Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Alle categoriën

Sandra
goede fotograaf en videoreportage gezocht
Hoi,Ik ben op zoek naar iemand die een leuke videoreportage van ons huwelijk kan maken, alsook een goede fotograaf! We trouwen in de omgeving van Kortrijk.
Fotografie Reacties: 5 23-4-2003 9:50:40

Greet
Muziek
Nu het zo gemakkellijk is geworden om zelf CD'tjes op te nemen, aarzelen we of het de moeite is om een disc jockey in te huren. Heeft iemand al een huwelijksfeest meegemaakt waar het koppel zelf voor de muziek had gezorgd ?
Andere Reacties: 1 22-4-2003 21:38:50

jolien
foto's in een ruïne, kasteel, vervallen kerk
Graag hadden wij onze foto's genomen in een vervallen kerk, of kasteel. Kent er iemand een plaats in de buurt van Aalst waar we dit zouden kunnen vinden?
Fotografie Reacties: 2 22-4-2003 14:25:50

Anoek
Haute couture trouwjurk te koop!
bekijk http://trouwjurk.cjb.net of mail trouwjurk@lubbinge.nl
Andere Reacties: 2 21-4-2003 20:24:13

Anke
Feestzaal omgeving Sint-Niklaas?
Hoi,Mijn vriend en ik willen volgend jaar juli trouwen. Dus zal het best tijd zijn dat we eens gaan uitkijken naar een festzaal. Weet er iemand een leuk adresje? Wij wonen in Beveren-waas.Bedankt
Locatie Reacties: 6 20-4-2003 9:11:35

Liv
Viering
Wij trouwen op 21 februari 2004 en willen een aparte bruiloft. We zullen daarom niet voor de kerk trouwen, maar zelf een soort bezinningsmoment in elkaar steken. Nu zijn we hiervoor op zoek naar een voorganger, maar weten niet goed waar we zo ieman...
Voorbereiding Reacties: 2 15-4-2003 14:58:05

heidi
uitnodigingen
Hallo, wij trouwen op 1 augustus. Onze uitnodigingen zijn zo goed als af. We hebben ze zelf ontworpen met vooraan een adruk van onze foto en binnenin de tekst. Ons papier is zandkleur-beige zowat gemarmerd. Nu vind ik dat er nog iets ontbreekt. Zo lj...
Uitnodigingen Reacties: 1 15-4-2003 14:21:31

An
Als bruid en bruidegom een andere taal spreken...
Mijn toekomstige is italiaan en wij zouden trouwen in Belgie. Wat gebeurt er met de tekst op de uitnodigingen, misboekje enz ? Wat doe je met familie en vrienden die slaapgelegenheid zoeken ? Bij voorbaat dank !
Uitnodigingen Reacties: 3 14-4-2003 12:41:13

enveloppen - adres
Zijn er bepaalde regels van de etiquette ivm het schrijven van de namen op de enveloppen? De heer en mevrouw P. Peeters- Janssens bijv.Of hoe dan wel?
Uitnodigingen Reacties: 1 14-4-2003 9:55:17

hoe zit de suite?
Er is bij ons een discussi over de tafels: zit volgens de regels de suite niet samen met het bruidspaaraan één tafel? En dus niet ieder apart per koppel aan een bepaalde tafel.Wie kan me helpen?
Andere Reacties: 3 14-4-2003 9:54:08

dresscode
Moet er een dresscode op de uitnodigingskaartjes voor het avondfeest? Of is dat tegen de etiquette?
Uitnodigingen Reacties: 1 14-4-2003 9:44:13

Sandra
leeftijd bruidskindjes
Wij hebben 3 kandidaat bruidskindjes, waarvan het oudste tegen onze trouwdatum 2 jaar en 3 maanden zal zijn, het jongste 1 jaar en 9 maanden. Is dit te jong? Of zijn er toffe mogelijkheden om met drie zo'n jonge kindjes te werken? Wie heeft ideetje...
Andere Reacties: 4 10-4-2003 11:51:20

cindy
live muziek tijdens de plechtigheid
Hallo !!Wij trouwen 24 juli 2004. Wij trouwen niet in een kerk maar in een tuin met rent a priest. wij zoeken een héél goeie zangeres/zanger/duo om enkele Engelstalige lovesongs (van oa. Mariah Carey, Leann Rimes, Lionel Ritchie,...) te zin...
Ideeën Reacties: 4 10-4-2003 11:42:34

Miranda
wat koopt een vriendin?
Ik zal de komende zomer bij 3 huwelijken als vriendin te gast zijn... wat is er voor mij nou leuk om te kopen? Met andere woorden: wat vinden bruidsparen ECHT leuk om te krijgen (i.p.v. theelepeltjes, handdoeken of peper en zoutstelletjes)?
Ideeën Reacties: 3 9-4-2003 16:27:25

Steven
Receptie
Wij zijn momenteel bezig met het voorbereiden van ons huwelijk. We twijfelen nog over 2 zaken :(1) Heeft er iemand suggesties over hoe we de gasten naar hun plaats kunnen laten gaan? Meestal gebeurt dit ofwel met afroeping ofwel met kaartjes die aan ...
Voorbereiding Reacties: 4 7-4-2003 14:44:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...