Nu Online
Momenteel zijn er 623 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nele
Disc-Jockey
Hallo iedereen!Wij zijn op zoek naar een dj voor ons trouwfeest, en liefst iemand die in de buurt van Zandhoven (provincie Antwerpen) werkt. Kent er iemand zo'n dj? Heeft er iemand al goede ervaringen met een dj uit die omgeving? Alvast heel erg beda...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 8 30-12-2004 10:29:03

Nathalie
kriebels, stress
Volgende week donderdag namelijk 6/1 is mijn trouwdag. Ik begin nu toch last te krijgen van stress en kriebels. Iemand tips? Nog lotgenotengroetjesNathalie
Andere Reacties: 2 29-12-2004 20:04:42

bert
locatie foto's omgeving geel (overdekt & openlucht)
hey allemaal,wij trouwen volgend jaar begin mei, en zoeken nog originele trouwfotolocaties (overdekt en openlucht)! iemand suggesties?groetjes & bedankt, Bert
Locaties - Fotografie Reacties: 1 29-12-2004 17:24:36

tania
kapster aan huis
hoi kent er iemand een kapster (en /of schminkster) rond de streek van brugge die naar huis komt??? groetjes
Verzorging - Kapsel Reacties: 6 28-12-2004 16:53:52

Valerie
tiara
In januari zal de kapster mijn haar voor de eerste keer opsteken. Ik heb al in haar boeken gaan kijken en op internet gekeken. Ik zou graag een tiara hebben. Ik denk niet dat mijn kapster hiervoor zal zorgen. Waar zouden ze dit verkopen? Via internet...
Andere Reacties: 2 27-12-2004 21:38:07

Saskia
suitekledij-stadskledij
Hallo,mijn mama is op zoek naar kledij voor mijn trouw.Ze zoekt een winkel waar ze kledij verkopen die achteraf nog draagbaar is en waar de kledij redelijk is van prijs. Heeft iemand goede adressen?
Kledij - Suite Reacties: 3 27-12-2004 15:56:15

Karen
Trouwkleed : nog dragen achteraf
Hallo, ik ben op zoek naar een trouwkleed (rok + top) dat ik achteraf nog zou kunnen aandoen. Heeft er hier iemand ervaring mee of kent er iemand winkels waar ik kan gaan ? Ik vind zo een trouwkleed heel duur voor maar 1 dag...Bedankt !Karen
Kledij - Trouwjurk Reacties: 9 23-12-2004 19:44:11

Suzy
Dj
Heeft iemand Dj Jan Van Hoof al horen draaien?Groetjes,Suzy
Andere Reacties: 0 22-12-2004 14:48:12

chantal
DJ
Bedankt Patrick,Wij zijn afgelopen weekend onze dj PARTYSOUND gaan vastleggen voor ons huwelijk in mei volgend jaar.Inderdaad:het ging vlot tijdens de gesprekken en klikte meteen.Dat geeft alvast een vertrouwen voor de muziek.We mochten zelfs in de c...
Andere Reacties: 5 22-12-2004 8:34:18

wendy
openingsdans
In juni 2005 ga ik trouwen. Wij zijn op zoek naar een originele openingsdans. We zijn op zoek naar een liedje wat langzaam begint (ongeveer 1 minuut) en wat wilder eindigt bijv; "last dance"van Donna Summer. Alleen de tekst van dit liedje i...
Openingsdans Reacties: 3 19-12-2004 12:47:07

Ilse
LIVE MUZIEK GEZOCHT VOOR HUWELIJKSVIERING REGIO VLAAMS-BRABANT
Hallowij trouwen op vrijdag 13 mei 2005 in de kerk te Merchtem-Peizegem (regio Vlaams-Brabant)en zijn nog op zoek naar een muzikant en zanger(es) die mooie live muziek met piano of gitaar kan brengen.Alle tips zijn welkom.Alvast bedankt!Mvg,Ilse &...
Muziek - Live Reacties: 8 16-12-2004 22:02:20

Valerie
trouwschoenen in west-vlaanderen (of oost-vl)
Hallo,Vandaag heb ik mijn bruidsjurk besteld. Ik heb nu een stukje stof meegekregen. In april moet ik terug om te gaan passen. Tegen die tijd moet ik mijn schoenen en lingerie hebben. Weet iemand waar je trouwschoenen kunt kopen (buiten de winkels me...
Andere Reacties: 7 15-12-2004 22:56:26

veerle
hoed
Wij huwden deze zomer en mijn mama doet haar hoed weg (lichtgrijs) van Christophe Coppens. Iemand geïnteresseerd?
Andere Reacties: 2 15-12-2004 11:13:46

Sophie
Tav Valerie die trouwt op 03/09/2005
Hoi Valerie,Via een vraagje op het forum ivm live muziek in kerk voor regio Brugge vroeg je mij of wij trouwen in Brugge.Inderdaad wij trouwen in Brugge. Ons huwelijk zal doorgaan in de Oude Abdijkerk in Brugge.En jullie? Waar gaat jullie feest door?...
Andere Reacties: 10 14-12-2004 9:25:33

zonneke
muziek kerk
hallo, iemand tips voor live muziek (moderne nummers) in de kerk? provincie O-VLalvast bedankt
Andere Reacties: 9 13-12-2004 17:19:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...