Nu Online
Momenteel zijn er 291 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Jolien
Berichtjes van jezelf terugvinden?
Hallo iedereen   ik ben hier nog niet zo lang maar ik vroeg me af hoe je je eigen geposte berichtjes terugvind? Want bij account komt dat er toch niet op?   Groetjes
Voorbereiding Reacties: 4 30-5-2011 18:50:04

Selena
Intrede lied/openingsdans/sauna
Hey Iedereen! Ik heb mijn intredelied (kerk) gekozen-> Alicia Keys - No one, ook hebben we onze openingsdans gekozen -> Boys 2 men - Amazed. Nu hebben we wel nog geen liedje voor wanneer we de taart zouden snijden, any suggestions?   Een w...
Voorbereiding Reacties: 1 30-5-2011 15:45:17

cindy
TIP gelaatsverzorging
Voor de juni en juli bruidjes....   Bij Zenses in Zandhoven doen ze in de maand juni en juli een aktie gelaatsverzorging; 35 euro ipv 65.   Misschien een leuke tip!
Voorbereiding Reacties: 0 30-5-2011 15:12:19

evy
stress stress stress
man man man, het is echt niet meer te doen nu...   ik krijg aanvallen van stress met vragen zoals:   hebben we wel genoeg tijd, komen de mense en mijn bruidegom nie te snel na een is de openingsdans nie te laat wa als geen goei weer ...
Voorbereiding Reacties: 5 30-5-2011 11:53:16

Kelly
Planning, nog maar 4 dagen en 13u te gaan!
Hey dames   Wie trouwt er nog dit weekend? En wat moeten jullie nog doen? Dit is mijn lijstje: - gelaatsverzorging 31/5 - afhalen bruidsjurk 1/6 - staanders voor bedankingen op te etaleren nog spuiten - hapjes voor schieting halen 1/6 - ...
Voorbereiding Reacties: 6 30-5-2011 10:24:30

Kelly
Vervolg vorige post: Lap!
Lap 2! Mijn mama is dus niet zeker of ik mijn windpokken ooit gehad heb al kind. Ikke vanmorgen naar onze huisarts gebeld. Niets te vinden op de fiche! Nu zijn er 3 mogelijkheden: 1/ jaja ik heb het vlaggen, met wat pech tegen zaterdag windpokken! ...
Voorbereiding Reacties: 10 30-5-2011 10:14:56

Debbie
Goednieuwskrant
Hey medebruidjes!   Ik ben wel eens benieuwd naar de toekomstige bruidjes uit Limburg. Is altijd wel leuk om eens te kijken in de goednieuwskrant! Weet iemand trouwens hoe je het kan aanvragen dat je zelf ook in de goednieuwskrant kan komen? Ik...
Voorbereiding Reacties: 8 30-5-2011 10:13:29

Penny
50 dagen
50 dagen geleden konden we woehoe onder de 100 dagen posten, nu zitten we aan "nog" maar 50. Ik weet dat het grootste deel inorde is maar heb zo een gevoel dat ik precies heel wat aan't vergeten ben of zou dit normaal zijn :-)) Kijk er op zich wel n...
Voorbereiding Reacties: 6 30-5-2011 9:09:17

Tina
- Vrijdag 13/07/2012 -
Vrijdag de 13de van de 7e maand, 2012 wordt onze geluksdag!! Zaterdag zijn we naar het Kasteel geweest waar wij ons trouwfeest willen geven... We kregen enkele datums die nog vrij waren, en vrijdag de 13de heeft wel iets vonden we! Daarom, een opt...
Voorbereiding Reacties: 3 30-5-2011 8:48:08

Melissa
Stand van zaken - bruidjes van 30 juni 2012
Hey medebruidjes! Met nog 396 dagen op de teller vroeg ik mij af hoever andere bruidjes staan met de voorbereidingen van hun dag? Kwestie van eens te vergelijken :o) Dus pen die TO DO lijstjes maar eens neer :o)   Knuffel Melissa
Voorbereiding Reacties: 7 30-5-2011 8:38:14

Evi
En de frustraties/problemen beginnen...:-)
Hey iedereen,   Vaak las ik hier op het forum mensen die hun gedacht eens kwijt wilden en gefrustreerd waren omdat hun trouwfeest op den duur meer het trouwfeest van hun ouders werd dan dat van hun :-)   Ik dacht bij ons valt het al bij al...
Voorbereiding Reacties: 7 29-5-2011 21:51:24

Elke
button obers
Hey allemaal...   Wij geven een groot tuinfeest. Het eten is volledig uitbesteed maar voor de drank hebben we vrienden van mijn ouders ingeschakeld. We hebben hen geen dresscode opgelegd. Nu was ik aan het zoeken naar een herkenningsmiddel v...
Voorbereiding Reacties: 4 29-5-2011 21:14:18

Lilabluestar
Catering Trimalchio Hasselt
Dag medebruidjes, Mijn verloofde en ik hebben ervoor gekozen om een zaal te huren vrij van catering. We zijn dus nu nog op zoek naar een traiteur die voor hapjes, bediening en opbouw van de zaal kan zorgen. We zijn geïnteresseerd in catering Tri...
Voorbereiding Reacties: 3 29-5-2011 16:01:08

Fleur
twijfels over thema
   Hallo bruidjes,    Hopelijk kunnen jullie mij hierbij even helpen:   Mijn verloofde en ik zijn beiden nogal fan van Amerika. We gaan op huwelijksreis naar daar, we zullen een Amerikaanse wagen als ceremoniewagen hebben, w...
Voorbereiding Reacties: 3 29-5-2011 14:33:01

Sara
Saartje zoekt de liefde...
Hoi bruidjes   Ik ben op zoek naar de tekst van Saartje zoekt de liefde, maar dan wel de ingekorte versie ervan. Ons zoontje van 8 wil een tekst voorlezen in de mis, maar ik denk dat het volledige verhaal een beetje te lang gaat zijn voor hem. M...
Voorbereiding Reacties: 6 29-5-2011 12:13:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...