Nu Online
Momenteel zijn er 665 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Nathalie
bruidegom verrassen
Hey, Graag had ik als bruid op de dag zelf mijn bruidegom op een speciale manier in de bloemetjes gezet. Hebben jullie soms originele ideeën? Of een ideaal geschenk voor een kersverse echtgenoot?alvast bedankt
Andere Reacties: 3 13-12-2004 14:48:12

Sophie
Bruidshuis Ellen...modeshow 13/12/2004
Hoi iedereen,Gaat er vanavond iemand naar de modeshow van Bruidshuis Ellen in Oostburg?Groetjes,Sophie
Andere Reacties: 3 13-12-2004 14:13:11

Liesbeth
huwelijksreis
hallo allemaal,wij trouwen in april 2005 en twijfelen nog steeds over onze bestemming voor de huwelijksreis... Het belangrijkste voor ons is goed weer. Weet er iemand wat de beste bestemmingen zijn voor eind april-begin mei??? We willen het budget we...
Huwelijksreis Reacties: 5 13-12-2004 9:22:31

Maïté
ceremonie stadhuis
HoiWij trouwen enkel voor de wet en houden dus geen mis. Mijn moeder zou echter graag toch iets organiseren in het stadhuis en net als Gaëlle (forum 8/12) zou ik graag bruidskindjes hebben. Ik had misschien graag iemand iets laten voorlezen, maa...
Ceremonie Reacties: 2 12-12-2004 15:54:20

steegmans
wagen (regio Hasselt)
Wij zijn nog op zoek naar een wagen die we de hele dag kunnen gebruiken van 8u-20u. Aangezien met die vereiste weinig betaalbare oplossingen zijn, dachten we om een wagen zonder chauffeur te huren. Weet iemand hier een nuttig adres voor?Regio : Has...
Ceremonie Reacties: 1 12-12-2004 11:44:36

sophie
GEZOCHT: KOPPELS DIE TROUWEN IN JANUARI
Voor een nieuw TV-programma zoeken wij een koppel dat in januari 2005 zal trouwen. Kanaal 2 zou graag jouw toekomstige man klaarstomen voor die dag met nieuw kapsel, nieuwe kledij en last but not least, een nieuw interieur (3 ruimtes!). Dit is dé...
Andere Reacties: 0 10-12-2004 14:01:55

Laurian
Huwelijksbeurs Nekkerhal-Mechelen
Op 8&9 januari 2005 is het huwelijksbeurs in Nekkerhal te Mechelen. Het moet daar altijd een mooie modeshow zijn. Weet er iemand wie daar als bruidzaak de modeshow opvoert ?
Ideeën Reacties: 1 10-12-2004 11:34:30

karen
voor Sophie die op 24/09 in Hof ter Mude trouwt
Sophie,Hoe was het in Vietnam en Cambodja? Hopelijk heb je een prachtige reis achter de rug. Waarschijnlijk ben je zelfs al terug goed ingewerkt.En hoe staat het met de voorbereidingen? Wij hebben niets meer gedaan. Gezondheidsproblemen hebben alles ...
Andere Reacties: 13 9-12-2004 20:15:06

Mieke
Aan Mieke, het naamgenootje ivm Thailand
Hallo!!Kben es aant surfen geweest opt internet ivm thailand. Kwist eigenlijk niet dat het daar zo mooi kon zijn! Kheb altijd zo'n beetje bang gehad van die oosterse landen. Raar maar toch... En de prijs valt ook keigoed mee! Kdacht zeker dat het vee...
Andere Reacties: 5 9-12-2004 12:32:25

Hilde
Aan Nathalie
Dag Nathalie,als je me je persoonlijk e-mail adres geeft dan kan ik rechtstreeks berichtjes doorsturen. Het mijne is :fobelets.hilde@belgacom.netGroetekesHilde
Andere Reacties: 1 9-12-2004 10:39:02

Gaëlle
bruidskindjes
hoiwij trouwen enkel voor de wet maar we zouden wel graag bruidskindjes hebben. het wordt ons echter afgeraden. weet iemand of het toch doenbaar is? alvast dank voor reacties!
Andere Reacties: 7 8-12-2004 21:07:22

Wendy
muziek
Hallo,Heeft er iemand al ooit gehoord van een duo die zich Van Tilt noemen? Ze zouden met een gitaar en een headset werken en goeie covers brengen. Niet zozeer als DJ, maar meer als opwarmertje. Ik had graag meer info over hoe ik ze kan bereiken e...
Andere Reacties: 0 7-12-2004 22:44:51

Christophe en Joyce
IBIZA
Kent er iemand een superromantisch en goed hotel op IBIZA voor onze huwelijksreis? xxJoyce
Andere Reacties: 0 7-12-2004 14:20:25

Mieke
Huwelijksreis
Hallookes,We zijn er nog niet uit waar we juist op huwelijksreis willen gaan. Maar één ding staat vast: er moet zon, zee en toch ook wel strand zijn. We trouwen in 24 juni 2005. Ikzelf dacht aan een vakantie in Afrika. Een combinatie van av...
Huwelijksreis Reacties: 5 7-12-2004 13:40:47

An
Aan Patrick
Hoi Patrick,Kan je mij gegevens van partysound geven? Tel, email, website?Alvast bedankt!Groetjes,An
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 6-12-2004 22:29:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...