Nu Online
Momenteel zijn er 241 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

rafa
nog een paar uurtjes te gaan... en dan is het zover!!!
jaja over welgeteld 10.5 uurkes begint mijne GROTE dag...  na 2 jaar voorbereiding is de dag eindelijk klaar...heel spannend allemaal... het weer hebben we alvast mee, het word zalig zonnig weer... joepie..   nu sewes om 22u nog de zaal gaa...
Voorbereiding Reacties: 19 5-5-2011 20:33:59

evelien
vrijgezellen paintballen???
Hey ik maak me vreselijk zorgen!!! Ik trouw woensdag en zaterdag is men vrijgezellen en nu heb ik via via opgevangen dat het mss paintball zou kunnen zijn. Het is al maanden geregeld maar ik wil ECHT NIET met blauwe plekken trouwen!!! Want die krijg...
Voorbereiding Reacties: 14 5-5-2011 19:47:58

lies
Vervolg lingerie fotoshoot!
Dag bruidjes,   zoals beloofd geef ik jullie een verslagje van mijn fotoshoot van vanmiddag. Wel, het was gewoon super! De fotografe was enorm sympathiek, stelde me echt van de eerste minuut op mijn gemak! En we gingen van start, het liep ec...
Voorbereiding Reacties: 4 5-5-2011 17:36:26

Ellen
2 juli-bruidjes
Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen? Gewoon om eens te checken of ik niets vergeet.   groetjes
Voorbereiding Reacties: 3 5-5-2011 17:00:05

Ellen
2 juli-bruidjes
Hoe ver staan jullie met de voorbereidingen? Gewoon om eens te checken of ik niets vergeet.   groetjes
Voorbereiding Reacties: 0 5-5-2011 17:00:04

Britt
Hallo mede bruidjes
Mijn verloofde en ik trouwen 23 juni 2012 en nu was mijn vraag welke dingen ik zeker moet vastleggen. Mijn kleed en onze zaal ligt al zeker vast. Moet ik nu wachten tot juni of langer om terug vanalles te planne? Want ik heb er geen flauw idee van. D...
Voorbereiding Reacties: 10 5-5-2011 14:49:29

Maartje
21.05.2011-bruidjes
Hoe zit het met de 21 mei-bruidjes? Beginnen daar de zenuwen ook stilletjesaan te komen? :) Spannnnnnend!
Voorbereiding Reacties: 12 5-5-2011 11:47:55

Katrien
Ringen en verdere planning
Beste mede-bruidjes   Ons huwelijk komt steeds dichterbij en... I like it :-) Maar het gaat soms toch zo traag... Vooral als je zo dag per dag zit af te tellen met die banner hier beneden.   Mijn vraag is eigenlijk: wat kan ik nu nog do...
Voorbereiding Reacties: 8 5-5-2011 10:39:59

joke
yes die 3 cijfers zijn weg
vandaag nog 99 dagen op de teller, ineens het besef amai das echt niet meer lang, wie van jullie trouwt rond dezelfde datum? Wat moeten jullie nog doen? Willen jullie eens checken of ik ver achter loop? Ik moet nog doen   - schoenen dochter...
Voorbereiding Reacties: 9 5-5-2011 9:00:48

natasja
Nog 1 dag te gaan ! en ik zit thuis met heel veel pijn aan men voet :(
Nog 1 dag te gaan... Maar heb zo'n pijn aan men linkervoet :( Sebiet naar dr,hopelijk komt alles ok...
Voorbereiding Reacties: 10 5-5-2011 8:54:43

Liselotte
Misboekje -- Bedanking! + mijn allerliefste zus <3
   Dames!   Ik ben op zoek naar een voorbeeldje van een bedanking in een misboekje! Ik ga sowieso een stuk zelf schrijven, maar ik weet niet goed hoe ik eraan moet beginnen, dus HELP!   De uitnodigingen zijn nog niet all...
Voorbereiding Reacties: 4 5-5-2011 8:52:50

davina
trouwjurk afgehaald
   hey bruidjes, vandaag mijn trouwjurk afgehaald en ze paste super, nu komt het toch echt dichtbij é, zoals ons dochtertje zegt: mama nog 2keer slapen en we gaan trouwen é, super schattig is ze, en ze vond mijn kleed dan oo...
Voorbereiding Reacties: 13 4-5-2011 21:53:46

Kendra
Rode (geurloze) theelichtjes
Voor de versiering van de zaal ben ik nog (hopeloos) op zoek naar rode kleurloze theelichtjes. Ik wil geen geurkaarsen omdat ik geen walm van geuren in de zaal wil (heb al enkele grote rode kaarsen die geur geven en wil geen walm van geuren, je mag h...
Voorbereiding Reacties: 8 4-5-2011 21:30:48

Stefanie
Speech door de bruid :-)
Met nog 9 dagen op de teller... dringend tijd voor te denken aan een speech... aangezien mijn man een grote mond heeft nu maar waarschijnlijk op moment zelf die microfoon onder mijn neus zal schuiven, wil ik gerust de speech geven... maar hoe begin j...
Voorbereiding Reacties: 3 4-5-2011 21:22:44

lies
Leuke, hippe ideetjes gezocht voor gastenboek en enveloppendoos
Dag bruidjes,   hebben jullie leuke ideetjes voor en hip gastenboek en/of enveloppendoos? Ik ben namelijk op zoek naar een moderne versie, niet te klassiek... Iemand meer inspiratie dan mij ;-)   xxx
Voorbereiding Reacties: 17 4-5-2011 20:58:40
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...