Nu Online
Momenteel zijn er 637 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Mannuella
budgetvriendelijk trouwfeest
Hallo iedereenVolgend jaar in april gaan wij trouwen.Na de huwelijkplechtigheid willen wij met de naaste familieleden lekker gaat eten.'s avond willen wij een feest houden voor de rest van de familie en vrienden,..Omdat we niet al onze zuurverdiende ...
Ideeën Reacties: 6 17-6-2004 15:48:26

Liesbeth
huwelijkskaars
Hey,Al een heel tijdje geleden heb ik hier op het forum gelezen dat er in een klooster in Elversele of Waasmunster huwelijkskaarsen worden gemaakt of dat je die daar kan kopen. Kan er mij iemand aan het adres of telefoonnummer helpen.Groetjes,Liesbet...
Andere Reacties: 4 16-6-2004 18:37:56

nathalie
verhuur trouwjurken
Hallo iedereen,Ik zoek een winkel in de omgeving van antwerpen waar ik een trouwjurk kan huren of er eentje niet te duur kan kopen.max prijs 400 euro.kan er iemand mij helpen?groetjes nathalie
Kledij - Trouwjurk Reacties: 5 16-6-2004 14:21:52

debby ylvi
muziek huwelijksmis
Hi,Kan iemand mij uit de nood helpen? Recentelijk heeft ons bandje voor de huwelijksmis afgezegd ... Weet iemand leuke alternatieven ... Liefst regio Limburg ... Merciekes!
Muziek - Ceremonie Reacties: 6 16-6-2004 13:13:18

catherine
drukken zelfgemaakte uitnodigingen
Hoi,Wij hebben onze uitnodigen zelf ontworpen ( met hulp van iemand die daar in thuis is) en zijn nu op zoek naar een drukker die ons ontwerp kan drukken.Kent er iemand een goede drukker omgeving Gent of Aalst-Dendermonde?Alvast bedanktGroetjes
Andere Reacties: 1 15-6-2004 21:24:00

Joke
Nog 2 liedjes nodig
Hallo, ik heb al 3 liedjes voor in de kerk, heaven, can you feel the love tonight en altijd heb ik je lief.Nu ben ik nog op zoek naar 2 mooie liedjes. Onze openingsdans is everything i do, i do it for you van brandy.Alvast bedankt.Groetjes Joke
Muziek - Ceremonie Reacties: 13 15-6-2004 16:39:10

Joke
Goede locatie omgeving brugge
Hallo,Graag had ik geweten of er iemand een goede locatie weet omgeving brugge om mooei foto's te maken.Een mooi park of zo?Heb je een ideetje laat het dan weten. DankuGroetjes Joke
Fotografie Reacties: 3 15-6-2004 16:36:53

Evie
Originele naamkaartjes
Heeft er niemand een leuk ideetje voor originele naamkaartjes voor op de tafels?Heb ooit eens gezien dat de namen op schelpjes waren geschreven. Was heel tof en origineel. Zijn er nog mogelijkheden buiten op papier?
Ideeën Reacties: 2 15-6-2004 16:30:10

Evie
Visagiste aan huis
Hallo iedereen,Zaterdag, 4 september 2004 is mijn GROTE dag. Ik ben echter nog op zoek naar een héél goede visagiste die aan huis kan komen, omgeving Denderleeuw-Ninove-Aalst. Kan iemand helpen?Alvast bedankt en vele groetjes!
Verzorging - Make-Up Reacties: 1 15-6-2004 15:02:46

Kathy
liedje: uittrede misviering
wij zoeken nog steeds een leuk opgewekt liedje om naar buiten te gaan van de kerk...ben hopeloos op zoek, maar vind niets...wie kan me helpen?
Muziek - Ceremonie Reacties: 4 14-6-2004 11:50:52

cindy
Suite
Hallo, Mijn vriend en ik trouwen 14 mei volgend jaar en zijn al volop bezig met onze voorbereidingen. We zijn nu aan het denken over het vervoer die dag en komen er eigenlijk niet goed uit voor wie we een wagen moeten voorzien (ouders, broer en zus ...
Andere Reacties: 5 13-6-2004 13:19:50

Rebecca
fotolocatie
Hallo allemaal, heeft iemand een leuk idee voor fotolocatie regio Temse, Sint-Niklaas, Puurs?Het enig idee dat wij hebben is de dijk maar ik zou graag enkele ideetjes willen, ook voor binnen (een oud, leegstaand gebouw?) Alle ideetjes zijn welkom wan...
Andere Reacties: 1 13-6-2004 7:51:08

Siri
Feestzaal omgeving Aalst
Hallo, ik trouw op 4 juni 2005. Ik ben op zoek naar een mooie locatie omgeving Aalst( of iets verder, als het maar goed is);kan iemand mij wat tips geven? Zou graag een locatie hebben met mooie tuin,vermits de plechtigheid daar zal doorgaan.Alvast be...
Locaties - Feestzaal Reacties: 6 12-6-2004 21:33:10

Siri
Originele misviering
Hallo, mijn vriend heeft me zo pas ten huwelijk gevraagd en wij zouden trouwen juni 2005.Trouwen voor de Kerk zien we echt niet zitten, we zouden liever een tuin-trouw houden, een beetje op z'n Amerikaans. Heeft er iemand leuke ideetjes, of heeft er ...
Voorbereiding Reacties: 5 12-6-2004 9:08:19

Esmeralda
kort haar
Ik trouw volgend jaar in mei en ben reeds op zoek naar een gepast kapsel. Aangezien ik kort haar heb, is de keuze beperkt. Zou iemand mij kunnen helpen met ideetjes? Ik had alvast graag een grote bloem in mijn haar gestoken.Alvast bedankt,Esmeralda
Verzorging - Kapsel Reacties: 3 10-6-2004 12:49:08
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...