Nu Online
Momenteel zijn er 637 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Ilse
muziek op internet
Om het samenstellen van de playlist feest wat te vergemakkelijken wil ik graag verschillende liedjes zoeken op het net. Bestaan er sites waar veel muziek op te beluisteren is?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 3 12-7-2004 20:02:30

Ellen
misboekje
Is er iemand die weet hoe ik ons misboekje in boekvorm kan uitprinten?Groetjes
Religie Reacties: 4 12-7-2004 17:32:16

Peter
Feestzaal - vrij van traiteur - Vl Brabant
Hallo,Wij zijn op zoek naar een romantische feestzaal in Vlaams-Brabant, waar we een vrije keuze van traiteur hebben. Zelf wonen wij tussen Leuven en Aarschot, maar aangezien onze familie van Overijse is, zijn we niet beperkt tot onze streek. Tips ...
Locaties - Feestzaal Reacties: 2 12-7-2004 14:16:12

zonneke
trouwjurk laten maken
Heeft er iemand ervaring met het op maat laten maken van een trouwjurk? wat is dan de gemiddelde prijs?alle ervaringen zijn welkom.Wie kunnen jullie aanraden?
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 8-7-2004 13:04:52

Ilse
trouwringen
Hallo,Wij trouwen enkel in het stadshuis, niet voor de kerk. Wij zullen op onze trouwdag geen bruidskinderen hebben. Heeft iemand een origineel idee om de ringen te laten overhandigen?
Ideeën Reacties: 2 8-7-2004 0:52:24

Wendy
naaister limburg
Hallo,ik zoek een naaister in limburg die bereid is om mij aan mijn trouwkleed te helpengroetjes wendy
Voorbereiding Reacties: 5 7-7-2004 12:41:44

sara
fotolocatie mechelen
Hey,Weet iemand mooie plaatsjes voor een fotoreportage in de omgeving van Mechelen en omstreken?Dank uSara
Fotografie Reacties: 3 7-7-2004 11:41:55

Joke
Hoe druk en ontwerp je zelf uitnodigingen?
Hallo allemaal,Ik ben bij drukkers langs geweest, en het is allemaal zo duur,...Nu lees ik hier dat veel van jullie het allemaal zelf doen. Maar hoe begin je eraan en waar kan je er voor terecht? Hopelijk kunnen jullie me helpen.Alvast bedanktGroetej...
Uitnodigingen Reacties: 14 6-7-2004 22:37:37

Siri
DJ Oost Vlaanderen
Hallo, Ik ben op zoek naar een goede dj omgeving Aalst. Iemand tips?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 6 6-7-2004 20:54:26

patricia
binnenlocatie omgeving borsbeek gezocht!!! dringend!
wie weet er leuke binnenlokaties om foto's te nemen, omgeving borsbeek? alvast bedankt!!
Andere Reacties: 0 6-7-2004 20:02:51

Katleen
Kasteel de Rozerie (Aalst)
Hallo!Mijn vriend en ik overwegen om te trouwen in Kasteel de Rozerie. Zijn er mensen die hier reeds naar een feest zijn geweest? Of hier getrouwd zijn? Wat zijn jullie ervaringen hiermee?Alvast bedankt!Katleen
Andere Reacties: 9 6-7-2004 15:25:48

Evie
CEREMONIEWAGENS
Binnen 2 maanden is onze grote dag, maar wij hebben toch nog één GROOT probleem! Normaal gezien ging er iemand voor onze ceremoniewagens zorgen (auto's van vrienden gebruiken), maar nu blijkt dat wij wel allemaal mercedessen gaan hebben, m...
Ceremonie Reacties: 4 6-7-2004 15:01:09

Siri
Alternatief: couturier gezocht
Hoi,Kan iemand mij tips geven? Ik ben op zoek naar iemand die trouwkleden ontwerpt en maakt op basis van eigen ideetjes. Kent er iemand dergelijke ontwerpers, ik ben immers op zoek naar een speciaal ontwerp en niet te duur!
Kledij - Trouwjurk Reacties: 3 5-7-2004 22:13:28

Steven
kapper gezocht dringend
Wie kan ons helpen,wij trouwen 20 augustus en we zoeken een kapper want onze vaste kapper is juist in verlof,liefst in de omgeving van Zottegem - Zwalm -Brakel,alvast bedankt,groetjes Emmy & Steven
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 5-7-2004 12:13:45

Steven
kapper gezocht dringend
Wie kan me helpen,wij trouwen 20 augustus en ik zoek dringend een kapper want mijn vaste kapper is juist in verlof,liefst zoek ik iemand in de omgeving van Zottegem - Zwalm - Brakel.Wie kan me helpen?
Verzorging - Kapsel Reacties: 0 5-7-2004 12:01:31
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...