Nu Online
Momenteel zijn er 254 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Astrid
Busverhuur regio brugge
Dag bruidjes!   Wij zoeken een bedrijf die bussen verhuurt regio brugge, mijn vriend zijn familie komt van portugal en we willen een ' goedkope' manier zoeken om al die mensen van de kerk naar de feestzaal te brengen. De suite komt mee met o...
Voorbereiding Reacties: 1 29-4-2011 23:56:10

Sara
Huwelijkskaarsen??
Hoi Hoi   Daarstraks schoot me iets door het hoofd, een huwelijkskaars, dat kan mss toch ook wel eens handig zijn :-) Maar ja, waar haal je zo'n ding? En wat kost het?   En even voor de duidelijkheid, we willen geen lange witte kaars :-) je...
Voorbereiding Reacties: 9 29-4-2011 22:05:08

Claudia
Lied voor trailer
Hey,   Wij hebben voor onze trouw ook een videograaf. Die gaat een korte trailer van onze dag maken (zo'n 4 à 5 minuten) en dat wordt dan getoond op het feest. Nu moeten we hierbij nog een liedje zoeken. Ik dacht aan het liedje The time of ...
Voorbereiding Reacties: 3 29-4-2011 18:42:23

joyce
nog 6 uur op de teller
Met nog een goede 6 uur op de teller komt eindelijk die dag dichterbij waar iedereen zo naar uitkijkt! Morgen is het aan ons, morgen ben ik 'mevrouw'. Na 7 maanden voorbereiden kijken we allebei ontzettend hard uit naar "ons" dagje, morgen. Alles is ...
Voorbereiding Reacties: 18 29-4-2011 17:49:27

Kirsten
nog 13 dagen tot 13 mei
Hey medebruidjes,   even een berichtje omdat er vandaag nog mooi 13 dagen op de teller staan tot vrijdag 13 mei. Hopelijk is het een stralend dagje en verloopt alles naar wens. Morgen staat de tweede pas op het programma en het afhalen van de tr...
Voorbereiding Reacties: 4 29-4-2011 10:18:13

evy
hehheh de 5 weg
he he, wat spannend seg kdacht we viere de tientalle, dus de vijftig dage, maar vandaag nu die vijf zo weg is, wat een vlinders, zenuwe me ineenss te binnekome he nog maar 49 dage, tkomt zooooooo dicht!   telkens als ik hier iemand zag afte...
Voorbereiding Reacties: 3 29-4-2011 9:10:41

Aurelie
Super Sweet Anekdote
Mijn zusje (6jaar) had nog nooit mijn trouwjurk gezien, vorige week was mijn laatste pas en ze wou absoluut mee... Goed geen probleem.    Het begon al in de winkel, ze zei zo plots tegen mijn moeder: die vind ik mooi... Bleek het de mijne t...
Voorbereiding Reacties: 13 29-4-2011 8:08:20

veerle
huifkartocht???
Hey meisjes,   wel heel laat, maar we zouden graag nog een huifkarrentocht organiseren voor tussen de (soep en de patatten) zoals ze zeggen.  Heeft er iemand adresjes voor in de buurt van Beveren of Kruibeke?  Helpen jullie mij zoeken ...
Voorbereiding Reacties: 2 29-4-2011 6:36:11

Katrien
Planning bruidjes mei - juni 2012
Beste mede brides to be   En dan speciaal degene die volgend jaar in mei of juni trouwen... Hoe ver staan jullie al met jullie planning?   Ik heb voorlopig:   De zaal + catering Fotograaf Videograaf Videodagboek is ook geboekt Stadhuis...
Voorbereiding Reacties: 19 28-4-2011 21:57:39

Lindsey
nog15 dagen te gaan
De zenuwen beginnen al een beetje te komen maar voorbereidingen lopen op zen einde  ook ondanks paar kleine tegenslagen maar alles in orde gekregen. Zaterdag mag ik mijn kleed gaan afhalen en is het  mijn vrijgezellenfeestje ben...
Voorbereiding Reacties: 4 28-4-2011 21:48:43

Sara
nog exact 1 maand
Zoals de titel het zegt, nog exact 1 maand en ik ben niet langer juffrouw (hoewel in mijn klasje ik toch liever heb dat ze juf zeggen haha:p) De stress begint het over te nemen. Tafelindeling is bijna rond, nog laatste gesprek met dj en fotograaf b...
Voorbereiding Reacties: 1 28-4-2011 21:33:56

kelly
www.limousineman.be
Hallo iedereen,   Heeft er iemand van jullie ervaring met limousineman.be te Zandhoven? We zouden daar graag ons vervoer reserveren maar zou toch eens even willen polsen naar eventuele ervaringen.   Alvast bedankt
Voorbereiding Reacties: 0 28-4-2011 21:31:10

davina
help, uitslag op mijn rug
   hey bruidjes, ik stond deze morgen op met uitslag op mijn rug, je ziet het niet echt goed maar ik voel het wel en da stoort mij enorm, met nog 7 dagen te gaan stress ik nu toch ff, want wat als het erger word weet iemand raad, ik h...
Voorbereiding Reacties: 4 28-4-2011 20:49:42

liesbeth
een beetje nonchalant :) pfffffffff
Eindelijk onder de 100 dagen!! Nog 99... en toch besef ik precies niet dat ik binnenkort Mevr Impens zal zijn... Mss omdat we al 6 jaar samen zijn?... Ik zal nog wel kriebels krijgen zeker als het dichter komt? En ik moet wss nog wel veel doen ...
Voorbereiding Reacties: 9 28-4-2011 20:28:47

Melanie
Is een speech verplicht?
Hello ladies,   Aangezien wij  niet voor de kerk trouwen, alles zelf betalen en al bijna 10j samenwonen vraag ik me af of het echt nodig is om een speech te geven? Meestal is dat dan een soort van bedanking naar de ouders toe maar in ons ge...
Voorbereiding Reacties: 7 28-4-2011 18:06:29
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...