Nu Online
Momenteel zijn er 293 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

virginie
decoraties ideeen?
Goede avond, heeft er iemand adressen of suggesties waar je aan mooie decoraties voor de kerk en zaal kan geraken en ook wat prijselijk? Mvg
Voorbereiding Reacties: 6 13-6-2011 22:03:03

Elke
draaiboek
Met nog 25 dagen op de teller ben ik ons draaiboek eens op papier aan het zetten... Zijn er andere koppeltjes die hun draaiboek met ons willen delen? Heb het gevoel dat ik vanalles vergeet... uiteraard wil ik mijn versie dan ook wel delen dan... &n...
Voorbereiding Reacties: 2 13-6-2011 21:55:44

Daisy
Decoratie zaal te koop
Hey bruidjes,   Onze dag zit er al een weekje op en ben van plan om de decoratie die ik gebruikt heb in onze feestzaal te verkopen. Het gaat om 2 grote vazen die ik gebruikt heb op de onthaaltafel en 9 kleine die ik gebruikt heb om op de bar en ...
Voorbereiding Reacties: 7 13-6-2011 21:22:32

Liselotte
Ringen - Vrijgezellen
Woehoeeeeeeeeeeeee!!   Wij hebben een zalig weekend achter de rug!   Zaterdag om 7u30 kwamen ze onze ringen brengen. Toen ik mijn ring aandeed, dacht ik "wat heb ik toch goed gekozen"... Twas perfect. Mijn vriend zijn ring daarentegen was ...
Voorbereiding Reacties: 4 13-6-2011 20:59:11

evy
laatste pas + afhalen kleed
met nog 4 dagen op de teller, mag ik morgen men kleed gaan halen.. kijken of alles in orde is of er nog aanpassingen moeten gebeuren; Best spannend... we gaan in de voormiddag onze gadgets voor de tafels halen.   Slecht slape, overdag enkel kunn...
Voorbereiding Reacties: 2 13-6-2011 20:51:51

katrien
Lollies in hartvorm
Hoi iedereen, Weten jullie soms waar ik lollies met een hart kan vinden? Online te bestellen of een winkel regio West-Vlaanderen Zouden dit graag aan de kinderen geven als we buitenkomen in het gemeentehuis. Alvast bedankt iedereen voor jullie h...
Voorbereiding Reacties: 8 13-6-2011 20:18:09

vanessa
verwittiging buren
Hallo allemaal,   Nog 18 dagen op de teller en we zijn aan de laatste voorbereidingen gekomen. Wij wonen in een klein doodlopend straatje.  Nu zijn ze vorige week begonnen met rioleringswerken en gaan ze (waarschijnlijk) net voor den tro...
Voorbereiding Reacties: 2 13-6-2011 19:27:26

Sarah
draaiboek
Hallo iedereen,   Nog een paar maandjes :-) Ik speel nu met het idee om een draaiboek te maken om onze dag zo vlot mogelijk te laten verlopen. Het hoeft niet perfect te zijn, dat kan ook niet maar het zou misschien helpen. Heb wat gegoogled en...
Voorbereiding Reacties: 6 13-6-2011 19:05:18

an
Wat verwachten jullie van jullie getuige?
De vraag is al gesteld hierboven eigenlijk :) Ik hoor van iedereen op het forum dat zij hun getuiges bedanken enzo maar waarom eigenlijk?
Voorbereiding Reacties: 12 13-6-2011 18:11:50

Babs
Al 3 dagen getrouwd, SO HAPPY
Hallo iedereen,   Wij zijn op 10/06 wettelijk getrouwd, in Lima. In Peru gaat het allemaal wat anders als hier, dus ik was super zenuwachtig. Dus voor al de bruidjes die nog dagen op hun teller hebben staan, hier zijn en deel van onze foto's. De...
Voorbereiding Reacties: 6 13-6-2011 14:41:29

Els
sorry, ook ballonnen maar in de buurt van Aarschot
veel topics over ballonnen maar niets zo van in de buurt.. dus iemand een tip van iets in de buurt?   thx
Voorbereiding Reacties: 6 13-6-2011 12:20:24

monica
Waarom?
Van de week was ik met mijn  schoonmoeder in gesprek en toen ik zei dat ik de uitnodigingslijst definitief af heb, kreeg ik als antoord " dat die miserie maar vlug achter de rug is". Awel ik moet zeggen dat was om te janken om dat te horen. Toen...
Voorbereiding Reacties: 10 13-6-2011 9:58:36

Els
Ballonnen regio Mechelen
Hallo dames!   Wij zoeken nog ballonnen (om op te laten & als decoratie id zaal). Regio Mechelen en geleverd zodat we er ons zelf niet mee moeten bezighouden ;)   Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 6 12-6-2011 23:29:45

Baci
versieiring
Hey dames   Ik heb nog 47 dagen op de teller en we zijn vandaag het kostuum van mijn bruidegom  gaan halen... Maasmechelen village... nog geen 300 euro... ging nog 30 % van de totaalprijs af... Dit was weer goed meegenomen. Zonder verwacht...
Voorbereiding Reacties: 6 12-6-2011 21:50:54

kelly
antwoord starlimousine
hoi medebruidjes,   Ik ben nu al 1,5 week aan het wachten op een offerte van starlimousine. Ik heb 2 keer terug gemaild maar krijg geen antwoord. Heeft iemand van jullie dit ook voor gehad?   Mss ben ik gewoon een ongeduldig bruidje
Voorbereiding Reacties: 6 12-6-2011 21:30:15
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...