Nu Online
Momenteel zijn er 655 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mieke
Aan sofie die 1 okt trouwt
Hey sofie,ik wens je nu al een dikke proficiat en vooral een hele mooie dag toe!!Ik wou je wat vragen. Ik heb gezien dat je van Limburg bent (ik ook). Welke fotograaf heb je gekozen? En als ik dat mag weten, de prijs, valt die mee?Ooh, ik wou nog iet...
Andere Reacties: 9 27-9-2004 12:48:28

Jan
te laat?
Hoi, wij zouden volgend jaar willen trouwen ergens in augustus maar ik vrees dat we al wat aan de late kant zijn om een (originele) feestzaal te vinden... Iemand suggesties? Streek: West-Vlaanderen (liefst in de streek tussen Kortrijk en Brugge)Zijn ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 12 27-9-2004 11:54:59

sigrid
100
we trouwden 22 aug.ll.alles was gewoon perfect,misschien alleen de pastoor die 20 min ver-traging,maar onze vrouwelijke pastor heeft dit goed opge-vangen,hebben ondertussen de foto's gekregen,de receptie met het bandje dat we hadden en de rustige avo...
Andere Reacties: 4 27-9-2004 11:08:48

Sofie
fotograaf omgeving Tielt-Roeselare-Kortrijk
hallo,heeft er iemand ervaring met een fotograaf in de omgeving van Tielt-Roeselare-Kortrijk? Wij trouwen volgend jaar in augustus en zijn dit weekend naar 3 fotografen geweest die we kenden, maar twee ervan waren al bezet op onze datum!!Vandaar dat ...
Fotografie Reacties: 4 27-9-2004 9:44:45

Michiels
kapsels - kort haar
Heeft iemand modellen van bruidskapsels voor kort haar
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 26-9-2004 19:33:33

Joke
Voor Wendy: trouwkleed Ibiza
Hallo Wendy,Ik vond je bericht niet meteen terug, dus hopelijk lees je langs deze weg!Ik ben nog niet geweest!! Ik wou eerst eens gaan passen bij de anuna in hasselt of bij couture paul in bree en dan volgende maand pas gaan.Wanneer trouw je eigenlij...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 1 26-9-2004 18:33:20

Liesbet
prijzen jurken (op maat en andere)
Vandaag ben ik gaan kijken bij een couturier, die maakt alles op maat. De prijs varieert tussen de 1250 en 1500€. Ik dacht dat dit goedkoop was, maar als ik wat verder lees op deze site, lees ik toch dat rond de 1000€ voor velen een stand...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 6 26-9-2004 2:05:24

Rebecca
Huwelijksviering
Hoi allemaal,wij hebben onze eigen viering in elkaar gestoken die door onze 2 beste vrienden wordt voorgedragen. We vroegen ons af of iemand nog leuke, originele ideetjes heeft of we er iets speciaals kunnen bijdoen om het nog romantischer te maken (...
Andere Reacties: 4 25-9-2004 19:05:23

versiering kerk
iemand leuke ideetjes om de kerk te versieren? ik dacht al aan linten tussen de stoelen, met bloemetjes- maar hoe kunnen de mensen dan in hun stoel? heeft iemand dit al eens gezien ergens? groetjesLiesbet
Andere Reacties: 10 25-9-2004 17:52:09

Wendy
jurk te koop
Trouwjurk van Mathyro te koop maat 38/40.Collectie 2003.Vraagprijs 400€.Indien interesse mail naar Wendyke63@hotmail.com
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 25-9-2004 16:01:21

Sophie
Huwelijk eind september?
Zijn er hier mensen die ervaring hebben met een huwelijk eind september? Wij trouwen volgend jaar eind september maar als ik dit weer zo zie zit ik er echt mee in dat we zo'n weer aan ons been hebben.Mijn vriendin trouwde vorig jaar begin oktober en ...
Andere Reacties: 7 23-9-2004 14:08:39

Mieke
fotolocatie regio Geel
Wij trouwen op 2 juli 2005. We zoeken nog een toffe en mooie locatie voor onze trouwfoto's. Wie kent er een leuk plekje in de regio Geel? We hadden graag iets 'strandachtig' gehad!Alle andere ideeën zijn welkom
Fotografie Reacties: 3 23-9-2004 13:35:57

An
zaal Saints Germain Diksmuide
Heeft er iemand ervaring met de feestzalen van Saint Germain in Diksmuide.Wij wonen momenteel in Australie maar plannen volgend jaar te trouwen in belgie. Hebben onze ouders op zalenjacht gestuurd, maar zouden graag jullie ervaringen horen,Merci
Locaties - Feestzaal Reacties: 4 23-9-2004 9:17:32

Annemie
Rent a Priest
Gezien wij niet voor de kerk willen trouwen maar toch een ceremonie willen waarin we onder andere onze ringen willen uitwisselen en enkele mooie teksten willen (laten) lezen, zouden wij beroep willen doen op de mensen van Rent a Priest. Wie heeft hie...
Ceremonie Reacties: 2 21-9-2004 22:06:17

Els
Iemand ervaring?
Hallo,Wij zijn Els&Dominique en al geruime tijd op zoek naar dé feestzaal!Nu zijn wij gisteren naar feestzaal Valkenbulcke in Merendree gaan kijken, maar we vroegen ons af of iemand hier al geweest is (voor eigen feest of als genodigde) en w...
Locaties - Feestzaal Reacties: 1 21-9-2004 6:37:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...