Nu Online
Momenteel zijn er 270 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Caro
Hoeveel gangen op het diner?
Dag bruidjes, ik heb een vraagje ivm het diner op het avondfeest. We zouden sowieso voorgerecht - soep - hoofdgerecht en dessert geven. (Wij trouwen in oktober, dus dan smaakt een soepje wel) We twijfelen of we nog een tussengerecht zouden nemen. Wat...
Voorbereiding Reacties: 9 31-5-2011 22:03:41

Manon
Dagplanning
Hallo iedereen   Mijn vriend en ik trouwen volgend jaar op 09/03/2012 voor de wet en op 23/06/2012 voor de kerk. We zouden om 14u willen trouwen en de receptie en het avondfeest laten beginnen om 18u (we vragen iedereen direct naar dezelfde ...
Voorbereiding Reacties: 2 31-5-2011 20:53:44

Sarah
wanneer cadeautjes getuige afgeven?
Hi   Nog een vraagje; Wanneer geven jullie de cadeautjes voor jullie getuigen af? Mijn getuige is mijn beste vriendin, die in Amerika woont, en speciaal voor onze trouw terug naar België komt. Ik wilde haar een 'deftig' cadeau geven voor...
Voorbereiding Reacties: 5 31-5-2011 17:10:31

Sarah
hoeveel mensen geven eigenlijk een envelopje?
Hi meiden   Ik lees op dit forum zo veel over enveloppe dozen. Ik was eigenlijk helemaal niet van plan dit te hebben, aangezien we een rekeningnummer op de uitnodigingen hebben staan, maar nu bedacht ik me; zijn er veel mensen (genodigden) die...
Voorbereiding Reacties: 7 31-5-2011 17:06:52

Sara
Saartje zoekt de liefde niet in onze mis... :-(
Hoi allemaal   We zullen toch op zoek moeten gaan naar een andere tekst, ik heb het voorgesteld aan de pastoor... Maar hij vindt het een hele mooie tekst, maar niet op zijn plaatst in een kerkelijke viering. (Geen woord van God en bovendien erg ...
Voorbereiding Reacties: 13 31-5-2011 16:54:14

Filipa
versieringen trouwauto
Hoi mede bruidjes (en bruidegommen), hier ben ik weer met een vraagje...  Wij hebben geen speciaal trouwvervoer geregeld, we rijden in ons eigen wagen en de suite ook elk in hun eigen wagen...  Voor de suite had ik gedacht aan simpele vers...
Voorbereiding Reacties: 4 31-5-2011 14:14:38

vicky
schoenen besteld
ben vandaag mijn schoenen gaan kiezen en bestellen het zijn er nog andere geworden dan ik eerst had gezien en het zijn er mooie geworden nu nog even wachten vooraleer ik ze kan beginne inlopen aangezien ze even bij mijn schoonzus blijven voor de pasb...
Voorbereiding Reacties: 2 31-5-2011 13:36:35

Sarien
nog een jaartje...
Beste medebruidjes,   jaja nog een jaartje ( ongeveer dan toch ..). Gisteren naar het stadhuis geweest en de datum voorlopig laten vastleggen , definitief lukt nog niet, aangezien we in Alden biesen de huwelijksplechtigheid willen la...
Voorbereiding Reacties: 4 31-5-2011 13:26:37

Els
Foto's vrijgezellen!
Zaterdag was onze vrijgezellen en ons thema was .... super Mario (omdat mijn vriend daar nogal gek van is) bijgevolg werd ik verkleed als... jawel princess Peach,   hieronder een link met enkele foto's, ik hoop dat de link werkt! het was in ...
Voorbereiding Reacties: 8 31-5-2011 12:14:07

ann
naamkaatjes
wie helpt ons de knoop doorhakken...werken jullie met naamkaartjes aan tafel of niet waarom wel?waarom niet? wanneer jullie naar een feest gaan,vinden jullie het dan leuker een naamkaartje aan tafel te vinden of liever zonder we werken sowieso wel...
Voorbereiding Reacties: 15 31-5-2011 10:46:48

ann
naamkaatjes
wie helpt ons de knoop doorhakken...werken jullie met naamkaartjes aan tafel of niet waarom wel?waarom niet? wanneer jullie naar een feest gaan,vinden jullie het dan leuker een naamkaartje aan tafel te vinden of liever zonder we werken sowieso wel...
Voorbereiding Reacties: 1 31-5-2011 10:45:02

Charlotte
Boem boem... boem boem...
Jaja, het hartje gaat hier toch steeds sneller kloppen! Zeker nu het aantal af te tellen dagen onderaan verdwenen is. Nee nee, er staat geen nul, het is gewoon weg!! Nog 13u 45min 27sec... .   Morgen is dus onze grote dag. Ik ben nog aan het w...
Voorbereiding Reacties: 36 31-5-2011 10:21:56

ann
31 dagen
Hey, Bij wie staat er ook nog 31 dagen op de teller?? 2 juli komt nu echt wel kortbij!!Hebben jullie nog veel te doen?  
Voorbereiding Reacties: 7 31-5-2011 9:58:15

Sara
Saartje zoekt de liefde... Waar in de mis laten voorlezen??
Hoi hier zijn we weer...   Het staat nu vast, we gaan dan toch voor Saartje zoekt de liefde. Ik vind het zo een geweldige tekst, mijn hartje smelt weg als ik het hoor    Maar nu het volgende issue, waar ga ik het nog in mijn misboekje ...
Voorbereiding Reacties: 4 30-5-2011 21:21:26

Ilse
dagindeling?
Hallo,   Wij trouwen pas volgend jaar, maar ik heb toch eens een vraagje.   Hoe ziet jullie dagindeling eruit? (wet, kerk, fotoshoot) We hebben 3 bruidskindjes (2 van onszelf) waarvan er één of twee in de namiddag nog zullen ...
Voorbereiding Reacties: 3 30-5-2011 21:16:34
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...