Nu Online
Momenteel zijn er 414 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Marleen
Aan Nelissen
Hallo, Enkele weken geleden reageerde je op een berichtje van Joyce mbt videograaf en vermelde je video Roger. Is het mogelijk om hierover wat meer info te geven. Van waar is hij? Welk genre video? Hoe kunnen we hem contacteren?Kent er iemand anders ...
Andere Reacties: 1 6-12-2004 20:03:43

Hilde
Aan Nathalie
Hoi Nathalie,Ik zie dat je ook hebt gereageerd op de mededeling van het TV programma. 'k Ben eens benieuwd, hoever sta je met alles ? Lukt het zo'n beetje ? Laat je iets weten als je enige reactie mocht krijgen ? Ik houd je ook wel op de hoogte. Gro...
Andere Reacties: 1 6-12-2004 11:40:34

Hilde
Aan Nathalie
Andere Reacties: 0 6-12-2004 11:37:25

Sylvie
Ceremoniewagens Oost-vlaanderen
Hallo, we zijn op zoek naar een verhuurder van ceremoniewagens gelegen in Oost-Vlaanderen aangezien het traject Maldegem-Nazareth-Gent-Maldegem zou moeten afgelegd worden. Iemand suggesties?Allemaal veel plezier gewenst met het plannen van 'de grote ...
Ceremonie Reacties: 6 5-12-2004 17:52:21

sophie
Gezocht: koppels die trouwen in januari
Voor een nieuw TV-programma zoeken wij een koppel dat in januari 2005 zal trouwen. Kanaal 2 zou graag jouw toekomstige klaarstomen voor die dag met nieuw kapsel, nieuwe kledij en last but not least, een nieuw interieur (3 ruimtes!). Dit is dé k...
Ideeën Reacties: 3 5-12-2004 16:57:55

Cindy
feestzaal - huwelijksnacht
Hallo, Weet er iemand soms een feestzaal waar we ook zouden kunnen overnachten. Dat zou wel tof zijn. Omgeving Antwerpen, Lier, ...Alvast bedankt
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 4-12-2004 11:48:03

Lieve
Kledij die ik kan afdragen
HalloVolgend jaar zullen mijn vrien en ik trouwen, enkel voor de wet.Nu wil ik liever geen traditioneel trouwkleed maar iets wat ik ook na de bruiloft nog kan afdragen, bijvoorbeeld iets in het wit linnen ofzo.Iemand van jullie tips waar ik iets mooi...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 4-12-2004 11:47:36

Lieve
DJ Limburg
HalloWij trouwen op 11/06/05.Wij zijn nog op zoek naar een DJ voor het avondfeest. Onze feestzaal raad ons volgende DJ's aan: Tony de Ruyter, Tom de Groot, Peter de Berk, Baby's en Patrick.Heeft iemand van jullie ervaring met deze DJ's en welk is hu...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 2 4-12-2004 11:43:19

Lieve
Huwelijksreis
HalloWillen jullie mij aub naar Valencia stemmen? Kan ik daar hopelijk op huwelijksreis gaanhttp://lieve.wilnaarvalencia.comAlvast bedankt en groetjes, Lieve
Huwelijksreis Reacties: 7 3-12-2004 17:26:58

Ine
fotolocatie Limburg
Weet er iemand een leuke fotolocatie? Liefst in de buurt van Hasselt, Diepenbeek, Genk, ...We dachten aan de oude gelatinefabriek in Hasselt maar kan je daar nog binnen??
Andere Reacties: 1 3-12-2004 13:48:34

Jeroen
bruidsmeisjes
Hallo,Ik trouw in juni 2005, en ik heb een vraagje omtrent mijn bruidsmeisjes. Aangezien wij geen kleine kindjes in de families hebben, zijn het 2 vriendinnen geworden. Meestal dragen de kindjes een mandje met snoep ofzo in de handjes, maar wat kan i...
Andere Reacties: 2 2-12-2004 11:16:52

Sylvia
hotel voor huwelijksnacht
Weet er iemand een romantisch hotelletje, liefst in Vlaams Brabant of Limburg, om onze huwelijksnacht in door te brengen ? Alvast bedankt!
Andere Reacties: 2 1-12-2004 20:15:01

cathy
haasten???
hallo heeft er iemand ervaring met trouwkledij steven in torhout?wanneer ongeveer ga je om een trouwkleed, wij trouwen op 3 juni 2005? heb ik nog tijd of moet ik me haasten???alvast bedankt
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 1-12-2004 19:57:08

Mieke
Aan Marleen
Hoi Marleen,Vind ik wel een goed ideetje. Vanwaar ben je? Ik woon in Kortessem, Limburg. Je mag me ook op het volgende adres mailen: mieke_vannitsen@hotmail.comGroetjes en tot hoorsMiekeD-Day 24 juni 2005
Andere Reacties: 0 1-12-2004 12:51:28

Cindy
misboekje
Hallo, hoe begin je aan je misboekje ?? Ik heb er echt geen idee van. Ik zou het zo speciaal mogelijk willen maken, iemand een ideetje misschien, alles is welkom. Alvast bedankt.
Voorbereiding Reacties: 6 1-12-2004 8:34:17
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...