Nu Online
Momenteel zijn er 618 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Françoise
make-up
Kent er iemand een visagiste voor make-up op 4 september. Eéntje die aan huis komt ...in Wilrijk(Antwerpen). Alvast bedankt voor jullie reactie.
Verzorging - Make-Up Reacties: 2 18-8-2004 14:22:52

elke
Geschenk ouders
Hallo,wij trouwen binnen 17 dagen, namelijk op 4 september en we zijn nog volop aan het zoeken voor een geschenk dat we aan onze ouders kunnen geven. Iemand een ideetje?Groetjes,Elke
Andere Reacties: 6 18-8-2004 13:09:00

Françoise
Prijs ontwerp ringen
Kan er ons iemand helpen met het volgende: ik zoek een richtprijs voor als je de trouwringen door iemand laat maken, en zelf het goud levert... Het ontwerp is een heel simpel en klassiek design.
Andere Reacties: 2 15-8-2004 12:47:48

VEERLE
vervoer
Wij zijn op zoek naar een bus, minibus om ons op onze trouwdag overal naartoe te brengen. Iemand ervaring? Tot wie kunnen we ons richten?
Andere Reacties: 3 14-8-2004 14:23:06

heidi
BRUIDSJURK TE KOOP
TE KOOP : Schitterende bruidsjurk Creation Jolie. Slechts 1 keer gedragen in februari 2004.Jurk maat 40 -42 met bijbehorende sjaal.Eventueel witte bijpassende schoenen maat 40 ook te koop.Vraagprijs jurk + sjaal : 750 Euro.Witte schoenen : 75 Euro.Om...
Kledij - Trouwjurk Reacties: 2 13-8-2004 17:58:32

Elke
Witte bruidsduiven
Wie weet er adressen waar ik aan witte bruidsduiven kan geraken en wat ongeveer de prijs is ?ThanksElke
Andere Reacties: 5 13-8-2004 12:32:18

Elke
prijzen trouwvervoer ( liefst koets)
Hallo,Ik zou ongelooflijk graag een koets willen als vervoer en het liefst nog voor de familie ook. Ik had al een prijs gekregen van 300 euro voor 4 uur voor onze koets en 375 voor de huifkar voor familie. Ik vind dit precies nogal duur.Weet er ieman...
Andere Reacties: 0 12-8-2004 18:24:44

Elke
Feestzalen in het Antwerpse ???
Hallo,Wie weet er nog prijs/kwaliteit goedefeestzalen in het Antwerpse ?Dit weekend ga ik kijken naar het Lantaernhof in Wommelgem en gaan we meer info vragen in de Kaasboerin in Deurne.K heb geen enkel idee wat de prijzen gaan zijn ???We zouden graa...
Andere Reacties: 8 12-8-2004 18:10:13

Elke
Huren trouwjurk
Hallo,Weet er iemand winkels waar je een trouwjurk aan een redelijke prijs kan huren ?ThanksElke
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 12-8-2004 18:06:32

Elke
prijs rent-a-priest
Hallo, wij gaan trouwen op 28 mei 2005 en zouden graag een ceremonie houden met rent-a-priest.K heb onlangs een email gestuurd naar hen om de prijs te weten... een vaste prijs gaven ze me niet maar ze zeiden dat het evenveel kost als een kerkelijk hu...
Andere Reacties: 3 12-8-2004 18:02:56

geert
huwelijkscontract?
Misschien niet echt nodig? Maar om financiële overwegingen toch?Bv de ene heeft bijna niets, de andere paar miljoen.Is t dan niet beter om bv voor huis, lening, inbreng contract te maken?
Juridisch Reacties: 4 11-8-2004 22:25:51

Ellen
aan Letitia
Ik geraak niet aan de foto's van de bruidsboeketten via de site die je me gegeven hebt. Ik geraak tot bij mariage, maar ik vind nergens de link naar "bouquets". Kan je me nog wat verder helpen?
Bruidsboeket Reacties: 1 11-8-2004 21:55:52

Els
koor
Hallo,wij zijn Els&Dominique en trouwen volgend jaar augustus. Wij willen trouwen voor de kerk, maar willen er een echte viering van maken, vandaar mijn vraag of iemand mij kan helpen aan het tel.nr/adres van een gospelkoor of dergelijke? Bedank...
Muziek - Ceremonie Reacties: 3 11-8-2004 20:07:16

Ellen
foto's bruidsboeket
Heeft er iemand een idee waar ik foto's van bruidsboeketten kan vinden?
Bruidsboeket Reacties: 2 11-8-2004 17:35:54

Marjolein
Fotolocatie Roeselare -Gent
Wij zijn nog op zoek naar een fotolocatie in Roeselare, en ook een locatie die in Nevele ligt of op de baan tussen Gent en Nevele.Liever geen park, wel een buitenlocatie. Kan iemand me helpen?Alvast bedankt!
Andere Reacties: 1 11-8-2004 14:22:39
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...