Nu Online
Momenteel zijn er 329 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

stefanie
huwelijkstaart
weet iemand weer je mooie en lekkere huwelijkstaarten hebben? regio limburg! gr stefanie
Voorbereiding Reacties: 7 6-6-2011 22:44:09

Sofie
Na een lange rustperide terug in actie met nog 60 dagen op de teller
Hoi,   Sinds de uitnodigingen de deur uit zijn ben ik zowat volledig stilgevallen met de voorbereidingen. Vandaag terug op pad om m'n bestelling in de lingerie winkel af te halen (slipje, sjaretelletjes en kousen) maar de winkel was dicht op ...
Voorbereiding Reacties: 3 6-6-2011 22:29:48

kelly
starlimousine
Hallo medebruidjes,   Heeft er iemand van jullie al ervaringen met starlimousine?   groetjes
Voorbereiding Reacties: 8 6-6-2011 21:53:00

sylvia
slecht nieuws...
Beste bruidjes...   Is al weer eventjes geleden dat ik hier nog ben komen piepen... Hier nog maar 25 daagjes op de teller, begin al stillekes aan stress te krijgen. Nu wat nog bij mijn stress is gekomen is dat mijn papa een redelijk zwaar motor...
Voorbereiding Reacties: 15 6-6-2011 21:02:21

Lies
Planning... maar wat in de voormiddag?
Hoi mede-bruidjes,   nu onze save-the-date kaartjes rustig de deur uit gaan en we de tijd nemen om iedereen nog eens te bezoeken (dat levert veel leuke gesprekken en BBQ'tjes op... wel leuk eigenlijk!) zijn we ook aan een voorzichtige dagplanni...
Voorbereiding Reacties: 13 6-6-2011 20:33:50

Stephanie
Voorbereiding Dipje
Hoi mede-bruidjes!   Pff ik moet even mijn hartje luchten :(   In mijn vol enthousiasme vertel ik natuurlijk alles tegen mijn mama over het huwelijk, wat ik wil en wat ik al klaar heb! En telkens krijg ik dit : " Zou je da wel doen, zou ge...
Voorbereiding Reacties: 19 6-6-2011 18:56:20

dorien
er komt dan misschien toch iets vordering in de zaak
jeej!   vandaag ben ik eens langs geweest bij ava en ik heb leuke ideetjes voor 'save the date'. ik kan alvast wat beginnen te knutselen zodat er toch iets terecht komt bij familie... de vrienden moeten het maar van facebook halen.   ...
Voorbereiding Reacties: 0 6-6-2011 17:55:59

Valérie
Help, Verloop dag trouw!
Wij zijn volop aant nadenken over onze trouw. Zou graag de uren van de gemeente en kerk vastleggen maar twijffel aan onze dagindeling. Kan iemand mij helpen. Dit is ons verloop:   8u00-10u: klaarmaken bruid en bruidegom: kapper – make-...
Voorbereiding Reacties: 12 6-6-2011 16:18:00

Patrizia
Check, check, check... :-)
Hier ben ik dan weer! Vandaag weer wat gedaan voor onze grote dag  dezemorgen naar het gemeentehuis gegaan om onze datum vast te leggen.  (we trouwen op 2 verschillende dagen kerk-gemeente) dus word het nu 20 april 2012 om15u30!!! Op mijn v...
Voorbereiding Reacties: 2 6-6-2011 13:48:12

dorien
hebben jullie jullie stappen van voorbereiding allemaal op pc staan?
je mag het gerust eens doorsturen naar doriendekock@hotmail.com ... heb de indruk/gevoel dat ik veel vergeet te doen   alvast bedankt ... zo kunnen verder nog ideeën naar boven komen :)
Voorbereiding Reacties: 6 6-6-2011 13:10:14

Ellen
Vrijgezellendag 4juni
Hoi allemaal, Zaterdag heb ik mijn vrijgezellendag gehad! Het was echt super! Een paar vriendinnen en mijn zus hebben hem in elkaar gestoken en heb de eerste tot de laatste minuut genoten! Mijn zus kwam me thuis ophalen rond half 11 en dan zijn we...
Voorbereiding Reacties: 1 6-6-2011 12:37:29

Selena
Tafel thema
Hey bruidjes   Wij hebben als tafel thema: NBA logo's (basket is wat mijn verloofde en ik gemeen hebben). Ik ga de logo's laten printen op A4 en deze ook laten plastificeren. De vraag is hoe ik deze A4 logo's op de tafel zichtbaar maak zodat ied...
Voorbereiding Reacties: 4 6-6-2011 12:00:39

Stephanie
Huwelijk voor de wet
Even mijn blijdschap meedelen :D   Zonet heb ik ons burgerlijk huwelijk vastgelegd !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   En blij dat ik ben!!!!!!!!!   Nu hopen dat de pastoor de kerkdienst aansluitend wil doen 
Voorbereiding Reacties: 5 6-6-2011 11:02:15

karen
uitgeslapen zijn én er uitgeslapen uitzien :-)
hallo iedereen, Ik ben zelf nogal een slechte slaper, zéker als er iets spannends staat te gebeuren! Ik verwacht me dus de nachten voor onze trouw aan woelige nachten en vreemde dromen!! Hebben jullie tips om dit tegen te gaan en te kunnen slap...
Voorbereiding Reacties: 11 6-6-2011 10:55:31

Elke
Bruidssuiker, bedankjes en decoratie feestzaal
Hoi iederen! Wat hebben jullie allemaal zoal van bruidssuiker, bedankjes en hebben jullie leuke site's of foto's om ideetjes op te doen? Ook zou ik graag wat inspiratie en ideetjes opdoen voor het docoreren van de feestzaal aangezien we dit zelf moe...
Voorbereiding Reacties: 9 6-6-2011 9:25:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...