Nu Online
Momenteel zijn er 326 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Elke
wensboom
Hey allemaal   Als gastenboek willen wij een wensboom maken. De kaartjes met lintjes staan al klaar. Vandaag ben ik bij onze bloemist langsgegaan om iets te bestellen... totdat ik de kostprijs hoorde... €140 voor een laurierboompje. &n...
Voorbereiding Reacties: 5 3-6-2011 18:07:31

Stephanie
bloemen kopen
Hey bruidjes,   Een vriendin van mij ging mijn  bloemen verzorgen, maar nu verlopen de besprekingen toch niet zo vlot :( Hetgeen wat ik wil, vindt ze moeilijk (ik heb het al is zelf geprobeerd, en het was perfect mogelijk, en ik ben gee...
Voorbereiding Reacties: 2 3-6-2011 17:35:38

Ann
Wie trouwt er nog op 18/06/2011
Hello bridezillas, Wie trouwt nog op 18 juni? Zijn er al zenuwen, of helemaal niet? Gaat het regenen of mooi weer worden? Wie zal het zeggen? Kijk ontzettend uit naar die dag, wie nog? Groetjes!
Voorbereiding Reacties: 9 3-6-2011 16:52:04

Celesta
Hoe gat het met onze afvallertjes???
Hoi,   Ik dacht: laten we nog eens horen hoe het gaat met de bruidjes op dieet... Ik ben ondertussen sinds eind maart 14,5kg kwijt... nog 4 te gaan en ik heb mijn streefgewicht bereikt. Hoe gaat het bij jullie?   Groetjes, Celesta
Voorbereiding Reacties: 24 3-6-2011 9:39:33

elien
webpagina
hallo   een tijdje geleden heb ik hier iemand tegengekomen die voor zijn huwelijk een webpagina had gemaakt en daarbij oa een pagina waarbij de mensen verzoeknummer kunnen aanvragen voor op het feest. maar ik vind die nie meer terug tussen al...
Voorbereiding Reacties: 1 3-6-2011 8:58:22

els
bruidjes 3 en 4 juni 2011
hellokes, ja voor mij is het zover, vandaag de grote dag! kijk er echt naar uit! heb het form hier wa gevolgd en er zijn verschillende koppeltjes die trouwen dit weekend! 1 ding staat vast, we zullen geen kou hebben ;-) lieve mensen geniet van je...
Voorbereiding Reacties: 7 3-6-2011 6:46:09

Jessica
tussentijd
Hey iedereen, Ik had volgend vraagje, wat doen de mensen tussen de kerk/ceremonie en de start van de receptie? Dienen wij een opvulling van hun tijd te voorzien(sommigen komen van ver en kennen de streek niet)?
Voorbereiding Reacties: 6 2-6-2011 22:05:59

Lies
Verzamelsite/document huwelijksmis
Beste bruidjes en bruidegommen,   sinds mijn korte tijds op het forum hier, merk ik dat bijna iedereen vroeg of laat op zoek is naar teksten voor misboekjes of andere vormen van vieringen. Omdat ik (al zeg ik het zelf) nogal aan de creatieve k...
Voorbereiding Reacties: 7 2-6-2011 21:02:50

Ilse
welk vervoer?
Hallo,   We trouwen binnen een jaartje,maar ik weet niet goed wat we met het vervoer gaan doen. Onze suite zal uit ongeveer 12 personen + 3 bruidskindjes bestaan. Nemen jullie aparte wagens per koppel? Of moeten ze voor eigen vervoer zorgen? Waa...
Voorbereiding Reacties: 4 2-6-2011 20:41:37

vanessa
gedichtje bedankjes
Hallo allemaal,   Wanneer onze gasten 's nachts naar huis gaan zal er aan de uitgang een tafel staan met onze wensdoos en met de bedankjes voor de gasten. Voor de wensdoos heb ik al een gedichtje om duidelijk te maken wat de bedoeling is, maar...
Voorbereiding Reacties: 4 2-6-2011 20:34:15

Claudia
Ceremoniemeester of niet?
Hallo allemaal,   Wij trouwen op 12 augustus dit jaar en eerst wilden we geen ceremoniemeester nemen maar ik begin nu toch wel te twijfelen. Ik heb ondertussen Pierre Loncin gecontacteerd en hij is nog vrij deze dag. Mijn verloofde weet het nog ...
Voorbereiding Reacties: 31 2-6-2011 17:33:29

vanessa
Nog 1 maand!!!
Hallo allemaal,   Ik ben net terug van onze eerste communie-viering (ik ben juf van het 2de leerjaar) Het was zo mooi.  Allemaal kleine prinsjes en prinsessen.   Op het einde van de viering kwamen alle kindjes nog een witte roos a...
Voorbereiding Reacties: 3 2-6-2011 13:30:45

Marjan en Ben
vervoer: black & white en Thelimo
Hallo bruidjes en gommetjes,   Heb eens een vraagje, heeft er iemand van jullie ervaring met black & white en the Limo in Rumst?   groetjes.
Voorbereiding Reacties: 6 2-6-2011 12:41:39

Kim
Nog 9 dagen..
en het is zover .   Vorige week dinsdag voor ik op reis vertrok laatste pas gehad, en mijn kleed zat als gegoten! Ben er nog steeds superblij mee. 's Avonds eindelijk proef make up gehad wat ook in orde was. Dan 's nachts naar Oostenrijk vertr...
Voorbereiding Reacties: 6 2-6-2011 11:28:08

Charlotte
Bedankjes en kapper
Lieve mede-bruidjes,   een vraagje: voorzien jullie bedankjes voor iedereen (receptie EN avondfeest) of alleen voor mensen die naar het avondfeest komen? Weet niet goed wat doen, maar het is voor ons wel een groot verschil. Receptie zijn er 30...
Voorbereiding Reacties: 11 2-6-2011 11:04:42
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...