Nu Online
Momenteel zijn er 655 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Lien
trouwen in het najaar
Zijn er nog mensen die trouwen in het najaar, want blijkbaar vindt iedereen hier dat ik maar moet trouwen in de zomer, nl augustus, en niet in oktober. Het is koud, mensen worden ziek,...Wat vinden jullie?
Andere Reacties: 14 21-10-2004 19:12:27

Vanessa
verhuur wagens
Ik ben wat aan het rondkijken (surfen) ivm verhuur van wagens voor het huwelijksfeest. We zijn er nog niet uit of we een chauffeur erbij gaan huren of zelf gaan rijden. Scheelt dit veel in prijs? Wat zijn jullie ervaringen? En welke verhuurfirma'...
Ideeën Reacties: 7 21-10-2004 11:16:44

Marleen
Ringen
Heeft er iemand eenleuk idee om de trouwringen aan te brengen in de kerk? We hebben 3 bruidskindjes en zouden 1 van hen dit willen laten doen maar niet met het traditionele kussentje.Suggesties?GroetjesMarleen
Andere Reacties: 6 20-10-2004 21:35:52

Joyce
De trouwdag
Heeft er iemand tips voor mij die van pas kunnen komen op de dag zelf ? ... is altijd wel handig om andermans belevenissen te kennen! Thanks Joyce
Andere Reacties: 7 19-10-2004 16:04:43

Joyce
Haarkapper
Hello darlings, Is er iemand die een extreem goed kapper kent in regio Hasselt - vnl. voor opsteken van haar (een beetje alternatiever graag... niet te strak)? Thanks a lot! Joyce
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 19-10-2004 16:03:09

Joyce
Lokatie - fotograaf
Besten,Wij geven ons trouwfeest op 2-7-2005 in regio Limburg - Neerlanden, Tienen ... kent iemand een unieke lokaltie om en bij Hasselt-Tienen-Sint-Truiden? Heeft iemand advies op vlak van fotograaf? Heb reeds horen vertelen dat Fotograaf Dotch- DO...
Andere Reacties: 5 19-10-2004 13:56:22

Jan
trouwen op een vrijdag
Hoi,heeft iemand ervaring met trouwen op een vrijdag? Wij zouden graag in de zomer van 2005 trouwen maar zijn nogal aan de late kant. Veel zalen zijn al bezet op zaterdag. Veel meer mogelijkheden op een vrijdag. Wat zijn de nadelen behalve dat veel m...
Andere Reacties: 9 19-10-2004 10:04:51

Mieke
Aan Jeroen en liselotte die pas getrouwd zijn
hallo,eerst en vooral een dikke proficiat gewenst!!!Kwou jullie wat vragen ivm met tiptopmusic. Hoeveel vragen ze juist? En vanwaar moeten ze komen? Want ik heb hun een mailtje gestuurd maar geen antwoord op gekregen. Groetjes en alvast bedankt!!Miek...
Muziek - Live Reacties: 0 18-10-2004 16:10:52

Vanessa
VOOR SABRINA en andere planners van walking dinner
Wij hebben nog maar net beslist om volgend jaar te gaan trouwen en zijn druk aan het uitkijken voor een feestzaal. Liefst ergens tussen eind april en begin september 2005. Wat jullie voor ogen hebben (walking dinner) is precies wat wij zoeken! kan je...
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 18-10-2004 15:56:10

catherine
Voor Sofie ivm Thailand
Wij zijn gegaan met Best tours wat heel goed meegevallen is. Het leuke eraan was dat alle transfers en hotels reeds inbegrepen waren, de excursies niet: op de moment zelf dan kon je beslissen om de excursie mee te doen of niet. Ook waren we soms in h...
Andere Reacties: 1 18-10-2004 15:14:49

Katrien
video-graaf
Hallookes,wij trouwen volgend jaar 21.05 en ik ben op zoek naar een videograaf (of hoe heet je dat juist? ;-)Ik had reeds contact met een persoon maar die vonden wij nogal duur uitvallen..Heeft er iemand ervaring met een goeie videograaf (regio W.Vl...
Andere Reacties: 2 18-10-2004 15:13:45

Mieke
fotograaf
Hallo, Ik trouw volgend jaar op 21 mei in Hasselt en zoek nog een fotograaf die aan een redelijke prijs mooie foto's kan komen maken.Op 2 mei trouwen we in Zaventem voor de wet en ook daar zoeken we een fotograaf;niet voor parkfoto's maar enkel foto'...
Fotografie Reacties: 9 18-10-2004 12:47:17

Mieke
muziek tijdens misviering
Hallo, we zoeken een koppel dat tijdens onze mis op 21/05/2004 enkele toffe liedjes kan komen zingen...
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 18-10-2004 12:44:57

Jan
feestzaal De Grote Stove
Iemand ervaring met feestzaal De Grote Stove in Zuienkerke? En met volgende zalen: Kasteel Tudor in Brugge, De Vossenberg in Hooglede en 't Vijverhof in Wevelgem?Alvast bedankt voor jullie reactie!
Andere Reacties: 3 18-10-2004 12:32:51

catherine
reeds enkele weekjes getrouwd
Hoi allemaal,Ik ben ondertussen getrouwd op 25 september en op huwelijksreis geweest naar Thailand. Het was fantastisch. We hebben echt genoten, ondanks het feit dat de dag zo snel voorbijvliegt..Aan iedereen die nog gaat trouwen, geniet van de voorb...
Andere Reacties: 1 18-10-2004 8:12:07
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...