Nu Online
Momenteel zijn er 273 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

deborah
nog 1 dag en 9u
dit zal mijn laatste berichtje zijn voor onze trouw nu zaterdag gestart metveel ongeduld en met meer dan 350 dagen op de teller is de dag nu eindelijk aangebroken  :) kijk echt uit naar zaterdag wanneer ik mij Mevrouw Ceci zal mogen noeme...
Voorbereiding Reacties: 12 26-5-2011 15:08:09

Melodie
crap .. nog 8 dagen en 8000 dingen te doen!
Hey bruidjes,   heb even over 2 zaken jullie mening nodig:   1. suite: omdat mijn broer mij wegschenkt heeft zijn vrouw geen partner om mee te lopen. Mogelijkheden zijn:   - haar met haar zoontje laten lopen van 5 jaar & 2 kl...
Voorbereiding Reacties: 11 26-5-2011 15:03:30

Charlotte
Nog 14 dagen op de teller....
Hallo!   Deze nacht de eerste keer in onze nieuwe woning geslapen, eindelijk. Maar nu moeten we echt wel in actie gaan schieten voor de trouw, nog behoorlijk wat "kleine" dingetjes regelen, snoep kindjes, muziek wet, muziek binnenkomen feest...
Voorbereiding Reacties: 4 26-5-2011 12:14:05

kelly
tafelindeling
Ja , we hebben dus weer een lichtpuntje, we hebben op korte tijd een nieuwe feestzaal gevonden. Alles was in orde , het eten is er lekker. Ze werken met All-inn prijzen en het ligt op een half uurtje rjiden van waar we wonen , op zich is dat dus een ...
Voorbereiding Reacties: 2 26-5-2011 11:29:21

Evy
Feestaannemer Carine Lokeren
Hallo allemaal,   Zoals jullie in een vorig berichtje van mij konden lezen, willen wij een buffet houden op ons trouwfeest. We hadden gedacht aan feestaannemer Carine uit Lokeren (http://www.feestaannemercarine.be/), want in tegenstelling tot ee...
Voorbereiding Reacties: 5 26-5-2011 11:07:11

Elsie
Het gaat verbazend goed vooruit
Dag bruidjes! Het gaat goed vooruit bij ons: Vorige zaterdag hebben we onze ringen gekozen en de kostuums voor de mannen! De ringen komen van bij Fede di Oro, en ik ben er helemaal verliefd op! Ook de kostuums zijn dik in orde, past volledig ...
Voorbereiding Reacties: 2 26-5-2011 10:58:57

Charlotte
Brrr... nog 5 dagen en de frequentie van de buikzenuwen loopt op!
Kennen jullie het, van die kleine aanvallen in jullie buik? Precies een hoopje vlinders die eruit wil raken, zonder succes weliswaar...   Nog 5 daagjes te gaan dus en we krijgen de typische symptomen: slapeloosheid, als je dan slaapt komen de ...
Voorbereiding Reacties: 12 26-5-2011 9:37:33

Lien
Welk liedje bij binnenkomen feestzaal??
Hallo   welk liedje kiezen jullie als jullie als kersvers getrouwd paar de feestzaal binnen komen?? Ik hoor vaak black eyed peas... maar misschien eens iets anders???   Alvast bedankt voor de tips!!   Groetjes Lien
Voorbereiding Reacties: 11 26-5-2011 9:26:15

Sylvia
fotoalbum en gastenboek
Dag bruidjes,   Ik heb een vraagje ivm met een fotoalbum en een gastenboek.  Ik zal die van mij laten maken in de print van mijn uitnodigingen en het wordt één geheel.  De eerste deel van het boek wordt mijn fotoalbum en he...
Voorbereiding Reacties: 2 26-5-2011 9:07:15

Vicky
Rozenblaadjes
Hey bruidjes,   Iemand een idee waar ik voor een voordelige prijs stoffen rozenblaadjes kan kopen? Bij AVA hebben ze wel papieren maar ik ben bang dat dit afgaat op mijn kleed, vandaar zou ik stoffen verkiezen. Groetjes, Vicky
Voorbereiding Reacties: 8 26-5-2011 8:55:12

Tamara
dans met de ouders
Hey meisjes!   Nog 28 daagjes en dan is het zover! We hebben ondertussen eindelijk een openingsdans gevonden maar nu was ik nog aan het zoeken naar een liedje voor de dans met de ouders. Welk liedje hebben jullie genomen?   groetjes!...
Voorbereiding Reacties: 5 26-5-2011 8:26:01

Tine
Vandaag nog 365 dagen - NOG 1 JAAR
Nog 1 jaartje wachten en dan is het mijn grote dag. Er staan nog 365 dagen op de teller.   Vanaf nu ga ik in gang schieten.  Tot nu toe heb ik nog niet veel gedaan omdat de gedachte 'het is nog meer dan een jaar' steeds in mijn hoofd spe...
Voorbereiding Reacties: 4 26-5-2011 8:25:10

lies
Zware domper...
Dag bruidjes,   na heel veel leuke voorbereidingsweken is de feestvreugde momenteel ontzettend ver te zoeken. Je moet weten dat mijn ventje en ik reeds in 2009 voor de wet zijn getrouwd, vroeger dan gepland, door de verpletterende diagnose in...
Voorbereiding Reacties: 12 26-5-2011 7:22:33

Leen
Bruidjes van dit weekend...
zaterdag 28/05 Licht bewolkt min: 7° max: 20° neerslagkans 10%   Dit zijn de weersvoorspellingen voor mijn locatie! Zie je nu wel dat je niet te vlug moet panikeren... =)
Voorbereiding Reacties: 6 26-5-2011 5:39:46

An
Tweede pas en getuigen problemen
Vandaag ging ik voor mijn tweede pas en ik keek er heel erg naar uit want ik hoopte mijn kleed mij naar huis te kunnen nemen. Toen ik mijn zus (mijn getuige) vroeg om 's middags samen met de mama te gaan eten en daarna te gaan passen wist ze mij te m...
Voorbereiding Reacties: 5 25-5-2011 23:29:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...