Nu Online
Momenteel zijn er 283 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Vicky
bedankjes
Hoi iedereen,   Misschien een heel domme vraag, maar ik ga ze toch maar stellen... In mijn enthousiasme ben ik 14 dagen geleden begonnen met de bedankjes voor de kinderen en voor het avondfeest samen te stellen. Voor de kinderen vullen we zak...
Voorbereiding Reacties: 4 2-5-2011 20:29:39

evy
happy happy
1 mei is gepaseerd, de data waartege iedereen moest verwittige. Iedereen komt wijt! zalig   regelmatig kunnen we weer zaken aanvinken als done! vant weekend de juwele, net gemeentehuis, vrijdag vrijgezelle, dinsdag daarop eerste pas hmm &nb...
Voorbereiding Reacties: 3 2-5-2011 19:48:52

natascha
en we hebben een datum...
Deze ochtend zijn we nr het gemeentehuis geweest om onze datum vast te leggen... Woehoe  dat op zich is al een stapje verder... De zaal is ook al beslist nu op zoek nr een fotograaf en traiteur... Zo spannend allemaal...  Wij trouwen ...
Voorbereiding Reacties: 4 2-5-2011 17:02:20

jeslov
'k ben zo blij mijn bruidssuite voor de huwelijksnacht staat vast
Beste mede bruid/bruidegom   'k ben zo blij,alles loopt tot nu toe volgens de schema Ik heb daarnet een bevestiging voor mijn bruidssuite via mail gekrijgen. Normale zou ik vandaag de uitnodigingen via de post krijgen maar nog steeds niekes. ...
Voorbereiding Reacties: 1 2-5-2011 16:36:43

Marijke
Het is dan officieel: restaurant failliet!
Het is dus officieel : het restaurant waar we gingen eten is failliet.   Dat moet je dan horen van de eigenaars van het pand, die het restaurant nu terug in een goede en LEGE staat aan het brengen zijn voor een eventuele volgende huurder...
Voorbereiding Reacties: 4 2-5-2011 16:18:50

A.
Bedankjes... Oh zo moeilijk!!!
Pfff... van die bedankjes krijg ik stilaan een punthoofd!!!   Eerst wilden we glazen flesjes met limoncello.. maar kwam toch redelijk duur uit. Alternatief was Limoncello zelf maken maar het uitprobeersel was niet zo'n succes.   Vervo...
Voorbereiding Reacties: 16 2-5-2011 15:50:16

Katrien
zenuwen
hoi iedereen,   met nog 11 dagen op de teller zijn daar ineens de langverwachte zenuwen :) er moet helemaal niet zoveel meer gebeuren, maar ik heb voortdurend het gevoel dat ik vanalles aan het vergeten ben. ik vrees dat ik op het allerlaatste m...
Voorbereiding Reacties: 3 2-5-2011 13:33:55

Stefanie
Taarttopper winkel
Kent iemand een winkel waar we een taarttopper kunnen kopen? Geen webshop a.u.b.   Kunnnen jullie helpen aub?
Voorbereiding Reacties: 4 2-5-2011 12:23:00

Charlotte
vooruitgang voorbereidingen
Hoi iedereen,   even een berichtje omdat ik toch wel blij ben met de huidige voortgang van zaken. Nog een kleine 3 weken en er zijn dit weekend weer veel zaken geregeld, waardoor we toch weer wat zorgen minder hebben. * Feestzaal: wijn gepro...
Voorbereiding Reacties: 2 2-5-2011 12:10:23

Sylvia
Op zoek naar Lieselot Huyghe
Lieselot,   Als je dit berichtje leest, zou je nog eens contact met me kunnen opnemen ivm die curlies?   Bedankt alvast
Voorbereiding Reacties: 0 2-5-2011 11:45:46

Selena
Bad and good news ...
Hey Iedereen!! Ik ga beginnen met het goede nieuws! de uitnodigingen zijn uitgedeeld en verstuurd, we hebben er heel positieve reacties van gehad. Dat deed deugd! Zoveel werk en moeite erin gestoken ( we hebben de uitnodigingen zelf gemaakt) en dan z...
Voorbereiding Reacties: 15 2-5-2011 10:40:42

Filipa
Zelf enveloppendoos gemaakt!
Hoi bruidjes en gommetjes,   Dit is weer een leuk weekend geweest, we hebben enkele dingen voor de bruiloft kunnen organiseren en al 2 dingen volledig van de lijst kunnen schrappen.  Ten eerste zijn onze ringen na lang twijfelen besteld (...
Voorbereiding Reacties: 49 2-5-2011 10:19:12

Leen
Vrijgezellendagje op 30 april
Hallo,   Hier een klein verslagje van mijn vrijgezellendagje:   Ik had een briefje gekregen die ik hier enkele weken geleden als heb gepost, hierop stonden verschillende voorwerpen die ik bij elkaar moest zoeken en moest meenemen op 30 ...
Voorbereiding Reacties: 6 2-5-2011 9:05:48

Sarah
Bruidstaart - welke vulling?
Hallo allemaal, Over een kleine 2 tal weekjes gaan wij met onze bakker samenzitten voor onze bruidstaart.. Qua uiterlijk, hoe de taart er moet uitzien, hebben wij al wel een idee; het zullen 3 of 4 ronde taarten worden op een etagere.. Deze worden d...
Voorbereiding Reacties: 6 2-5-2011 8:47:58

Kirsten
pfff berichtje
 Hey medetrouwers,   dit weekend was ik zo blij. Tafelschikking af, lijst met genodigden af voor zaal, tafelkaartjes en naamkaartjes af, ... Eigenlijk alles voor de trouw af en op orde. Maar niet veel later was heel het happy gevoel verdwen...
Voorbereiding Reacties: 6 2-5-2011 8:10:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...