Nu Online
Momenteel zijn er 213 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Sharon
Schieting
Hallo,   wij zitten met een vraagje over de schieting. Wordt dit nog bij iedereen van jullie gedaan of zijn er sommigen onder jullie die dit niet doen. Wij hebben het nagevraagd in de gemeente en blijkbaar zou dit niet meer toegelaten zijn. Is d...
Voorbereiding Reacties: 7 1-5-2011 23:21:22

Evy
Perles d'Amour
Hallo!   Zijn er mensen die trouwringen hebben gekocht bij Perles d'Amour? Rond welke prijs zaten jullie als ik dit mag weten (en in welk materiaal dan)? Zijn jullie tevreden?   Ik weet het, het zijn veel vraagjes maar het begint te kriebe...
Voorbereiding Reacties: 5 1-5-2011 21:52:33

kelly
Vrijgezellenfeest
Vrijgezellenfeest Man man man , ik heb mij zo goed geamuseerd die dag !Er was voor gekozen om de dag samen te doen , en hier heb ik zeker geen spijt van ! Op 23 april kregen we bezoek van onze getuigen met een envelopje en twee tasjes... ...
Voorbereiding Reacties: 5 1-5-2011 16:51:14

Claudia
Cupcakes voor huwelijk
Hey allemaal,   Voor ons huwelijk ga ik als bedankje zelf cupcakes maken. Ik heb vandaag een probeerseltje gemaakt. Willen jullie even kijken en jullie meningen geven aub? Je kan ze zien op:  http://www.detaartenfee.be/forum/laat-je-taart-z...
Voorbereiding Reacties: 23 1-5-2011 14:34:27

rafa
mijn vrijgezellendag is voorbij...
hoi medebruidjes....   ik wou jullie toch eventjes mijn verslagje van mijn vrijgezelledag meedelen... want hij was reuzeleuk...   om half 11 moest ik bij mijn zus zijn, en zo goed als iedereen was al daar..met allemaal turkoise t shirt aan ...
Voorbereiding Reacties: 4 1-5-2011 13:19:40

Lien
Nog 5 dagen en 11 uren !!
Hey hey,     Even wat stoom af laten, het begint te naderen !! We zijn begonnen met 500 en zoveel dagen, nu nog maar vijf dagen. Er is veel voorbereidingswerk maar nu zie je dat alles waard is. Alles loopt op wieltjes (hopelijk blijft het z...
Voorbereiding Reacties: 3 1-5-2011 12:15:09

Evy
Palladium?
Hallo,   Heeft er iemand trouwringen uit palladium? Komen hier snel krassen op? Kan je deze later groter / kleiner laten maken?  Ik vind deze wel mooi in combinatie met wit goud.   Groetjes
Voorbereiding Reacties: 2 30-4-2011 21:21:17

Ineke
Verloofdenontmoeting
Onze pastoor heeft ons aangeraden om een verloofdenontmoeting te volgen, deze gaat morgen door. We hebben er eigenlijk totaal geen zin in!!! En dan is het nogwel van 09u45 tot 16u30, een godganse dag! Hoewel de pastoor zegt dat diegene dat al gevol...
Voorbereiding Reacties: 11 30-4-2011 21:00:36

marta
crashdieet
Het is iets waar ik totaal tegen ben maar wegens geen resultaat door middel van andere methodes en eigenlijk ook weinig uithoudingsvermogen, overweeg ik om 2weken een crashdieet te volgen, om er toch zo'n 3kg af te krijgen. Zijn er diëten die aa...
Voorbereiding Reacties: 7 30-4-2011 19:46:43

Kelly
En stap voor stap...
geraak er steeds meer gedaan!   Vandaag EINDELIJK met mijn mama kunnen gaan zien voor schoenen en handtas voor haar. SUPERMOOI, wel hoge hak, ik hoop dat ze dat zichzelf niet gaat beklagen na de rugoperatie van 4wkn geleden... Ook ben ik ons ...
Voorbereiding Reacties: 2 30-4-2011 17:29:01

Lies
eigen papa uitnodigen?
Hoi...   een moeilijke vraag waar we nog mee worstelen maar die wel het verloop van ons huwelijk nogal drastisch bepaalt. Mijn ouders zijn 4 jaar geleden gescheiden en mijn mama hertrouwt in de krokusvakantie van 2012. Met mijn vaders familie...
Voorbereiding Reacties: 13 30-4-2011 17:01:13

Myriam
Vrijgezellenavond: wel of niet?
Hey allemaal!   Ik zit met een vervelend vraagje.  Wie neemt het initiatief om een vrijgezellenavond te organiseren?  Is dat het koppel zelf, of de vrienden?   Wijzelf hebben geen al te grote vriendenkring en dus had ik zelf niet...
Voorbereiding Reacties: 11 30-4-2011 14:03:41

Aurelie
Trouwringen binnen!
Zoals gezegd, we zijn daarstraks achter onze trouwringen geweest!    Súper gewoonweg ... Kon mij zelfs niet meer herinneren wat ik had gekozen en was écht benieuwd!   Ze zijn gewoon af! Wij zijn allessinds super gelukkig. Me...
Voorbereiding Reacties: 2 30-4-2011 13:30:42

Sabrina
nog 5 dagen ....
nog 5 dagen en het is zover,vanavond is onze vrijgezelleavond gepland.... ben benieuwd,het wordt tijd dat de dag er is,dat het piekeren kan stoppen xxx 
Voorbereiding Reacties: 2 30-4-2011 11:40:51

Babs
Idee tafelschikking, graag jullie mening
Hey iedereen,   Even een vraagje, voor onze tafelschikking hadden we volgend idee. We zouden kiezen voor alle bijzonder plaatsen in Kortrijk, waar we elkaar leren kennen hebben en wonen. Zo zou de ere-tafel vb 'ons thuis' worden en de gasten...
Voorbereiding Reacties: 3 30-4-2011 9:59:41
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...