Nu Online
Momenteel zijn er 257 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

cochuyt
trouwzaal tss brugge en eeklo
hallo, zouden graag een trouwfuif geven zonder menu, maar heel de avond doorlopend verzorgde hapjes.wie weet er een goede zaal of traiteur ergens tussen brugge en eeklo? en wie weet ongeveer de prijs ervan per persoon . jan en tam
Locaties - Feestzaal Reacties: 3 19-9-2004 20:24:23

Sophie
Uitnodigingen met foto??? Iemand ervaring???
Hallo iedereen,Wij zijn gisteren naar een fotograaf geweest die ons echt wel aanstond, waarschijnlijk zullen we hem als fotograaf nemen.Hij toonde daar voorbeelden van uitnodigingen waarop je foto van je aanstaande en jezelf staan.Ik vond dit echt mo...
Andere Reacties: 6 16-9-2004 9:26:51

Elke
Witte bruidsduiven " omgeving Antwerpen"
Ik heb geen ceremoniemeester en ben nu zelf op zoek naar Witte bruidsduiven in de omgeving van Antwerpen???Wie heeft er een adresje voor mij want ik kan geen adressen vinden?Alvast bedanktGroetjes Elke
Ceremonie Reacties: 2 14-9-2004 23:16:33

Elke
Wie weet er een goede ceremoniemeester omgeving Antwerpen ?
Wie weet er een goede ceremoniemeester in de omgeving Antwerpen?En wat zou de prijs dan kunnen zijn?
Ceremonie Reacties: 0 14-9-2004 23:14:25

Elke
Mooie fotolocaties gezocht.
Hallo,Wie weet er goede fotolocaties omgeving " Deurne", "Wommelgem",Wijnegem " ???Alvast bedankt.Groetjes Elke
Fotografie Reacties: 2 14-9-2004 23:12:59

inge
overleden moeder herdenken?
Volgend jaar in september trouwen we. Spijtig genoeg heb ik in april mijn moeder moeten afgeven aan het gevolg van kanker. Omdat ik haar er zo graag bij wilde, wil ik iets doen waardoor ze er toch een beetje bij is. Ik weet alleen niet goed wat? ...
Andere Reacties: 9 12-9-2004 16:36:39

Cindy
kerkelijkhuwelijk
Hoe kom ik te weten wat ons kerkelijkhuwelijk kost?Ga ik gewoon naar de kerk en informeer ik bij de pastoor? En moet je trouwen in de kerk het dicht bij je woonst ( wij wonen al samen ), alle info is welkom !
Voorbereiding Reacties: 14 12-9-2004 14:37:03

Els
fotograaf
Hallo,Wij gaan trouwen op 5.08.05 en zijn op zoek naar een (student) fotograaf die onze dag wil vereeuwige voor een schappelijke prijs! Kan iemand ons helpen? Wij wonen regio Gent. Wij willen immers heel graag een aantal mooie foto's, maar als we ...
Andere Reacties: 1 11-9-2004 13:58:08

Cindy
feestzaal Outfort
Heeft er iemand ervaring met de Feestzaal "Outfort" in Hoboken ?Wij hebben een offerte ontvangen en de prijs viel goed mee , maar had toch nog graag wat reactie's ontvangen.Andere feestzalen zijn ook altijd welkom, omgeving : Antwerpen, Lie...
Locaties - Feestzaal Reacties: 8 11-9-2004 11:10:29

Cindy
ceremoniebus - vervoer ( voor An )
Wij zijn ook aan het informeren naar old-timer busjes, een dubbeldekker zien we ook wel zitten. De jouwe is wel goedkoop, overal waar we prijzen horen liggen ze rond de 750€. Waar heb je de jouwe gevonden? Alvast bedankt voor de tip.
Ceremonie Reacties: 5 10-9-2004 22:43:47

Sophie
Voor Kathy die trouwt op 18/09 in Brugge
Hoi Kathy,Ik zou nog eens je hulp nodig hebben. Ik had je al eens info gevraagd ivm een ceremoniemeester hé.Ik heb dus info gevraagd bij een paar ceremoniemeesters en zij vragen bijna 200 €. Is dat normaal?Plus: we zijn op zoek naar een g...
Andere Reacties: 11 10-9-2004 13:59:22

SABRINA
teksten, misboekjes, bedankingen...
Hebben jullie mooie teksten voor aankondiging of bedankingen, voorbeelden van misboekjes of mooie teksten voor de huwelijksviering? Dan mag je ze zeker doormailen naar brientje@pi.beBedankt !!D-DAY 12/08/2005
Voorbereiding Reacties: 5 9-9-2004 20:00:40

Sophie
Fotograaf - regio Brugge
Hoi hoi,Wij zijn op zoek naar een goeie fotograaf in de omgeving van Brugge.Heeft er hier iemand ervaring mee?En eventueel ongeveer een schatting van de kostprijs?Groetjes,Sophie
Andere Reacties: 1 9-9-2004 13:50:23

Mieke
Muziek tijdens de viering
hallokes,ja hier ben ik weer. Kwou eens even rondhoren of er iemand ervaring heeft met de mannen van tiptip music nl Udo en Philip? Alvast bedankt! Mieke
Muziek - Ceremonie Reacties: 1 9-9-2004 12:17:53

Mieke
Alternatief gezocht voor bedanktkaartjes
hallo,weet er iemand een ander alterntief in plaats van een bedankkaartje met foto? Ik heb daar es overnagedacht en ik vind dat eerlijk gezegd weggegooid geld. Omdat een paar weken of maanden na het feest wordt zoiets weggegooid en dan vind ik het zo...
Andere Reacties: 8 9-9-2004 10:00:03
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...