Nu Online
Momenteel zijn er 616 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Evi
Professionele muzikante verzorgt jullie huwelijksmis
Professionele muzikante verzorgt de muziek tijdens jullie huwelijksceremonie. Geen klassieke saaie liedjes, wel moderne ballads, up tempo songs, en dit alles mooi begeleid op de piano. Voor meer info mail naar evi.michel@pandora.be
Muziek - Live Reacties: 2 24-6-2004 15:15:22

zonneke
fotograaf + prijs
We zoeken nog een fotograaf. (ons huwelijk is in oost-vlaanderen)Iemand tips?Op welke prijs moeten we rekenen en wat mogen we voor die prijs verwachten?
Fotografie Reacties: 5 24-6-2004 9:19:34

zonneke
Ludwigs
Onze feestzaal raad Ludwigs discobar aan.Iemand van jullie ervaring met hen? En iemand eventueel een idee van de prijs?
Muziek - Disc-Jockey Reacties: 7 24-6-2004 8:56:34

Françoise
tekst voor kadorekening NL/FR
We zijn nog op zoek naar een origineel tekstje om de genodigden te melden dat we een speciaal rekeningnummer hebben en dus een geldbijdrage wensen ipv kadootjes.Dit zowel in het frans als het nederlands, kan iemand ons hier mee helpen aub. Alvast bed...
Ideeën Reacties: 3 23-6-2004 18:49:06

Cindy
kerkelijk huwelijk
Misschien ben ik er wat vroeg bij,want wij trouwen maar eerst op 24 juni 2006.We zijn er nog niet uit of we nu voor de kerk trouwen of niet.Weet er iemand of dat veel extra kosten meebrengt.We willen namelijk niet al onze spaarcentjes direct op zijn....
Andere Reacties: 9 23-6-2004 16:42:20

Nancy
fotolocatie regio Tielt-Waregem-Deinze
Hallo, wij trouwen op 18 september 2004. Als het mooi weer is weten we al ongeveer waar we foto's zullen gaan nemen, maar we willen ook een alternatief hebben voor het geval het weer minder goed is. We zijn dus nog op zoek naar een leuke indoor-fotol...
Locaties - Fotografie Reacties: 3 23-6-2004 9:46:35

Siri
rent a priest
Hoi, wij trouwen niet in de kerk, maar houden wel een viering in de tuin? Heeft iemand ervaring met rent a priest?Bedankt
Andere Reacties: 5 22-6-2004 21:59:58

Siri
rent a priest
Hoi, wij trouwen niet in de kerk, maar houden wel een viering in de tuin? Heeft iemand ervaring met rent a priest?Bedankt
Andere Reacties: 0 22-6-2004 21:59:32

Siri
rent a priest
Andere Reacties: 0 22-6-2004 21:59:02

Siri
Misboekje voor tuinhuwelijk
Hoi,Ik trouw volgend jaar in juni. Ons huwelijk zal niet ddorgaan in de kerk, maar in de tuin. Ik ben op zoek naar mooie teksten voor ons misboekje. Maar vooral, heeft iemand ervaring met dergelijke voering? Kan iemand mij voorbeeldjes doormailen?Alv...
Andere Reacties: 1 22-6-2004 21:36:45

kousenband verkopen
HoiIk heb gehoord dat op een trouwfeest soms de kousenband van de bruid verkocht wordt bij opbod. Zelf heb ik zoiets nog nooit meegemaakt. Kan iemand me vertellen hoe dat juist in zijn werk gaat?het lijkt me wel grappig.dank je! groetjes , Liesbet
Andere Reacties: 5 22-6-2004 17:34:28

kapper omgeving Mechelen Keerbergen?
Hoiik ben op zoek naar een goeie en betrouwbare kapper in (de omgeving van) Mechelen, liefst iemand die ook aan huis komt.Ik heb niet zo veel vertrouwen in het buurtkapsalon waar ik meestal ga... Wie kan me helpen? alvast erg bedankt! liesbet
Andere Reacties: 1 22-6-2004 17:32:17

Angelique
Nagelstyliste aan huis gezocht
Hallo ,24 Juli is aan het naderen en nu ben ik nog op zoek naar een nagelstyliste die op Vrijdag 23 Juli 2004 mijn nageltjes kan komen doen, alsook die van mijn getuige ...Liefst iemand die aan huis komt, regio Eeklo - Gent ...Is er iemand die me mis...
Verzorging - Make-Up Reacties: 0 22-6-2004 17:28:17

elke
MUZIEK KERK
Hallo,Kent er iemand een site waar men muziek (alle soorten) kan beluisteren en waar men niet voor moet betalen? Ben namelijk op zoek naar liedjes voor tijdens de mis. Maar op de meeste sites moet men die downloaden en dan nog tegen betaling.Groetje...
Voorbereiding Reacties: 1 22-6-2004 16:13:23

Patty
DRINGEND DRINGEND
Wij hebben vandaag besloten om op 4 augustus 2004 te trouwen,maar nu moet ik dringend opzoek naar een trouwjurk. Weet iemand waar ik zo kort voor datum terecht kan?Alvast bedankt
Kledij - Trouwjurk Reacties: 4 22-6-2004 11:13:58
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...