Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

freggel
fotograaf
heeft hier iemand in belgie slechte ervaringen gehad met de fotograaf?zo ja wat heb je er aan gedaan?
Fotografie Reacties: 0 14-8-2003 17:09:42

nele
trike gezocht als ceremoniewagen
wij huwen in april 2004 en zijn op zoek naar iemand die een trike heeft of personen die weten waar we daarvoor terecht kunnen. Andere originele ideeën als vervoer zijn ook welkom.Nele en Steven
Andere Reacties: 2 6-8-2003 22:31:26

Evi
Make-up
Ik trouw op 23 augustus 2003, maar ik kan maar geen schoonheidsinstituut vinden die de make-up kan verzorgen. Ofwel zijn ze met verlof ofwel al volgeboekt.Weet iemand een goed instituut in de buurt van Ternat-Dilbeek omstreken?Tnx
Andere Reacties: 1 6-8-2003 10:18:28

Vanessa
Gemiddelde kostprijs trouwjurk
Hallo iedereen,Kan iemand mij vertellen wat zo ongeveer de gemiddelde kostprijs is van een trouwjurk ?Vanessa
Andere Reacties: 6 6-8-2003 8:51:33

Sandy
feestzaal regio Gent
Op 24 april 2004 trouwen wij en zouden graag een feest geven, maar ik heb geen zin om 5 uur te tafelen, liever dus een soort buffet(receptie) en daarna het dansfeest, weet er iemand een leuke locatie?alvast bedankt, Sandy
Locatie Reacties: 8 5-8-2003 8:45:25

katleen
feestzaal de zilverreiger
Hoi, hier ben ik weer met een feestzalenvraagje. Is er iemand al eens naar een trouwfeest geweest in de zilverreiger in Oosterzele? Hoe was de bediening en het eten?Groetjes, Katleen
Andere Reacties: 2 4-8-2003 15:37:04

kristien
hoe ouders vertellen
Hallo,Roel vroeg me verleden week of ik met hem wil trouwen. Ja dus, maar nu moeten we het onze ouders vertellen. We hebben hen uitgenodigd om zaterdag te komen eten. Heeft er iemand originele ideeën om hen ons nieuws kenbaar te maken?Kristien
Voorbereiding Reacties: 2 4-8-2003 10:11:35

Vanessa
Bedanken van getuigen
Hallo iedereen,Ik heb als getuige mijn zus gevraagd, omdat ze zo een grote plaats in mijn leven inneemt. Ik zou haar dan ook enorm willen bedanken door ze op een speciale manier te bedanken. De vraag is alleen : wat is de meest speciale manier om haa...
Ideeën Reacties: 4 4-8-2003 8:18:56

goethals
Feestzaal vijverhof
Heeft er iemand ervaring met Feestzaal Vijverhof in Wevelgem? Zelf wonen we in Gent, dit is dus niet in de buurt. Toch vinden wij deze feestzaal speciaal genoeg om iets verder te gaan voor ons feest. Wij kennen echter niemand die daar al ervaring mee...
Locatie Reacties: 1 3-8-2003 20:24:47

Anke
feestzaal scala
Hoi,Heeft er iemand ervaring met feestzaal scala in beveren?Alvast bedankt
Andere Reacties: 0 2-8-2003 12:12:48

katleen
feestzaal
HoiIk ben volop op zoek naar een feestzaal in de buurt van Gent - Aalst. Heeft er iemand ervaring met Salons Caipirinha in Merelbeke, Valkenbulcke in Merendree of Chalet de Maalte in Gent?Groetjes, Katleen
Voorbereiding Reacties: 7 1-8-2003 22:03:08

Krist'l
Teksten uitnodigingen en misboekje
HeyWij trouwen op 15 november en ik ben nu volop aan het werken aan het misboekje en aan de uitnodigingen. Kan er mij iemand helpen aan leuke teksten? Ik ben ook op zoek naar voorbeelden van misboekjes.BedanktKrist'l
Ideeën Reacties: 4 1-8-2003 10:39:12

huwelijkskaars
Kan iemand vertellen waar je een huwelijkskaars kan kopen? Liefst in de omgeving van Antwerpen.Ook leuke ideetjes welkom
Ideeën Reacties: 4 29-7-2003 19:28:50

sofie
muziek huwelijksviering
Wij trouwen op 15 mei 2004 en zijn op zoek naar muziek voor in onze viering. We twijfelen nog tussen life muziek of het afspelen van CD's. Wie heeft er tips voor ons?
Andere Reacties: 0 26-7-2003 14:45:01

nancy
witte duifjes gezocht
halloOp 26 september is het voor ons zover, voor mij een tweede keer voor mijn vriend de eerste keer.Toch wordt het een huwelijk met alles erop en eraan!!Daarom ben ik dringend op zoek naar witte duifjes. Kan iemand mij een adres bezorgen in de stree...
Andere Reacties: 2 23-7-2003 21:38:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...