Nu Online
Momenteel zijn er 210 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

samira
DJ CHRISTIAN VANTHUYNE???
Hoi Bruidjes!   Hier ben ik weer! Ik vroeg mij af of iemand al naar een trouwfeest geweest is in de Koetse in Kluisbergen of daar zelf hun trouwfeest hebben gegeven. Kunnen jullie mij eventueel meer vertellen over hun DJ,  Chirstian Vanthu...
Voorbereiding Reacties: 0 15-5-2011 13:40:45

Cathy
trouw betalen
Hallo,   Misschien een vraag waar niet iedereen wil op antwoorden, maar ik vraag me af, wie betaalt zijn eigen trouw en bij wie de ouders?   Ik zie zo mensen die 100-den gasten vragen en een trouw met alles erop en eraan doen. Betalen z...
Voorbereiding Reacties: 36 15-5-2011 11:12:30

Sara
Trouwkleed thuis check, vrijgezelle check
Hey allemaal,   gisteren een drukke, spannende maar toffe dag gehad. 's morgens mijn kleed nog eens gaan passen! Zat als gegoten hoewel ik het gevoel had als ik zat dat ik wat ingesnoerd zat, maar dat is eigen aan al die kleedjes e. En ho...
Voorbereiding Reacties: 1 15-5-2011 9:12:02

Els
bacheloretteparty part one!
met nog 81 dagen op de teller men eerste van twee vrijgezellenfeestjes!   er is nog eentje van de ploeg (teamsport) die een maand voor ons trouwt, we hebben samen met onze ploeg onze vrijgezelle vandaag (daarna is er voor mij nog eentje met an...
Voorbereiding Reacties: 0 15-5-2011 9:11:39

vanessa
Wat een geweldige collega's!
Daarstraks tijdens het schoolfeest (ik geef les in het 2de leerjaar) vroeg mijn collega of ik haar deze week een kopie van ons misboekje kon bezorgen. Blijkbaar zijn ze van plan om de kindjes van mijn klas iets te laten doen in onze viering.  O...
Voorbereiding Reacties: 1 14-5-2011 22:25:01

Aurelie
Ons dagje is gedaan !
Dag meiden,   Ik had het beloofd, een klein verslagje van onze dag!!   Echt héérlijk hoe alles verlopen is! Het verbaast me gewoon !!   Geen énkele tegenslag ... Prachtig weerke, goede sfeer ... Gewoon perfect!  &...
Voorbereiding Reacties: 38 14-5-2011 17:11:02

Ellen
Grrrrrr
Ik had het al helemaal in mijn hoofd...De avond voor onze trouw, zou ik bij mijn mama gaan slapen, samen met mijn zus aka mijn getuige... 's Morgens kwam mijn verloofde mij dan ophalen, de zon zou schijnen...mooie foto's... Nu blijkt dat de straat ...
Voorbereiding Reacties: 10 14-5-2011 14:21:41

Charlotte
Vraagje: richtprijs drankenforfait?
Hey Dames en Heren,   Ik wou snel even weten wat jullie betalen aan drankenforfait. Wij hebben een offerte gekregen. 26 euro per persoon, das van 20u00 tot 03u00. Ik dacht da da ne goeie prijs was, maar ben toch even benieuwd.   Mercik...
Voorbereiding Reacties: 25 14-5-2011 13:23:19

Charlotte
Tussen twee vuren, pfff...
Mja, zoals ik het hier bij verschillende lees, is ook hier het tweede vallen-van-de-roze-wolk aangebroken...   Het eerste euvel van de huurkostuums heb ik perfect kunnen pareren. De ene familie wou wel, de andere niet. Ik heb het tot vreugd...
Voorbereiding Reacties: 10 14-5-2011 8:42:20

Leen
Vanalles en ... twijfels?
Begin deze week zijn we de bedankjes gaan ophalen (we hebben deze besteld op het dagcentrum van mijn broer, ze zijn dus allemaal met liefde en met de hand gemaakt!). Ze zijn prachtig, wij blij! Ook moesten we nog op zoek naar schoenen voor hem en ee...
Voorbereiding Reacties: 8 14-5-2011 7:22:03

Kim
Willen jullie ...
.. heel even tijd nemen om te stemmen op een foto van mij en mijn getuige (beste vriendin) alsjeblief? :) Het is voor een wedstrijd van de winkel Anne-Sophie in Brasschaat en er hangen een paar leuke prijzen aan vast!   http://www.anne-sophie.b...
Voorbereiding Reacties: 4 14-5-2011 1:14:35

An
Een knaller van formaat!
Een 'waarzijndieKleenexdozen'moment... Een 'nooitverwacht'gedachte... Een binnesmonds gevloek... Een onenigheid over de gastenlijst die ontaard is in een ... niet zo fijn gesprek. Niet met mijn toekomstige maar met 1 van de 2 vrouwen uit mijn leven! ...
Voorbereiding Reacties: 6 13-5-2011 22:31:02

Sandy
huwelijk te Wilrijk op 25 juni
Liefste medebruidjes en -bruidegommen,   op 25 juni is het dan eindelijk zover!   Zijn er nog gelukkigen hier actief op wijtrouwen.com die te Wilrijk trouwen op dezelfde dag als ons?   Groetjes, Sandy en Jurgen
Voorbereiding Reacties: 2 13-5-2011 21:49:39

kelly
Ines B
Hoi bruidjes,   Heeft er iemand van jullie ringen besteld bij Ines B in Lier? Wat zijn jullie ervaringen hiermee? Zijn zij goed van prijs want heb al horen zegge dat zij goed door vragen.   Alvast bedankt!   Kelly
Voorbereiding Reacties: 5 13-5-2011 21:15:07

Claudia
Huwelijkstaart!
Even een kleine update: we hebben een bakster gevonden voor onze huwelijkstaart. We hebben onze wensen doorgegeven qua uitzicht en vullingen enzo en volgende week krijgen we een proeftaartje van twee lagen met vier verschillende vullingen. We zijn al...
Voorbereiding Reacties: 4 13-5-2011 19:10:31
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...