Nu Online
Momenteel zijn er 253 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Marjannie
De Kaasboerin Deurne (Antwerpen)
 Beste bruidjes en gommen ;-),   Graag wou ik eens weten of iemand ervaring heeft met de kaasboerin voor het avondfeest en of receptie, of eventueel het totaal pakket?   Graag reacties dan.   Groetjes  
Voorbereiding Reacties: 2 26-4-2011 17:43:41

laura
Bruidstaart met bijhorende cupcakes - regio genk (limburg-BE)
Hey,   Hebben jullie tips waar ik lekkere, niet te dure bruidtaart met bijhorende cupcakes kan vinden?   Groetjes
Voorbereiding Reacties: 4 26-4-2011 16:12:19

Kirsten
plaatsen in kerk
Hey,   even een vraagje voor in de kerk. Ouders, broers en zussen van bruid zitten links en van bruidegom rechts. Is er eigenlijk een volgorde van wie waar zit op dat eerste rijtje? Wie dichtst tegen bruidspaar zit? Ouders of getuige of ...? Of ...
Voorbereiding Reacties: 4 26-4-2011 15:49:28

Melodie
jullie mening even nodig omtrent genodigden
Hey Bruidjes,   ik heb jullie mening even nodig. Van mijn vorig werk uit heb ik af en toe nog contact met 3 meisje, waarvan met eentje heel goed. De rest zie ik om de paar maanden is. Het is allemaal wat verwaterd toen eentje ervan een kindje ...
Voorbereiding Reacties: 8 26-4-2011 14:12:12

Julie
Dit weekend - alles kan soms zo snel gaan!!
Hallo bruidjes allemaal,   Sorry dat ik naar sommige onder jullie mijn foto's van de wensboom nog niet heb doorgestuurd.   Ik had zo een beetje mijne klop, ik was heel vorige week super moe en dit weekend ook nog!  Kei veel geslapen. ...
Voorbereiding Reacties: 16 26-4-2011 12:57:10

Katrien
catering Noorderkempen
Dag lotgenoten, Ik ben volop in gang geschoten om ons huwelijksfeest te plannen (16/06/2012).  We zijn ondertussen al enkele feestzalen gaan bezoeken en hebben interesse in een zaal die vrij is van cateraar.  Zijn er mensen die goede, maar...
Voorbereiding Reacties: 5 26-4-2011 12:06:23

Kelly
stress begint toch te komen
Met nog 38 dagen op de teller, begint de stress toch te komen. De eerste keer dat ik, na meer dan een jaar verloofd ben, enkele nachten onrustig heb geslapen omdat mijn to do list steeds in mijn gedachten ronddraait... Ookal weet ik, als ik echt "bew...
Voorbereiding Reacties: 11 26-4-2011 11:35:48

Elke
heliumflessen
Weet iemand waar ik een heliumfles voor het opblazen van ballonnen kan huren in Belgisch Limburg?   In de AVA hebben ze van die kleintjes maar ik denk dat we met het huren van zo'n fles beterkoop weg zijn...   Groetjes
Voorbereiding Reacties: 10 26-4-2011 7:53:05

Lies
Volledig budget
Hoi, op vraag van mijn mama, ben ik nu op zoek naar het 'volledige kostenplaatje' van een huwelijk. Omdat onze ouders graag de kosten zouden delen... en toch een groot deel willen sponsoren. Maar natuurlijk willen ze dit graag van tevoren weten... ...
Voorbereiding Reacties: 25 26-4-2011 7:00:20

Kim
Winkel mooie fotokader?
Ik zoek nog 2 mooie kaders, niet al te groot, beetje cottage stijl .. Waar zou ik dit kunnen vinden regio Antwerpen? Is er een winkel in Wijnegem shopping center? Naar het schijnt is er ook een mooie winkel aan de kanten Herentals-Westerlo maar welke...
Voorbereiding Reacties: 7 26-4-2011 0:12:44

Kim
Suite al volledig aanwezig als bruidegom arriveert of niet?
Het wordt tijd om aan details te denken :) Bij ons is het zo dat mijn vriend samen met een deel van de suite vertrekt vanuit Essen. Mijn vriend zou dan eerst even langs de bloemenwinkel moeten (niet zo ver van ons thuis) en komt dan naar hier. Is het...
Voorbereiding Reacties: 9 25-4-2011 22:58:44

katrien
thema voor de gasten. Hoe?
Hoi iedereen, Na lang zoeken hebben we eindelijk een thema gevonden voor de tafels van de gasten. Wat ik mij nu afvraag is hoe jullie de mensen duidelijk maken wie bij welke tafel hoort? Hoop dat jullie mij wat kunnen helpen. Groetjes
Voorbereiding Reacties: 8 25-4-2011 20:07:19

jeff
event-support
Net weer een site ontdekt, die misschien voor velen kan interessant zijn. Verhuring van paraplu, rode en witte lopers; laurieren, parasols...... www;event-support.be
Voorbereiding Reacties: 0 25-4-2011 19:14:45
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...