Nu Online
Momenteel zijn er 334 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

mieke
Alles krijgt stilaan vorm:-)
Hoi bruidjes,     Ons dagje begint stilaan vorm te krijgen; ook al is het nog hééééél lang:-) Onze zaal ligt vast. Onze ceremoniemeester: check Videograaf: check Fotograaf: check Wettelijk huwelijk: check &...
Voorbereiding Reacties: 5 8-6-2011 9:23:47

ine
even wat ontspanning...
Voor de bruidjes (en bruidegommen) die even wat ontspanning willen tijdens het voorbereiden, zeker eens naar deze link kijken: http://q-music.be/blog/ornelisrogiers/yesido   Super leuk, hoewel ik toch liever een trouw zou willen die ik zelf ger...
Voorbereiding Reacties: 7 8-6-2011 8:47:52

Kim
Begin tekst gastenboek
Met nog drie dagen op de teller wordt het nu wel heel spannend.. al gaat deze week tergend traag voorbij...   Maar alles is normaal geregeld. Ik moet enkel nog mijn naamkaartjes schrijven voor op tafel, nog eens naar de pastoor bellen om af te...
Voorbereiding Reacties: 2 8-6-2011 8:24:05

Tinneke
Geen kinderen = niet duidelijk??
Goede morgen!   Stilletjesaan krijgen we de bevestigingen voor ons feest binnen. En hoewel we de enveloppes enkel gericht hebben naar de koppels (Jan x en Mieke y), zijn er toch mensen die hun kinderen gaan meebrengen. Een beetje ambetant om nu...
Voorbereiding Reacties: 21 8-6-2011 8:08:18

Wendy
Help!
Help, Ik weet totaal niet meer waar ik moet beginnen, ik ben een echte stress kip, altijd eigenlijk!! En ik zie het echt niet zitten, kan iemand mij helpen en een lijst mailen van wat er allemaal moet gebeuren? Dank je wel!   Groetjes
Voorbereiding Reacties: 6 7-6-2011 21:14:48

Widiii
'Bloemist in limburg.
Ik ben vorige maand bij een bloemist geweest, om prijsoffertes te vragen voor mijn bruidsboeket & corsages. Weet iemand bij wie ik ZEKER moet zijn? Iemand die zeker de moeite waard is??? Ik wil graag een watervalboeket.    
Voorbereiding Reacties: 8 7-6-2011 21:12:15

Sindy
wat een gedoe
Hallo iedereen   onze trouwdatum komt nu wel heel erg dichtbij, met de nodige stress als gevolg. Eerst hebben we bijna de ganse familie van mijn toekomstige man moeten achterna bellen, omdat ze niets hadden laten horen. Daar maakte ik me dan a...
Voorbereiding Reacties: 5 7-6-2011 19:27:20

Valérie
Stoelhoezen
Kent iemand een adres waar ik stoelhoezen kan huren? De stoelen zijn redelijk breed. Door een misverstand met de traiteur kunnen we ze bij hem niet meer bestellen! We trouwen op 18 juni... :-s
Voorbereiding Reacties: 5 7-6-2011 19:27:03

shana
dessertbeffet
ik zoek nog een plaats waar ik mijn dessertenbuffet kan bestellen, liefst waar ik ook de bruidstaart kan bestellen, weet iemand een goei plaats zijn hier in west vlaanderen? alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 4 7-6-2011 16:44:01

Claudia
Vraag ivm intrede zaal
Hey allemaal,   Ik heb weer een vraagje. Voor het avondfeest starten we om 18u met een etentje voor de suite. Om 20u komen de gasten en is er een receptie die ongeveer twee uur duurt. Die receptie zal hopelijk buiten doorgaan (met goed weer). ...
Voorbereiding Reacties: 5 7-6-2011 13:13:28

cindy
waar naamkaartjes laten maken...
de titel zegt het al;   Waar laten jullie de naamkaartjes maken waarmee de gasten hun tafel aangewezen krijgen?
Voorbereiding Reacties: 6 7-6-2011 12:23:29

Brenda
Heel moeilijke situatie met de getuige van mijn aanstaande...
Bruidjes,   Wij zitten al 5 dagen met een omkerende maag ivm de getuige van mijn aanstaande. Zij kennen elkaar al 20j of zo maar de voorbije jaren zijn we door een reeks omstandigheden (ze zijn zeer gevoelig voor opmerkingen) in een cool down...
Voorbereiding Reacties: 15 7-6-2011 12:15:12

Caro
Probleem met "Dit item opvolgen"
Ik weet echt niet wat ik fout doe, maar het lukt me dus niet om items te volgen. Ik druk op de blauwe balk "Dit item opvolgen" en dit wordt dan lichter van kleur. Toch krijg ik geen meldingen. Ik vond het bizar dat ik geen enkele melding ontving, d...
Voorbereiding Reacties: 11 7-6-2011 11:35:56

Silke
tafelindeling
Hey iedereen,   We gaan onze gasten een tafel toewijzen, maar geen plaats (ze mogen dus kiezen waar ze aan tafel plaatsnemen). Hiervoor waren we op zoek gegaan naar iets waar we dan de naamkaartjes konden aanhangen (en centraal op tafel plaatse...
Voorbereiding Reacties: 5 7-6-2011 10:06:06

delphine
Nog twee daagjes werken!
   Aanstaande vrijdag is het zover: ONZE DAG!   Nog veel op de planning staan eigenlijk... Vanavond mijn kleed voor de laatste keer gaan passen en EINDELIJK mee nemen naar huis, morgenavond de bruidskindjes uitleggen wat ze moe...
Voorbereiding Reacties: 4 7-6-2011 8:49:21
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...