Nu Online
Momenteel zijn er 551 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

mieke
bedankje
weet iemand iets origineels voor te geven als bedankje ik weet me geen raad meer! alvast bedankt groetjes mieke
Andere Reacties: 6 18-11-2004 20:31:09

sofie
alternatieve viering
Heeft er iemand ervaring met alternatieve ceremonies? Een klassieke huwelijksmis zien wij niet zitten, maar we zouden wel erg graag in een kerk of kapel trouwen. Kan rent-a-priest dit doen? Graag positieve of negatieve reacties, en alle tips zijn w...
Andere Reacties: 6 18-11-2004 18:26:31

Gaëlle
openingsdans!
Hoiwij trouwen op 16 september 2005 (hebben dus nog wel even tijd) maar we hebben nog geen idee van onze openingsdans!heeft iemand ideetjes?is het aangeraden om meerdere liedjes op voorhand aan te vragen bij de dj?wordt er ook muziek gespeeld bij het...
Openingsdans Reacties: 12 18-11-2004 16:01:13

julie
Norbert Bethune
Hoi,Wij trouwen op 14 mei 2005 en hebben gekozen voor met rent a priest te trouwen. Wij hebben gekozen voor Norbert Bethune en hopen dat we daarnatuurlijk goed aan hebben gedaan. Zijn er mensen die ook met hem zijn getrouwd en goede of slechte ding...
Religie Reacties: 6 18-11-2004 15:48:26

katleen
wie weet er raad?
Hallo allemaal:Wij zijn ook van zinnens om volgend jaar te huwen en zoeken nog een paar huwelijksforums om te chatten met elkaar om gedachten uit te wisselen.Wie kan er ons helpen? Rare vraag,ik weet het maar ja: vragen kan geen kwaad hé.Alvast ...
Ideeën Reacties: 1 17-11-2004 20:07:46

Wendy
bedankjes
Heeft iemand toffe ideeën voor bedankjes om aan de mensen te geven op het avondfeest? We willen iets wat de mensen kunnen gebruiken en liefst niet iets wat toch in de kast of in de prullenbak beland (zoals een foto of een beeldje). Alle idee&#...
Andere Reacties: 10 17-11-2004 19:50:11

sofie
wedding planner
Heeft er iemand ervaring met een wedding planner of een "huwelijksorganisator"? En waar kan ik die vinden? (niet gevonden in gouden gids) Bedankt! Sofie
Voorbereiding Reacties: 3 17-11-2004 10:40:33

Christophe en Joyce
Trouwkledij
Iemand ervaring met Linea Rafaelli - Linx Fashion ? Heb er een mooi kleedje gezien...GroetjesJoyce.
Kledij - Accessoires Reacties: 8 17-11-2004 9:30:09

patricia
visagiste joke uit vremde of andere gevraagd!!!!
ben op zoek naar joke,ze heeft ooit nog eens op mijn bericht geantwoord toen ik een visagiste zocht,maar heb geen email,ik ben dus op zoek naar een visagiste,mag student zijn die op 21/05/2005 mijn bruidsmake up kan komen doen in Borsbeek
Andere Reacties: 0 16-11-2004 9:50:48

Sylvie
huwelijksbeurs Wieze / elite music
Hoy, Wij hebben dit weekend een bezoekje gebracht aan de huwelijksbeurs te Wieze en hebben er kennis gemaakt met Elite Music. Zij maken videoreportages en hebben ook een discobar. Heeft iemand ervaring met deze firma? Groetjes,
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 15-11-2004 19:46:22

Jan
prijs fotograaf
Hoi,klopt het dat een fotograaf zoveel geld kost? Zo'n 1000 euro?Wat zijn jullie ervaringen? En kennen jullie een goede fotograaf in Mid-West-Vlaanderen?
Fotografie Reacties: 15 15-11-2004 18:15:50

Ine
prijs trouwringen
Waar verkopen ze mooie trouwringen?Hoeveel kost een trouwring eigenlijk? Mag een trouwring voor de man speciaal zijn (met steentje ofzo?)groetjes
Andere Reacties: 7 15-11-2004 12:21:15

Sylvia
ontwerpers, patronen,...
Wie weet waar ik patronen voor trouwjurken kan vinden ? En wie heeft haar trouwjurk op maat laten maken bij een ontwerper en hoeveel koste dat? (Hoeft geen bekende naam te zijn.) Alvast bedankt!
Andere Reacties: 1 10-11-2004 16:45:07

Christophe en Joyce
Wedding pictures ;-)
Hello,Is er misschien iemand van jullie die een site kent waarop verschillende voorbeelden/stijlen van huwelijksfoto's staan zodat je deze op die manier kan tonen aan de eigenlijke fotgraaf die de huwelijksreportage zal doen ... (wij zijn nog in 2/3-...
Fotografie Reacties: 6 10-11-2004 16:31:59

Vanessa
tips liedjes huwelijksmis
Ik ben op zoek naar liedjes die we kunnen gebruiken tijdens onze huwelijksmis. Er komt een duo (akoestisch met gitaar en piano + zang) de muzikale omlijsting verzorgen. Zij geven reeds een paar ideeën aan, maar staan open voor eigen creatieve e...
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 10-11-2004 13:52:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...