Nu Online
Momenteel zijn er 652 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

patricia
nagelstyliste aan huis gezocht (Antw)
hey,weet er iemand een goed nagelstyliste die aan huis komt,die ook versiering aanbrengt op je nagels en die een beetje prijselijk is?alvast bedankt!
Andere Reacties: 1 25-11-2004 8:48:16

Liselotte
Rent a priest
Wij trouwen op 1 oktober 2005. Wij hebben een aanvraag voor een viering gedaan bij Gino De Stobbeleir en Johan Vydt. Wij zouden graag in een kerk of een kapel willen trouwen, maar merken dat veel kerken weigeren indien ze horen dat de viering via r...
Ceremonie Reacties: 1 24-11-2004 23:00:01

Kelly
ceremoniewagens
Wij trouwen op 2 juli 2005 en zijn volop bezig met de voorbereidingen, maar 1 ding is echt moeilijk, het vervoer?Heeft er iemand ideetjes, we hadden gedacht aan een bus ofzo, want onze familie is nogal groot.
Ceremonie Reacties: 7 24-11-2004 13:44:45

Liesbeth
overnachting verre gasten
Hallo,ons trouwfeest gaat door in Hekelgem. Weet iemand of er daar ergens slaapgelegenheid is voor verre gasten?
Andere Reacties: 3 23-11-2004 16:49:54

Barbara
Uitnodigingen
Hi Wij hebben besloten om te trouwen op 20 augustus 2005... Vol spanning kijk ik al uit naar deze dag, en ben al volop met de voorbereidingen bezig. Nu is mijn vraagje, wie kent er goede drukkerijen voor de uitnodigingen van het avondfeest, wat de ...
Uitnodigingen Reacties: 5 23-11-2004 13:48:52

Christophe en Joyce
VIDEOGRAAF-prijsklasse
Hello!!!Wij trouwen 2-7-2005 in de kerk van Wimmertingen ... we hadden graag onze Trouwdag geregistreerd gehad op video maar .... heeft iemand van jullie ervaring met videografen in regio Hasselt? Welke prijs dienen we daarvan te verwachten?TxJoyce
Andere Reacties: 4 23-11-2004 13:12:02

Christophe en Joyce
DJ Hans - Café local - Industria etc
Hello bruidjes en bruidegommetjes,Ieman van jullie al ervaring met Dj-Hans ... draait oa op de présoirée fuiven en draait ook af en toe in Industria ..Let us know!TxJoyce
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 13 23-11-2004 13:08:16

mieke
bedankje
bedankt hilde voor je raad wij komen van west-vlaanderen.de grote dag is voor ons 3juni
Andere Reacties: 0 22-11-2004 19:20:28

mieke
TROUWAUTO GEZOCHT LANCER EVO 6
HEILABA? hier mieke nog eens weet er soms iemand van jullie waar je een evo lancer kan huren... das de droom van mijn vriend om zo naar het stadhuis gereden te worden. Tis geen alledaagse auto dus ja ik weet het niet we hebben al enkele plaatsen geco...
Andere Reacties: 1 22-11-2004 19:18:27

Ann
Ceremoniemeester of niet?
Hallo, Zaterdag 02 juli is onze grote dag!!! We moeten nog beslissen of we een ceremoniemeester zullen nemen of niet. Wat doen jullie? en wat kan je van zo iemand zoal verwachten?Groetjes,Ann
Ceremonie Reacties: 8 22-11-2004 16:50:01

Liesbet
Trouwvervoer
Voor onze trouw zijn wij nog op zoek naar een terreinwagen: een zwarte BMW X5 of X3.Met of zonder chauffeur, via een verhuurfirma of particulier.Liefst regio Limburg, in de omgeving van Hasselt.Kan er iemand ons daarbij helpen???
Andere Reacties: 2 21-11-2004 19:25:47

Marianne
binnenlocatie omg. wageningen
Hallo,wij trouwen op 16 december a.s. maar we zijn nog op zoek naar een leuke binnenlocatie voor onze reportage, voor het geval het slecht weer is. Kan iemand ons een goede tip geven?? Groeten Marianne en Bastiaan
Fotografie Reacties: 0 21-11-2004 14:02:39

An
HELLUP - alternatieve ceremonie
Hallo allemaal!Net als jullie zijn ook wij druk bezig met de voorbereidingen van ons huwelijk. We zijn nu gaan informeren voor een traditionele kerkelijke ceremonie. Ikzelf droom echter van een "persoonlijke" ceremonie, een ceremonie op onz...
Ceremonie Reacties: 9 19-11-2004 20:17:37

julie
glazen graveren
HoiWeet er iemand een goed adres waar ik glazen zou kunnen laten graveren. Liefst in west- of oost-vlaanderen.Alvast Bedankt
Andere Reacties: 2 19-11-2004 20:03:49

Nathalie
juweel voor bij bruidsjurk
Ik zoek als kers op de taart nog een mooi juweel om te dragen op mijn trouwjurk. Ik vond niet echt mijn zin waar ik mijn jurk kocht dus ben ik nog opzoek. Toch wil ik het graag een beetje prijselijk houden. Iemand adressn of ideetjes?groetjes
Andere Reacties: 3 19-11-2004 15:16:20
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...