Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Eveline
Misboekje
Dames,   Ik ben begonnen met het maken van ons misboekje. En eerlijk gezegd, makkelijk is anders :-) Degene die het hun willen doormailen, graag :-)   Eveline_tje@hotmail.com   Bedankt !    Grtjs 
Voorbereiding Reacties: 3 23-5-2011 18:53:04

Nathalie
witte duiven, wat ermee te doen avond ervoor :) ?
Dag Bruidjes,   Ik bedacht met net een praktisch probleempje :-) Wij gaan witte duiven huren voor aan de kerk los te laten (ze vliegen terug naar huis hoor :-)) Nu is het zo dat we die de avond voor onze trouw mogen gaan ophalen (we moeten...
Voorbereiding Reacties: 3 23-5-2011 17:38:52

charlotte
Amai, en ik vind een jaar wachten al lang...
http://deredactie.be/cm/vrtnieuws/ookdatnog/ODN_110523_28jaarwachten
Voorbereiding Reacties: 5 23-5-2011 17:22:09

Kelly
Raar verhaal hoor, allé ik hoop dat het een "verhaal" is
Krijg ik vanmorgen een mailtje van mijn vriendin, mijn getuige:   Pff, ge hebt er misschien al van gehoord… Ik heb er zelfs bijna niet van geslapen. Ik ben alle foto’s van Antwerpen van de vrijgezellen kwijt! Ik wou die gisteren op...
Voorbereiding Reacties: 12 23-5-2011 15:47:43

julie
bruidjes 28 mei
Wie trouwt nog op 28 mei?   Waar zijn jullie nog mee bezig? Wat moeten jullie nog doen? Gewoon om eens te zien of ik niets over het hoofd gezien heb...   groetjes, Julie
Voorbereiding Reacties: 4 23-5-2011 13:17:08

Dorien
tafelschikking
 Beste medebruidjes,   met nog maar 39 dagen op de teller komt de grote dag nu toch wel heel dichtbij.    Voor 1 juni moeten onze gasten laten weten of ze zullen aanwezig zijn of niet. Dus ik kan al beginnen nadenken over de tafe...
Voorbereiding Reacties: 6 23-5-2011 12:04:51

Filipa
Kindjes aan de kerk
Hier ben ik terug :-) Met nog 60 dagen op de teller begin ik terug actief te worden in de voorbereidingen :-)   Nu was ik aan het denken over de kindjes aan de kerk... wij hadden eerst daar niet eens rekening mee gehouden, omdat in de suite ma...
Voorbereiding Reacties: 6 23-5-2011 8:39:29

inge
pfff zwarte donderwolk boven onze dag
hoi hoi allemaal moet hier effe mijn hartje luchten. ik krijg minder zin om nog te trouwen. nee nee geen ruzie met mijn toekomstig ventje, mijn schoonouders of weet ik veel wie. het gaat om mijn papa en mijn vriend zijn papa. een paar weken gele...
Voorbereiding Reacties: 15 23-5-2011 2:22:45

Silke
Bedankjes kindjes aan het gemeenthuis
Hallo, De detail vragen komen boven. Misschien een stomme vraag, maar ik ga ze toch stelen, Wie geeft de bedankjes aan de kindjes aan het gemeenthehuis (i.p.v. kerk) ? Wij zelf of de (schoon)ouders, kennis, ... Alvast bedankt !
Voorbereiding Reacties: 3 22-5-2011 21:39:35

dagmar
voor wie juist iets anders willen als bruidswagen
hey dames het lijkt misschien een maf idee maar wij gaan het in ieder geval toch doen als bruidwagen hebben wij een a team busje wij hadden vandaag een afspraak mer de eigenaars en ik moet zeggen dat het zeer toffe mensen zijn het busje is per...
Voorbereiding Reacties: 3 22-5-2011 21:14:09

Sofie
Uitnodigingen
Hallo iedereen,   Ik zit met een (eigenlijk twee) prangende vragen:   Gisteren was de verleiding groot om al eens te gaan kijken voor uitnodigingen.  Ik heb er uiteindelijk twee mooie gezien, de éne geniet mijn voorkeur als wa...
Voorbereiding Reacties: 5 22-5-2011 20:45:40

Claudia
Tip ivm kaarsen
Hoi allemaal,   Wij zijn vanmiddag op een tip die ik hier gelezen had naar Scherpenheuvel geweest. Wij zijn naar de kaarsenboetiek geweest vlakbij de Basiliek voor een huwelijkskaars. Er lagen er echt supermooie en we hebben er eentje gevonden n...
Voorbereiding Reacties: 6 22-5-2011 18:06:36

Marjan en Ben
Voorbereidingen... gaan tot hier toe vrij vlot!
Hallo lieve bruidjes & gommetjes,   Onze voorbereidingen zijn al even aan de gang, volgende week feestzaal vastleggen, bruidsmeisje hebben we ook en den getuigen hebben ook beide toegezegd, ben ondertussen al bruidsjurken gaan passen, en m...
Voorbereiding Reacties: 11 22-5-2011 17:41:39

Katrien
Een absolute primeur voor jullie!
Beste medebruidjes   Op mijn luie zondagnamiddag ben ik even bezig geweest op mijn pc en dit is het resultaat: www.katrienendavid.be   Voor jullie in absolute primeur! :-) Je kan bij "over ons" ook ons save the date video'tje terugvinden. &...
Voorbereiding Reacties: 8 22-5-2011 17:39:29

tamara
nieuwe poging
hey bruidjes,   heb mijn foto's die vrienden getrokken hebben nog is proberen in orde te krijgen. hier volgt de link: http://www.facebook.com/?ref=home#!/profile.php?id=100002461899119&sk=photos   hopelijk lukt het nu :)   ...
Voorbereiding Reacties: 13 22-5-2011 12:23:26
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...