Nu Online
Momenteel zijn er 649 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

jessy
DRINGEND ideekes vrijgezellenfeest voor bruidegom !!
hey,wie kan me helpen aan leuke ideekes voor een vrijgezellenavond volgende week (10/9 dus)zijn met man of 5 geloof ik...(de meesten boven de 35)
Andere Reacties: 0 1-9-2004 16:37:09

Sophie
Kapper (aan huis) regio Dilbeek
Hallo,Ik trouw pas volgend jaar in augustus maar ben me al aan het afvragen bij welke kapper ik zou terechtkunnen. Ik ben op zoek naar een kapper (aan huis)die lange haren mooi kan opsteken. Ik woon momenteel in Gent maar wij trouwen wel in Dilbeek w...
Verzorging - Kapsel Reacties: 2 1-9-2004 15:58:16

Tim
Fotograaf omgv Brugge
Hallo,Ik ben eigenlijk op zoek naar een fotograaf omgeving brugge, die goed en betaalbaar is.Ik zie dat er hier veel mensen, hun huwelijk in brugge is, dus ik hoop da iemand van jullie al een fotograaf heeft gevonden, die prijselijk is.Alvast bednktV...
Fotografie Reacties: 7 31-8-2004 18:39:47

Françoise
voor SOFIE
Hartelijk dnk voor je geruststellend berichtje ivm het weer van zaterdag, echt lief !!!We zijn eigenlijk klaar met onze voorbereidingen en wachten vol ongduld op zaterdag met een zonnetje. veel succes met jouw voorbereidingen en als je tips nodig heb...
Andere Reacties: 6 31-8-2004 17:22:14

Marc
Bedankingskaartjes
Hallo,Wij zijn reeds drie maand gehuwd (de tijd vliegt!) en het wordt hoog tijd om de bedankingskaartjes te versturen.Heeft iemand van jullie mooie voorbeelden of ideeën? We zouden ze graag zelf maken, al dan niet met foto.Groetjes,Sibille
Andere Reacties: 1 31-8-2004 17:16:17

Sophie
Voor Kathy die trouwt op 18/09 in Brugge
Hoi Kathy,Bedankt voor jullie berichtje.Hebben jullie lang op voorhand jullie ceremoniemeester vastgelegd?Is er een mogelijkheid om ceremoniewagens bij hem te nemen?Wij hebben momenteel ook een optie voor Salons Denotter, voor volgend jaar op 17/09/2...
Andere Reacties: 4 31-8-2004 15:57:08

wanneer trouwkleed kiezen?
Hallo,Ik heb gemerkt dat er veel koppels zijn die hun feest voor in de zomer van 2005 aan het voorbereiden zijn.Zijn jullie ook al aan het kijken voor jullie jurk? Er wordt gezegd dat 6 maanden voor het huwelijk voldoende is, maar ik ben toch al een ...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 8 31-8-2004 11:22:57

Filip
Fotolokatie omgeving Sint-Truiden
Helaba iedereen die ons helpen wil of kan.... wij trouwen op 09/07/2005 en zijn op zoek naar een rustige maar mooie fotolokatie voor het maken van onze huwelijksfoto's? Wij zoeken in de omgeving van Sint-Truiden. Alvast een dikke merci.
Locaties - Fotografie Reacties: 2 31-8-2004 10:35:06

Filip
Fotolokatie te Sint-Truiden
Hallo, wie kent er een mooie lokatie voor het maken van onze huwelijksfotoreportage op 09/07/2005, omgeving Sint-Truiden? Alvast heel erg bedankt, mercikes.
Andere Reacties: 0 31-8-2004 10:32:18

Filip
Fotolokatie omgeving Sint-Truiden
Hallo iedereen, bedankt voor jullie reacties, die Paterskerk te Tienen is gewoon prachtig MAAR het is eigenlijk beetje uit de richting? We zoeken een mooie lokatie voor het maken van onze fotoreportage, mercikes
Locatie Reacties: 1 31-8-2004 10:27:50

Françoise
wie trouwt er 4/9 ?? mooi weer ??
Wij trouwen nu zaterdag en zijn wat bang van het weer, wat denken jullie ervan, moeten we paraplu's voorzien ???groetjes aan diegenen die ook nu zaterdag trouwen, veel geluk, liefde, ....
Andere Reacties: 5 31-8-2004 10:20:01

MAGALI
Speech
Goeiemiddag,Wij trouwen op 6 november 2004, we zijn dan 3 jaar samen.De meeste zaken zal al in orde. Kan er ons iemand helpen met een voorbeeld van een speech voor op het avondfeest?Alvast bedankt !Groetjes
Andere Reacties: 0 30-8-2004 18:09:29

Sophie
Kasteel van Aartrijke of Kasteel van Moerkerke
Hoi,Mijn vriend en ikzelf zijn vorige week gaan kijken voor ons huwelijksfeest. We hebben al heel wat feestzalen afgeschuimd. Heeft er iemand ervaring met een huwelijk in het Kasteel van Moerkerke? Het avondfeest en het dansfeest zijn opgesplitst in...
Andere Reacties: 4 30-8-2004 15:28:00

Sophie
Ceremoniemeester West-Vlaanderen - regio Brugge
Kent er iemand een goede ceremoniemeester in de omgeving van Brugge? En hoelang op voorhand leg je best een ceremoniemeester vast?Ons huwelijk is voorzien voor 24/09/2005.En, heeft er iemand ervaring met een betaalbare goede fotograaf?Bedankt.Groetj...
Andere Reacties: 4 30-8-2004 14:58:35

heidi
eenvoudig huwelijk
hallo allemaal,mijn vriend en ik willen dolgraag binnen afzienbare tijd trouwen... alleen zitten wij nogal krap bij kas: hij is nog student en ik combineer een deeltijdse baan met studeren. Daarom hadden wij gedacht om enkel voor de wet te trouwen, m...
Ideeën Reacties: 3 29-8-2004 14:36:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...