Nu Online
Momenteel zijn er 293 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Mara
Even mijn verhaal doen..
Halloootjes...   Graag wil ik even mijn verhaal doen.. Veel spanning en kriebels voor onze trouwdag..Slaaptabletten gekregen van de huisarts omdat ik me teveel zorgen maakte en dus niet kon slapen en een heel kort lontje had.. Nu een 3 dagen red...
Voorbereiding Reacties: 3 4-6-2011 22:56:04

Sindy
thema's tafels
Hallo iedereen   mijn vriend en ik geraken er maar niet uit over welk thema we gaan gebruiken voor onze tafels. Mijn zus heeft verschillende kleuren ballonnen gebruikt voor hare trouw, maar wij zouden graag iets anders hebben... Jammer genoeg ...
Voorbereiding Reacties: 8 4-6-2011 22:08:55

Sindy
muziek binnenbrengen bruidstaart
Hallo iedereen   welk liedje laten jullie spelen al ze jullie bruidstaart binnenbrengen?   Groetjes    
Voorbereiding Reacties: 3 4-6-2011 22:04:54

Sanne
Hoe kan ik mijn mama in de trouw opnemen?
Hallo allemaal,   Vorige week heb ik helaas mijn mama moeten afgeven, ze was al lang ziek. Ik vind het goed dat ze nu geen pijn meer heeft maar ik ga haar natuurlijk verschrikkelijk missen (voor zover het al door dringt want hoewel ze al lang z...
Voorbereiding Reacties: 15 4-6-2011 20:56:57

dorien
hoe verloopt het bij jullie?
heej bruidjes en bruidegommetjes!!!   hoe verloopt het allemaal bij jullie?    wij hebben onze data vastliggen maar zijn aan het twijfelen over zaal, over feest, over... en iedereen heeft daarbij nog eens een eigen mening. natuurlijk...
Voorbereiding Reacties: 4 4-6-2011 17:08:58

Claudia
Verloofde is kostuum gaan halen, spannend :)
Mijn verloofde en zijn mama zijn juist vertrokken naar Wellens. Twee maanden geleden denk ik zijn ze zijn kostuum gaan kiezen en nu gaan ze hem ophalen. We houden elkaars kleren voor elkaar geheim, dus ik vind het echt superspannend! Ik heb enkel zoj...
Voorbereiding Reacties: 0 4-6-2011 10:54:44

A.
Wat gaat de tijd snel!!!
Nog maar 48 dagen.... de eerste keer dat ik hier kwam piepen stond er 286 dagen ofzoiets en toen ging het maar niet vooruit... eens de 100 gepasseerd gaat het enorm vlug!! SUPER gewoon... wat kijk ik naar onze grote dag uit!!!! Over 2 weken (18 juni...
Voorbereiding Reacties: 6 4-6-2011 9:40:58

Kelly
Bruidjes van in 2013
Hallo,   zijn er hier nog bruidjes die trouwen in 2013? Wij trouwen op zaterdag 13/07/2013 ...   Hihi, als ik dan beneden kijk, zie ik nog 769 dagen op mijn teller staan :-)   Hebben jullie al iets geregeld, zijn jullie al iets...
Voorbereiding Reacties: 14 4-6-2011 9:13:22

Caroline
Eventjes delen...
Hallo allemaal,   Gisteren een hele dag kriebels in mijn buik gehad niet normaal! Gisteren naar trouw van collega gegaan en het was super gezellig! Het koppeltje zag er geweldig uit, super mooie trouw mis, receptie in tuin perfect in orde,.... ...
Voorbereiding Reacties: 3 4-6-2011 9:03:21

Ellen
Spannend
Spannend, spannend! Zit te wachten tot ze mij komen halen voor mijn vrijgezelledagje! Ben echt heel benieuwd! Het wachten duurt dan wel heel lang :o)! Weer een stukje dichter naar onze trouwdag toe!   groetjes van een nieuwsgierig bruidje!
Voorbereiding Reacties: 3 4-6-2011 8:49:20

Sofie
vrijgezellen 4 juni
Hey,   Kent er iemand een stripclub waar mannen dansen? Omgeving Aalst liefst :)   Op google is dit nergens te vinden. Zou mijn vriendin graag mee daar naartoe nemen (valt wel te zien hoeveel dit kost!) En of iedereen dit ziet zitten.  ...
Voorbereiding Reacties: 8 3-6-2011 23:56:13

Melodie
0 uren, 12 minuten ...
amai, na anderhalf jaar plannen is het binnen 12 minuutjes 4 juni. Onze trouwdag voor de kerk... fieuw. 't moet nog wat bezinken hoor.   vandaag al de nodige pech gehad. We hadden een camionette geregeld voor de bloemen te vervoeren, receptiet...
Voorbereiding Reacties: 8 3-6-2011 23:54:28

Claudia
Kennismakeingsgesprek ceremoniemeester
Hallo allemaal,   In het vorige topic heb ik gezegd dat we aan het twijfelen waren over een ceremoniemeester. We hebben besloten om er toch eentje te nemen en we hebben morgenavond een afspraak. Wat zijn zo de dingen die besproken worden of wat ...
Voorbereiding Reacties: 7 3-6-2011 23:19:35

Nathalie
Nog bruidjes op 02.06.2012.................?
Ik vind het wel leuk te zien wanneer iedereen gaat trouwen...   Maar ik vraag me af of er nog bruidjes zijn die op 02.06.2012 gaan trouwen?   Nog een klein jaartje :) haleluja... Ik kijk er enorm naar uit...
Voorbereiding Reacties: 30 3-6-2011 22:45:02

Sofie
vrijgzellen ineensteken tegen morgen!
Hey,   Morgen is het vrijgezellenfeestje van een vriendin van mij. Bij mijn weten regelt de getuige dit normaal, maar voor haar is niets geregeld. Nu kreeg ik daarnet telefoon van haar aanstaande bruidegom om te zeggen dat ze bang heeft dat het...
Voorbereiding Reacties: 10 3-6-2011 22:23:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...