Nu Online
Momenteel zijn er 274 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Eline
Onze trouw wordt een jaartje vervroegd, geweldig!!!
Hey iedereen,   Ik ben zooooooooo content!!!  We hadden dus het plan om in september 2013 te trouwen wegens financiële redenen. Nu was ik gisteren met mijn moeder aan het bellen en ze bracht zelf de trouw ter sprake. Of ik het niet leu...
Voorbereiding Reacties: 13 8-6-2011 22:53:40

Nathalie
Fede di Oro + bruidslingerie
We kunnen weer twee dingen van het lijstje schrappen. Gisterenavond zijn we naar FedeDiOro gegaan en hebben we onze ringen gevonden. Er was veel keuze, en dat maakte het er niet makkelijker op!! Ik heb zolang zitten twijfelen, maar ik denk de juiste ...
Voorbereiding Reacties: 2 8-6-2011 20:58:42

fatimma
Blogje aangepast met foto's tafeldecoratie, bedankjes etc...
hoi beste medebruidjes   het begint voor mij allemaal dichterbij te komen angstaanjagend dichterbij! nog 9 dagen op de teller en het is D-Day! ik heb alvast nog wat tijd vrijgemaakt om mijn blogje aan te vullen die je kan vinden op http:...
Voorbereiding Reacties: 4 8-6-2011 20:50:07

cindy
tip voor taarttoppers en veel meer
op deze website hebben ze echt veel dingen voor je huwelijk. Heb er zelf mijn taarttoppers en autolintjes besteld...   http://www.trouwservice-wendy.nl/    
Voorbereiding Reacties: 0 8-6-2011 19:33:06

Widiii
Gegraveerde taartenset!
Hallo,   Ik wil graag een gegraveerde taartenset hebben, dus snijmes etc.. Onze namen in + datum. Wie weet waar ik dit kan laten doen? En hoeveel het mij zal kosten?   Groetjes,   Widiii
Voorbereiding Reacties: 2 8-6-2011 18:29:59

Esther
Zucht!!!
Hey allemaal!   Ik wil even iets kwijt, maar weet niet goed hoe ik het moet verwoorden... Ga toch een poging doen   We zijn volop bezig met onze voorbereidingen en natuurlijk ben ik superblij dat de man van mijn leven en ik gaan trouwen, m...
Voorbereiding Reacties: 14 8-6-2011 16:22:28

karen
echt aftellen! nog 9 dagen!
dag medetrouwers!   Het aftellen is nu toch écht wel begonnen! Ik kan me precies met niets anders meer bezigheouden nu ;-) Nog 9 dagen!   Even een stand van zaken: - mijn kapsel komt goed. Ik moet wel heel vroeg opstaan, maar ik h...
Voorbereiding Reacties: 4 8-6-2011 16:16:18

Nathalie
Bruidjes van 2 juli
Met nog 23 dagen op de teller begint het serieus te naderen. Moeten jullie nog veel in orde maken?   Enkel het misboekje moet nog afgedrukt worden. Volgende week mogen we achter de ringen. De tafelschikking moet nog gebeuren en doorgegeven worde...
Voorbereiding Reacties: 6 8-6-2011 16:04:40

Liselotte
Bedankjes ouders, getuigen en helpers!
   Met nog 16 dagen te gaan hebben we nog altijd geen idee wat te geven aan onze ouders, getuigen en helpers!   Mijn ouders zijn wijnliefhebbers. Door gezondheidsproblemen van mijn papa, mag hij geen bier of andere alcoholische ...
Voorbereiding Reacties: 7 8-6-2011 15:30:44

kristel
gastenboek
hy,   hebben jullie mss een mooi tekstje om vooraan in het gastenboek te noteren?   alvast bedankt
Voorbereiding Reacties: 4 8-6-2011 14:31:33

Tinneke
Wat ik mij zo afvroeg...
Wij zouden de dag voor ons huwelijk wat gaan ontspannen in de sauna, brubbelbad en zo. Maar nu was ik mij aan het bedenken, geeft dat dan niet meer kans op pukkels de dag nadien...?   Groetjes,   Tinneke
Voorbereiding Reacties: 6 8-6-2011 14:21:03

Selena
Bruidstaart
Hey Bruidjes, ik heb een klein vraagje ivm de bruidstaart. Ik ben onlangs naar 2 verschillende bakkers geweest voor de taart. Wij hebben 183 gasten en hiervoor zou dus een grote taart gemaakt moeten worden. De vraag die hieraan vast hangt is ; voor h...
Voorbereiding Reacties: 7 8-6-2011 12:35:08

Nathalie
Mijn vriend zijn dochter...
Hallo bruidjes...   Ik heb een vraagje, misschien een rare vraag, maar ik wil graag jullie mening eventjes horen... (lezen)   Mijn vriend heeft en dochter en als we gaan trouwen zal ze bijna 5 jaar...   Nu is er een dilemma... Ha...
Voorbereiding Reacties: 18 8-6-2011 11:42:11

Filipa
Hoeveel tijd tussen snacks/maaltijd/eten? Dagindeling ok?
Hoi iedereen,   Ok, nu begin ik mij toch iets af te vragen.... omdat sommige mensen hierop door hammeren (ik ga hier niet neerzetten wie, dat doet er eigenlijk ook niet toe en zo vermijden we eventuele conflicten, maar het is iemand van de sch...
Voorbereiding Reacties: 12 8-6-2011 11:36:08

Ineke
Nog maar 1 cijfertje op de teller!
Dag bruidjes   Sinds vandaag staat er nog maar één cijfertje op mijn teller, het begint dus echt wel af te korten en toch heb ik nog wat werk te doen: (wat ik ook een groot deel aan mezelf te danken heb).   * Zo waren onze mi...
Voorbereiding Reacties: 4 8-6-2011 9:30:11
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...