Nu Online
Momenteel zijn er 188 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Dimme
Nog 9 dagen 8 uren en 34 minuten!
Ik kijk op de teller hieronder en ... deze maakt me nog zenuwachtiger dan ik al ben!   Nog 9 dagen, 8 uren en intussen 33 minuten en de grote dag breekt aan. Hoe dichter hij komt, hoe meer stress. Al maanden, weken, dagen en uren ben ik b...
Voorbereiding Reacties: 2 17-5-2011 15:29:22

Brenda
gepersonaliseerde kleef tattoo
hey, iemand een idee waar ik gepersonaliseerde kleeftattoo's kan laten maken ? via google vind ik alleen maar blinkende draken, bloemen en tribal dingen maar ik wil gewoon onze namen met een rood hartje ertussen, zodat ik dat aan de gasten kan geven...
Voorbereiding Reacties: 8 17-5-2011 13:48:47

Lynn
Heliumbalonnen laten leveren
Kennen jullie een bedrijf dat zelf heliumbalonnen levert? Ik zoek mensen die dus 73 witte balonnen aan onze feestzaal gaan leveren zodat wij ze in de vooravond kunnen oplaten.   Zelf helium kopen en de balonnen zelf opblazen zien we echt niet z...
Voorbereiding Reacties: 5 17-5-2011 12:40:51

liesbeth
"rare" band met mijn moeder
er moet mij toch eens iets van mn hart... Ik heb nooit niet echt een goeie band gehad met mijn moeder... maar nu door de trouw heb ik het gevoel dat we alle2 wat meer moeite doen. Ik heb de voorbije 2j ongeveer 7 operaties gehad aan mn knie en voet, ...
Voorbereiding Reacties: 8 17-5-2011 12:39:25

Tamara
iep! nog maar 37 dagen!
Ik kijk juist op mijn teller en daar staan nog maar 37 dagen op, amai, wat is de tijd snel gegaan. Ik ben begonnen met 365dagen ofzo denk ik. En ik heb het gevoel dat ik nog zoveeeeel moet regelen. Wel allemaal kleine dingen, maar toch, daar steek j...
Voorbereiding Reacties: 4 17-5-2011 11:21:09

Kendra
Ringen supermooi!
Proficiat aan FDO, zij hebben ons supermooie ringen afgeleverd!   Ik kon zelf niet mee om te passen en had mijn verlovingsring meegegeven. `s Avonds toch nog een telefoontje om nog eens te vragen of mijn ring zeker past en met een eventueel nood...
Voorbereiding Reacties: 4 17-5-2011 10:48:06

Kendra
Zoekt dringend een gastenboek!
De titel zegt genoeg, dit was even uit mijn gedachten gegaan :(
Voorbereiding Reacties: 5 17-5-2011 10:27:50

Jessica
gasten uitnodigen; beetje hulp nodig
Hoi allemaal,   ik heb een probleempje ... Ik ben al een week of 5 aan het twijfelen wat ik moet doen. Het is zo dat ik op mijn vorige baan een enorm goed contact had met een aantal mensen. Ik had van in het begin gezegd dat ik die wilde uitnodi...
Voorbereiding Reacties: 6 17-5-2011 10:25:51

Kim
Still 25 days to go...
Hey medebruidjes,   De klok klikt ondertussen verder...   Dit is mijn laatste week voor ik 2 weekjes vakantie heb. Niet voor de voorbereidingen maar dinsdagnacht vertrekken we voor 6dagen naar Oostenrijk. Die ontspanning zal me goed doe...
Voorbereiding Reacties: 1 17-5-2011 9:12:39

Stephanie
misboekje printen - Regio Noord-Antwerpen
Ladies,   Waar printen jullie jullie misboekjes en hoeveel betalen jullie daarvoor? Ik zoek een printer in de regio Noord Antwerpen om een 150 tal boekjes te printen....Laten jullie ze nieten, of doen jullie dat zelf? Waar haal je zo'n groot n...
Voorbereiding Reacties: 4 17-5-2011 4:54:55

Kim
Nog 3 dagen ...
Ja ja, nu wordt het écht spannend :) Nog 1 dag werken, dan nog wat voorbereidingen te doen en dan is het die grote dag waar we al naar toe leven van februari 2010! Ik begin het meer en meer te beseffen door mensen die mee beginnen af te tellen...
Voorbereiding Reacties: 18 16-5-2011 23:57:27

Sonia
Gastenboek
Hoi, Weet iemand waar je mooie, niet té klassieke gastenboeken kan vinden? Heb al gaan kijken naar AVA, maar was wat te klassiek en met paars detail. Maar dat past niet bij ons kleurthema wat felgroen is... Alvast mercikes om mij te helpen!!...
Voorbereiding Reacties: 5 16-5-2011 20:35:15

An
Enveloppen doos
Hey iedereen!!   ik heb eens een vraagje, hebben jullie leuke adresjes waar ik een enveloppendoos kan bestellen? en waar jullie misschien al ervaring mee hebben? heb al één adresje gezien waar ik de goeie vond maar weten, jullie no...
Voorbereiding Reacties: 8 16-5-2011 20:15:16

tanja
naamkaartjes
hallo,   ik wil iets orgineels doen voor de naamkaartjes, ik had iets in gedachten met vlinders. kan er iemand helpen
Voorbereiding Reacties: 6 16-5-2011 18:49:19

Sarah
pffff
Hallo iedereen,   als jullie het niet erg vinden zou ik graag hier even mijn hart luchten. Slechts 46 dagen nog tot the big day, en ik zie het eigenlijk niet goed meer zitten. En ik kan er ook niet echt met iemand over babbelen, vandaar mij...
Voorbereiding Reacties: 7 16-5-2011 17:17:32
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...