Nu Online
Momenteel zijn er 669 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

fotolocatie
Op 10/7 trouwen wij. Wij zijn nu op zoek naar een leuk locatie aan de kust (vrezen dat het strand gaat vol liggen). Wie heeft er tips? Dachten aan haven of zo? Alles welkom. Wij huwen niet voor de kerk maar houden in de feestzaal (hopelijk tuin) ...
Fotografie Reacties: 3 7-2-2004 12:06:20

Letitia
AAN ANNE-SOPHIE - KAPPER
Wel, Anne-Sophie, als je die kapper wilt waarover ik sprak die redelijk duur is, dan is dat Michelangelo 011/69.19.92. http://users.skynet.be/fa369994/bruidskapselflix.htmIk heb anders iemand anders gevonden die thuis komt maar ik heb nog niet gezien...
Verzorging - Kapsel Reacties: 1 6-2-2004 10:29:26

Nijs
geschenk voor ouders
voor ons huwelijk op 22Mei zoeken we witte stenen beeldjes om aan onze ouders te geven in de huwelijksmis. Maar we vinden die nergens. Kan iemand ons helpen? Liefst regio limburggroetjesnathalie
Andere Reacties: 6 5-2-2004 11:38:18

Lenny
Huwelijkskaars
Hallo,Heeft iemand van jullie een idee waar ik een mooie huwelijkskaars (niet te traditioneel)kan vinden?Alvast Bedankt,Lenny
Religie Reacties: 6 4-2-2004 16:11:48

els
muziek in de kerk
Hoi, mijn vriend en ik trouwen op 30 juli 2005... een symbolische dag voor ons want we zijn dan net 6 jaar samen. Ik ben al bezig met het regelen van de bruiloft omdat we druk jaat tegemoet gaan vermits we ook (zelf) aan het bouwen zijn, en ons hui...
Muziek - Live Reacties: 10 4-2-2004 15:40:58

tamara
dans met ouders
Hallo,Wij trouwen op 14/02/2004 en ik heb een vraagje ivm met de muziek op het avondfeest. Het is zo dat na de openingsdans, ik mijn vader en mijne man zijn moeder, gaat halen om te dansen. Nu ben ik al geruime tijd op zoek naar een toepasselijk lied...
Ideeën Reacties: 5 2-2-2004 15:51:23

an
zaal De Venkel é la raméé
Locatie Reacties: 0 2-2-2004 14:47:15

katrien
ceremoniekledij mannen
Hallo, Kent er iemand een winkel met veel keuze ceremoniekledij voor de mannen? We zijn op zoek naar een grijs driedelig kostuum met voor de bruidegom een sjaaltje en voor de rest dezelfde das.....Tips?BEDANKT VOOR DE INFO!!
Kledij - Suite Reacties: 8 2-2-2004 9:00:36

karen
liedjes
Ik ben nog hopeloos op zoek naar liedjes die tijdens de misviering gespeeld worden.Welke hebben jullie zoal?groetjes,Karen
Muziek - Ceremonie Reacties: 8 1-2-2004 14:24:51

Anke
muziek in de kerk
Hoi,Ik ben al een tijdje op zoek naar een zanger, zangeres, enkele muzikanten, ...die enkele liedjes kunnen spelen tijdens onze huwelijksplechtigheid. Wij trouwen op 2 juli in Beveren-waas (dichtbij Antwerpen). Dus wie er tips heeft, gelieve ze dan d...
Andere Reacties: 5 31-1-2004 9:41:45

Ariane
Voorbeelden Misboekjes
Hey,Zoals zovelen hier gaan ook wij dit jaar trouwen (op 5 juni). Wij hebben gekozen voor een kerkelijk huwelijk (waarschijnlijk een zegening - geen eucharistie) en beginnen nu met ons misboekje. Heeft er iemand mooie teksten als voorbeeld voor ons...
Voorbereiding Reacties: 4 30-1-2004 21:03:45

Kathy
foto's regio brugge/de kust
Zou er iemand mij kunnen helpen ivm het zoeken van een lokatie voor foto's. Wij zoeken iets in de stijl van een oud fabriekspand, leegstaande fabriek,...eigenlijk een hele "koele" omgeving... Wat we absoluut willen vermijden zijn parken, v...
Fotografie Reacties: 4 30-1-2004 11:15:44

Johan
prijzen?
Hallo iedereen!Ik heb een een vraagske... kan er iemand zijn prijs voor ceremonie meester en dj opgeven? tis eens om te vergelijken...heeft er iemand ervaring met Hans Buyens? (DJ) regio antwerpengroetjes en alvast bedanktLaila
Voorbereiding Reacties: 15 30-1-2004 10:23:23

Letitia
Traiteur
Indien jullie een traiteur zoeken voor een feesst in de buurten van Vlaams Brabant (Brussel) kan ik jullie iemand aanraaden! Ze is al beste kok van België geweest en maakt zowel traditionele gerechten als originële gerechten. Ze kan zowel B...
Andere Reacties: 0 30-1-2004 8:02:32

Evi
originele uitnodigingen en zomeer
hallo iedereen,Heeft er iemand originele ideeën voor de uitnodigingen, bedankkaartjes en menu's. Heb al veel gezocht op internet maar vind niets dat ik kan gebruiken. Bedankt en iedereen veel succes gewenst met alle voorbereidingen,groetjes evi
Andere Reacties: 7 29-1-2004 18:31:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...