Nu Online
Momenteel zijn er 206 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

jeff
DE POST
Wij hebben op woensdag 4 mei onze uitnodigingen op de bus gedaan...   'S anderendaags kregen we al reacties over de uitnodigingen. Maar van sommige mensen van wie we dachten direct een reactie te krijgen kregen we niets....   Onde...
Voorbereiding Reacties: 6 12-5-2011 19:04:29

Evelien
Dessertbuffet of huwelijkstaart
Hey medebruidjes   Binnenkort zit ik samen met een paar traiteurs om offertes te maken in de hoop die dan snel te kunnen vastleggen. Nu ben ik al de hele tijd aan het twijfelen wat ik zou doen voor het dessert. Ik was er altijd van overtuigd ...
Voorbereiding Reacties: 16 12-5-2011 15:49:38

Tinneke
Kaars
Hallo!   Waar hebben jullie zoal jullie huwelijkkaarsen gehaald? Tips and tricks? Waar moeten we op letten? Hoelang duurt het ongeveer voor je deze hebt? We hebben een mooie gezien bij Lalyboo in Meise in puzzel vorm, maar zien ook wel graag die...
Voorbereiding Reacties: 5 12-5-2011 15:44:35

Aurelie
Nog paar uurtjes te gaan!
Dag bruidjes!   Ik laat nog een laatste keer van me horen!!   Alles is in orde. We zitten nu lekker thuis, gaan filmpje samen zien en vanavond zet hij me af bij mijn ma!   En morgen gewoon genieten !!    Vele groetjes van e...
Voorbereiding Reacties: 33 12-5-2011 15:41:58

Sylvia
Vraagjes over schoenen, bloemen, tafeldecoratie, ...
Dag bruidjes en bruidegommetjes,   Ik heb enkele vraagjes;   Ik heb gisteren iets heel tofs gevonden op internet qua tafeldecoratie.  Het is een soort groot cognacglas en daar zitten van die kristallen, wat groene takjes met p...
Voorbereiding Reacties: 5 12-5-2011 15:14:55

Filipa
Me To You beertjes
Hoi bruidjes en gommetjes,   Wij waren van plan om zo van die Me To You beertjes te kopen om daar onze ringen aan vast te hangen in plaats van een ringkussen. Nu kom ik op die webshop waar ik ze gezien had om ze te bestellen, en zie ik dat ze ...
Voorbereiding Reacties: 16 12-5-2011 10:55:01

Liselotte
Tafelnaamkaartjes
Dag Ladies!   Een kleine praktische vraag, schrijven jullie enkel de voornamen of ook de achternamen op de naamkaartjes?   thx  
Voorbereiding Reacties: 6 12-5-2011 10:24:05

Charlotte
tafelnamen
Krijgt de ere tafel - onze tafel dus - ook een tafelnaam of weten die mensen zowiezo dat ze aan de laatste vrije tafel moeten zitten? Ik heb er een tafelnaam voor voorzien, maar misschien is het een beetje stom.    Pfffff.... al die detai...
Voorbereiding Reacties: 3 12-5-2011 10:17:16

monica
Zo zijn wij getrouwd
Ik heb zojuist nr zo zijn wij getrouwd gekeken. Leuk om te kijken hoe anderen trouwen, maar ma man die commentaren . Neem nu trouwen alléén vr de wet trouwen, tja dat gaat ook geen uur duren hé. Dat is maar van zéér korte du...
Voorbereiding Reacties: 15 11-5-2011 23:15:50

sandra
14 mei
Hey iedereen,   Wie trouwt er nog deze zaterdag? Nog 2 daagjes te gaan... Ik ben blij dat het bijna zover is en dit zonder veel zenuwen. Het enige minpuntje is het weer. 50% kans op neerslag - kouder - kans op onweer - veel wind. Dit beteke...
Voorbereiding Reacties: 14 11-5-2011 23:15:25

rafa
onze grote dag zit erop
hoi medebruidjes...    dit zal 1 van mijn laatste postjes worden die ik hier neerpen.. onze grote dag is helaas gedaan,   het was een fantastische dag, echt wauw, als ne mens meer mocht trouwen met dezelfde man, zou ik elk jaar willen...
Voorbereiding Reacties: 14 11-5-2011 21:06:03

tiffanie
gemeente en kerk liggen vast!
Hoi allemaal,   Vandaag toch een belangrijk momentje achter de rug... Samen met mn verloofde ben ik vandaag naar het gemeentehuis geweest om te informeren vanaf wanneer we onze datum en ons uur kunnen reserveren. De dame aan het loket zei do...
Voorbereiding Reacties: 6 11-5-2011 19:45:06

tanja
wat moet er al gepland worden
hallo, wij gaan volgend jaar in mei trouwen maar ik weet niet wat ik allemaal al moet plannen. kan er iemand mij helpen
Voorbereiding Reacties: 11 11-5-2011 19:11:30

Claudia
Huwelijkstaart
Hey allemaal,   Ik heb een tijdje geleden een bericht gepost dat ik zelf mijn huwelijkstaart te maken. Nu heeft mijn toekomstige schoonmama voorgesteld om de helft te betalen zodat ik al die drukte enzo niet heb. ik ben echt wel blij want ik ben...
Voorbereiding Reacties: 7 11-5-2011 17:34:59

Inge
Something borrowed
Dag dames!   Something borrowed, hier zit ik nog mee in de knoop. Mag dit ook parfum van mijn getuige zijn of telt dit niet als iets geleend?   Alvast bedankt!
Voorbereiding Reacties: 11 11-5-2011 16:58:04
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...