Nu Online
Momenteel zijn er 666 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

karen
muziek kerk
Hallo, mijn vriend en ik trouwen op 7mei 2005. We hebben ervoor gekozen om de muziek in de kerk door vrienden te laten doen.We zijn echter nog op zoek naar partituren van een aantal nummers:Axelle Red (Parce que c'est toi), Novastar (The best is yet ...
Muziek - Live Reacties: 0 27-11-2004 17:51:05

Nathalie
student fotografie of amateur voor huwelijk OVL
Wij zijn dringend op zoek naar een betaalbare fotograaf, student of amateur voor ons huwelijk van 6 januari.bedankt
Andere Reacties: 3 27-11-2004 15:39:07

Lieve
Feestzaal de Molen in Molenbeersel
HalloMijn vriend en ik gaan volgend jaar trouwen.Wij denken eraan ons feest in De Molen in Molenbeersel (Kinrooi-Limburg) te houden.Heeft iemand van jullie ervaring met of reacties gehoord betreffende deze zaal?Alle tips zijn welkom!Groetjes
Locaties - Feestzaal Reacties: 0 27-11-2004 12:06:04

katia
dank je wel Tania
Bedankt Tania; voor het doorgeven van het adressenbestand.We namen alvast met videograaf"derouck" kontakt op en morgen gaan we erheen.Dj"Partysound" zijn we al gaan boeken.Nogmaals bedankt voor de info
Andere Reacties: 2 26-11-2004 19:55:34

Sophie
Op zoek naar zanger/zangeres regio Brugge - West-Vlaanderen
HalloWij zijn voor ons huwelijk op 24/09/2005 op zoek naar iemand om onze huwelijksmis op te volgen.Kan iemand hierbij helpen?Groetjes,Sophie
Andere Reacties: 7 26-11-2004 11:52:27

Sophie
Modeschows bruidskledij omgeving West-Vlaanderen?
HalloHeeft er iemand weet van modeschows binnenkort van bruidskledij in de omgeving van Brugge?Alvast bedankt.Groetjes,Sophie
Andere Reacties: 2 26-11-2004 10:24:10

Sophie
Overnachting gezocht
Hallo iedereen,Wij trouwen volgend jaar in Hof Ter Mude in Knokke (aan de grens met Sluis). Aangezien wij een paar vrienden hebben die uit het verre Nederland komen zoeken wij logement voor hen.Iemand ervaring daarmee?Groetjes,Sophie
Andere Reacties: 1 26-11-2004 9:09:02

Barbara
Kapper
Hi Wie kan me wat meer tips geven over het kapsel en de make-up op mijn trouwdag... Ik woon in de Kempen en zou graag weten of iemand hier goede adreskes heeft... ik zou graag een goede kapper weten, die me op voorhand al een paar kapsels kan tonen...
Verzorging - Kapsel Reacties: 4 25-11-2004 14:40:44

Mieke
Aan Hilde
Hallo,Nee hilde, kdacht aan de Latijnse versie. Ik heb het begin: Ave Maria, gratia plena Ave, ave dominus Dominus tecum ...Als je Kazaa light hebt, dan moet je ave maria als titel ingeven en dat van celine dion of andrea bochelli d...
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 25-11-2004 14:28:07

Mieke
Songtekst Ave Maria
Hallookes, hier ben ik weer.Ik heb zo al eens nagedacht over de liedjes keuze in onze huwelijksmis. Wat ik er zeker wil in hebben is het Ave Maria van Schubert. Maar graag wou ik deze volledige juiste tekst voor in het misboekje. Opt internet vind je...
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 25-11-2004 13:05:47

Jan
ervaring met DJ?
Hoi,heeft iemand ervaring met DJ Vef? Of met DJ Bono? Of Digiridoo/Soundsystem? Of DJ54 (Jurgen Vandewalle)? Er zijn dus nog enkele DJ's in de running... maar we zouden graag eens horen of die het wel goed doen! Andere suggesties voor een goede DJ zi...
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 25-11-2004 11:04:08

Sophie
Hoelang op voorhand aan misboekje beginnen?
Hallo iedereen,Mijn vriend en ik trouwen volgend jaar op 24/09/05.Vanaf wanneer zouden wij aan het misboekje moeten beginnen???En enig idee wanneer ik best voor een trouwjurk ga kijken? Iedereen zegt mij zo snel mogelijk maar ik wil dit unieke moment...
Andere Reacties: 13 25-11-2004 10:00:58

Sophie
Student fotografie gezocht omgeving Brugge
Hallo,Volgend jaar trouwt één van mijn beste vriendinnen. Ze is op zoek naar een student fotografie.Kan er ons iemand verder helpen?Groetjes,Sophie
Andere Reacties: 0 25-11-2004 9:59:39

Ans
Gedicht kaarsen
Hallo, wij trouwen op 28/05/05.Ik heb me al een tijdje bezig gehouden met het opmaken van onze misviering. Wij willen graag moderne teksten.Nu ben ik nog opzoek naar een tekst voor bij het aansteken van de kaars.Kan mij iemand een voorbeeld geven of ...
Andere Reacties: 6 25-11-2004 9:20:53

patricia
student fotografie gezocht!
iemand een idee?
Andere Reacties: 0 25-11-2004 8:49:18
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...