Nu Online
Momenteel zijn er 179 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Charlotte
Details- praktisch- planning - wat, wanneer en vooral wie?
Hey bruidjes en gommetjes in spe!   Bij ons komt het stilletjes aan dichterbij... Alles wordt stilletjes aan afgewerkt en ik denk dat we tegen dan wel klaar zullen zijn.   Nu zat ik met een paar vraagjes. Vooral praktische dingen. Wij l...
Voorbereiding Reacties: 3 11-5-2011 16:46:17

Ki
Nog 2 keer slapen...
Hey medebruidjes en bruidegommen,   nog 2 keer slapen of nog 1 keer slapen en 1 keer wakker liggen en het is zover. Alles staat klaar, alles is denken we geregeld. Hopelijk is een blauwe vingernagel (van tussen de deur te zitten) het enige minp...
Voorbereiding Reacties: 6 11-5-2011 15:06:07

Ellen
30 juli 2011
   Hallo mede bruidjes/gommetjes,   Zijn er nog koppeltjes die 30 juli 2011 in het huwelijksbootje stappen?? Bij mij begint het stilaan te kriebelen! Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen?   Wij zijn opzoek naar e...
Voorbereiding Reacties: 9 11-5-2011 14:34:30

ine
kousenband verkopen en boeket weggooien
Hallo,   Ik zou het wel leuk vinden om mijn kousenband te verkopen of eventueel mijn boeket weg te gooien (zodat één van de vrijgezelle/niet getrouwde vrouwen dit opvangt, naar Amerikaanse traditie).   Weet iemand hoe dit voor...
Voorbereiding Reacties: 9 11-5-2011 14:01:21

Kathleen
Speech?
Hallo bruidjes,   Ik heb misschien een vreemde vraag. Maar in je speech bedank je dan altijd je ouders en koop je er iets voor als je je trouwfeest zelf betaald?   Groetjes Kathleen
Voorbereiding Reacties: 6 11-5-2011 14:01:10

Liselotte
Wat vergeet ik?
   Met nog 44 dagen te gaan, begin ik enorm te stressen, wat moet er nog gebeuren en wat vergeet ik?   Gastenboek kopen / maken Bedankjes voor de gasten Bedanking voor getuigen & ouders Lijst maken voor dj Lijst ma...
Voorbereiding Reacties: 8 11-5-2011 12:23:38

ellen
vraagje bedankjes
halo medebruidjes! Een vraagje ivm de bedankjes! We gaan hoogwaarschijnlijk  badeendjes nemen bruidegom en bruidje. De daggasten krijgen een koppeltje (bruid en bruidegom dus), de andere gasten  bruid of bruidegom per koppel. Wrs in een za...
Voorbereiding Reacties: 2 11-5-2011 10:07:43

lies
Cliché discussie : Centjes als cadeau, hoeveel?
Dag bruidjes,   het is een echt cliché... en hoewel ik absoluut overtuigd ben van het feit dat je je trouw niet moet kunnen halen uit de cadeau's die je krijgt is het toch nu en dan schrikken van alle verhalen die je hoort... Wat zijn ju...
Voorbereiding Reacties: 24 10-5-2011 20:26:39

tine
bedanking + speech... GRAAG HULP! NOG 9 DAGEN
Alles is in orde... al een heel jaar bezig met de voorbereidingen, dus de laatste week is (bijna) ingegaan. We zijn nu enkel nog bezig aan de speech en de bedanking voor de ouders. We zien het voorlopig zo:   na onze intrede, doen we een kl...
Voorbereiding Reacties: 0 10-5-2011 20:11:09

kim
Tegenslag :(
Hey allemaal!   Mijn lieve tante is vorige week overleden. De zin in voorbereiden is helemaal weg nu. Het 'ergste' moet nog komen.. haar naam schrappen op de voorlopige tafelindeling :(   En dan nog iets waar ik zot van wordt.. mense...
Voorbereiding Reacties: 16 10-5-2011 19:47:28

vicky
uitnodigingen zijn klaar :)
met nog 122 dagen op de teller zijn de uitnodigingen hier klaar op verstuurd te worden jaja het krijgt hier al maar meer vorm ben echt wel benieuwd hoe onze dag gaat verlopen stress is er voorlopig bij mij terug af hopelijk blijft dit zo :)
Voorbereiding Reacties: 11 10-5-2011 17:07:24

Els
waar kan je ergens borden en bestek huren... die je niet hoeft af te wassen???
Wij zijn nog op zoek naar een bedrijf (liefst in de buurt van Aarschot maar is niet noodzakelijk) waar je borden en bestek kan huren zonder dat je deze moet afwassen, statafeltjes moeten we ook nog ergens huren, wie heeft er hier tips?   alv...
Voorbereiding Reacties: 7 10-5-2011 15:28:59

birgit
miserie miserie
hallo allemaal   Gisteren hebben we voor de 4de keer slecht nieuws gekregen over onze trouw.   In oktober 2010 hebben we het gemeentehuis vastgeled. Alle afspraken waren geregeld en we hebben het bedrag correct betaald.   Vanaf t...
Voorbereiding Reacties: 4 10-5-2011 15:00:37

Liselotte
1e keer zonnebank!
   Woehoe!   Ik ben (net) terug van de eerste keer zonnebank! Ik ben tijdens mijn middagpauze naar een zonnesalon gegaan met schoonmamatje! Ik werk op dezelfde plek als zij (groot gebouw -- anders verdiep) en zij gaat regelmat...
Voorbereiding Reacties: 8 10-5-2011 14:26:50

Aurelie
2 days left !!
Yep vrijdag is het éindelijk zo ver... En soms ben ik zo kalm als iets en soms ... Tja soms is het een ramp  Deze morgen om 5u wakker gekomen door de donder en bliksem en beginnen nadenken en t'was om zeep hé... Een uurtje staan l...
Voorbereiding Reacties: 17 10-5-2011 8:55:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...