Nu Online
Momenteel zijn er 191 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

julie
Wachten, wachten en nog eens wachten!!!
Pff nog 9 dagen te gaan... Alles is geregeld, nog enkel kledij ophalen de dag ervoor (kon het nergens hangen waar mijn toekomstige niet zou piepen) en zaterdag nog naar fotograaf voor praktische kant...   Alles qua juwelen, lingerie ed ligt ...
Voorbereiding Reacties: 3 18-5-2011 13:03:43

Ellen
bedankjes
hey iedereen, ben echt super blij, we hebben onze bedankjes eindelijk gevonden en besteld. het zijn kleine flesjes met blue curacao geworden met onze foto, naam en bedankt erop! nu wachten op de proefdruk van de foto en dan nog 3 weken wachten en...
Voorbereiding Reacties: 6 18-5-2011 12:51:07

Lindsay
Hoe rode loper vastmaken??
Hey bruidjes,   misschien een raar vraagje maar één van onze vrienden heeft mij attent gemaakt op het volgende "probleem": Hoe zorg je ervoor dat het stuk van de rode loper dat buiten de kerk ligt, ook echt op zijn plaats blijft ligg...
Voorbereiding Reacties: 4 18-5-2011 11:33:51

Filipa
Nog 65 dagen!!!
Hoi bruidjes,   Met nog 65 dagen op de teller, en na een beetje miserie te hebben gehad met het gemeentehuis ivm mijn geboorteakte, lijkt alles nu een beetje "in orde" te zijn.  Dus even een feel good berichtje!   Straks ga ik even n...
Voorbereiding Reacties: 3 18-5-2011 11:02:44

tamara
kousenband
hey bruidjes, nu het serieus begint af te tellen voor mij, zit ik nog met wat details in mijn hoofd o.a. de kousenband. wordt deze links of rechts gedragen, of speelt het zo geen rol? mss een stomme vraag, maar zit er toch mee in mijn kopje. voor...
Voorbereiding Reacties: 11 18-5-2011 10:58:58

Erika
olijfolie
Hey iedereen   Even een vraagje, Wij hadden gedacht als bedadankjes kleine flesjes olijfolie te geven (gekruid met rozemarijn / chilipepers / look) Weet er iemand waar ik goedkoop aan kleine glazen flesjes kan geraken en heeft er iemand een...
Voorbereiding Reacties: 10 18-5-2011 10:19:12

deborah
9 dagen, stress??
nog 9 dagen en 15uur. alles vast stillaan meer en meer in zijn plooi: de bruidskindjes zijn gekleed, met de fotograaf een laatste gesprek gehad over de planning en dagverloop, vanavond naar de zaal voor onze tafelschikking en definitieve aantal gas...
Voorbereiding Reacties: 4 18-5-2011 9:34:10

evy
30 dagen = exact een maand
ooh hoe spannend, ik zit echt vol zenuwe!!!! tis nog maar exact een maand vandaag, en da idee doet toch massas kriebeltjes ontstaan... de drome beginne, (wel positief), begin zowa te stress over dagplanning etc...   aaah :-))) spanneund!
Voorbereiding Reacties: 8 18-5-2011 8:57:32

davina
onze trouwfoto's
   heykes allemaal, zoals beloofd hier een paar foto's van onze prachtige dag http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150187023844230.312201.581294229&saved#!/media/set/?set=a.10150187023844230.312201.581294229   groetj...
Voorbereiding Reacties: 30 17-5-2011 22:36:50

Kim
Werken rond gemeentehuis & tuindagen ..
Man man .. Ik rij daarstraks door het centrum, zie ik dat je niet meer naast het gemeentehuis kan inslaan (daar waar de parkeerplaatsen zijn) en er niet meer "rond" kan om terug door te rijden. Morgen maar even checken bij de gemeente. EN .. Dan zei...
Voorbereiding Reacties: 5 17-5-2011 22:29:21

Sarah
Vuurwerk
Dag Bruidjes   Onze grote dag komt dichterbij en ik ben bezig met de laatste details vast te leggen.   Ik had graag nog iets extra voor ons avondfeest en had gedacht om buiten een vuurwerk te laten afsteken Ik weet dat dit in onze zaal...
Voorbereiding Reacties: 3 17-5-2011 21:34:08

lies
Wie graag haar ventje wil verrassen : Lingerieshoot = echte aanrader!
Dag bruidjes,   na een supervlot verloop van mijn lingerieshoot 2 weekjes geleden kreeg ik vandaag de foto's doorgestuurd. Sommige foto's klaar voor de deletknop, gelukkig zeer beperkt ;-) Maar er waren er echt wel bij waarvan ik dacht : Wow...
Voorbereiding Reacties: 7 17-5-2011 20:46:16

Kim
alternatief voor rode loper .... wie weet iets?
Hallootjes iedereen!   Ik ben op zoek naar een alternatief voor een rode loper, wij hebben namelijk nogal wat meters nodig en vind de prijzen voor rode lopers er echt over! Daarom heb ik zitten nadenken om mss een alternatief daarvoor te zoeken....
Voorbereiding Reacties: 11 17-5-2011 20:25:12

Marijke
Eerste obstakel (hihi)
Oh jah, nu verloopt alles vlotjes, begin ik even te denken aan een tafelindeling voor in het restaurant, en blijkt dat dit mij niet zo goed afgaat hehe... Mensen met dezelfde keuze van eten samenzetten gaat niet, dan zitten ik en mijn husband-to-be ...
Voorbereiding Reacties: 0 17-5-2011 17:43:12

Ki
@Els: gastenboek via foto.com
Els ik zag dat je berichtje had geplaatste op mijn gastenboek maar ik kan er precies niet op reageren.   Wij hebben een gastenboek gemaakt via foto.com We hebben een A4 gastenboek gemaakt en elke pagina in 2 stukken verdeeld. Links hadden we da...
Voorbereiding Reacties: 22 17-5-2011 17:05:59
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...