Nu Online
Momenteel zijn er 238 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Katrien
Voorproeven menu
Beste brides to be   Ik heb toch nog iets kunnen vastleggen dat we nu al kunnen doen :-) We mogen namelijk maandag 30 mei ons menu volledig gaan bespreken (hebben al zelf samengesteld) én gaan voorproeven!!! :o)   We kijken er al o...
Voorbereiding Reacties: 1 16-5-2011 15:05:56

Sofie
Naamkaartjes tafel - Vistaprint?
Dag dames! De laatste weken zijn we echt in gang geschoten (mag wel, met nog 60 dagen op de teller) en we hebben zo al redelijk wat van het lijstje kunnen schrappen. De ringen zijn gekozen, bij Wim Meeusen en Gerda de Vrij, uitnodigingen gemaak...
Voorbereiding Reacties: 4 16-5-2011 14:14:42

Leontine
Even mijn verhaal kwijt...
Pfff, ik weet even niet meer wat ik er mee moet... Op 21 augustus hielden wij een zeer grote bbq (ca 65 gasten) ter ere van onze verjaardagen. Mijn ouders zijn daar kwaad van vertrokken om iets wat mijn aanstaande gezegd zou hebben (hij is zich van g...
Voorbereiding Reacties: 13 16-5-2011 13:38:23

Selena
32 dagen te gaan!! - bevestigingen
Dag bruidjes to be! En de dagen gaan zo snel voorbij dat het wel lijkt dat ik tegen de tijd aan het racen ben! Dit weekend heb ik eindelijk mijn enveloppendoos gehaald ( met behulp van Filipa haar richtlijnen in het decoreren ervan- thank you!). ...
Voorbereiding Reacties: 10 16-5-2011 13:18:53

Nathalie
Op zoek naar goede afsluitende dans!!
Beste mede-bruidjes,   Ik heb even jullie hulp nodig. We zijn nog op zoek naar een leuke afsluitende dans. Onze openingsdans is 'Everything I do, ... ' van Bryan Adams.  Ik heb al enkele keren op het forum gelezen dat sommigen hun op...
Voorbereiding Reacties: 6 16-5-2011 12:14:54

stacy
nog 74 dagen... Wat ben ik vergeten?!?!?!!
Dag allemaal,   nog 74 dagen te gaan, goed aan het aftellen. maar ik kan het idee maar niet van me afschudden dat ik zaken vergeet!! Wij trouwen enkel voor de gemeente dus dat is al een zorg minder. kunnen jullie mij eventueel enkele zaken d...
Voorbereiding Reacties: 2 16-5-2011 12:07:46

chrisje
Stress
Hallo,        Met nog 80 dagen op de teller slaat de stress toe, ik ben een echt stressbeest ze.. Het ergste is dat ik van stress bijkom en dat is nu natuurlijk een zeer slecht moment zo dichtbij ons huwelijk, dus ben ik m...
Voorbereiding Reacties: 8 16-5-2011 10:23:58

Brenda
enveloppendoos versus rekeningnummer
hallo   ik lees hier regelmatig dat er met enveloppendozen gewerkt wordt en dat die dan leeggemaakt moeten worden etc   Is er een reden dat jullie niet gewoon een bankrekeningnummer doorgeven ? Want wij zijn dat wel van plan omdat ...
Voorbereiding Reacties: 15 16-5-2011 10:19:41

Nathalie
Afspraken Ceremoniemeester SUPER!!
Beste mede-bruidjes,   Gisteren hebben we onze planning doorlopen met onze ceremoniemeester. Dat was echt super.  We hebben een goede vriend gekozen dat voor ons te doen. Het is echt iemand die aan alles denkt en ook weet hoe hij het moet...
Voorbereiding Reacties: 1 16-5-2011 10:12:49

Charlotte
Nog 15 dagen... en de wanhoop nabij
Beste allemaal,   Eerst en vooral heel erg bedankt aan zij die op mijn vorige bericht over het-al-dan-niet-ophangen-van-de-vlag reageerden! Op de één of andere manier heb ik uit jullie reacties moed geput, vooral door de steun die ik...
Voorbereiding Reacties: 21 16-5-2011 9:49:45

Gitte
Waar vind ik ballonnen met helium en kaartjes om op te laten na onze viering?
Hallo,   Wij trouwen binnen 2 weekjes en we hadden graag ballonnen met helium en kaartjes opgelaten na onze viering. Weten jullie waar we dit kunnen vinden? We willen er een 60-tal. We wonen in Scherpenheuvel.   Groetjes
Voorbereiding Reacties: 8 16-5-2011 1:19:48

Valérie
Gezocht Ceremoniewagens - ceremoniemeester
Hoi,   Kan iemand mij helpen: ben op zoek naar ceremoniewagens om te huren? Wat zijn de prijzen? Ook een ceremoniemeester gezocht? Wat zijn de prijzen? Is dat echt nodig? Wat denken jullie ervan?   Groetjes.   Valérie en S...
Voorbereiding Reacties: 5 15-5-2011 22:53:12

Valérie
Voorbereiding gestart! Veel vragen?
Hoi,   We zijn al enkele weken aant zien achter een zaal. De knoop is bijna doorgehakt. MAar nu zit ik met enkele vraagjes: - Iemand een orgineel idee voor het vragen van je getuigen? - Weet iemand soms hoeveel tijd op voorhand je dat moet aa...
Voorbereiding Reacties: 3 15-5-2011 22:43:25

Cindy
getuigen vragen
Hey, Wanneer vraag je aan je getuige of ze getuige wil worden? Of staat daar geen termijn op?
Voorbereiding Reacties: 8 15-5-2011 19:53:33

carina
hoe hebben jullie je dag ingedeeld
wij vragen ons af om hoelaat we moeten beginnen aan onze dag we hebben alles gvoorzien, alleen de tijdsbepaling daar raken we nog niet uit eerst verzamelen ouders, getuigen,grootouders en de meters en peters aan de feestzaal, daar mogen ze instappen...
Voorbereiding Reacties: 1 15-5-2011 15:10:49
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...