Nu Online
Momenteel zijn er 250 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Lies
Alles in 1 thema?
Hoi, wij hebben op Pasen onze ouders net op de hoogte gebracht van onze plannen, en zelf ben ik al helemaal websites en boekjes in gedoken. De teller vertelt me dat we nog 481 dagen hebben. Maar als ik zo kijk naar zalen en dergelijke denk ik dat we ...
Voorbereiding Reacties: 8 25-4-2011 13:57:12

A.
M&M's
Hoi dames,   Heeft er iemand van jullie al ervaring met my M&M's?? Wou eerst limoncello bedankjes in glazen flesjes doen.. maar qua prijs e.d. komt het volgens mij duur uit. Zelf ook geprobeerd om dit drankje zelf te maken.. maar vind he...
Voorbereiding Reacties: 5 25-4-2011 12:41:14

Tinne
Welk liedje?
Welk liedje kiezen jullie om met de schoonvader / schoonmoeder te dansen?
Voorbereiding Reacties: 9 25-4-2011 12:02:05

Celesta
De afvallers
Hoi medebruidjes op dieet,   hoe vlot het bij jullie? Ik wilde even mijn blijdschap delen. Ik ben nu vier weken bezig met Prodimed en vandaag zei de weegschaal dat ik 7kg en 100gr kwijt ben woehoew!!! Nog een 10kg te gaan dus...   Hopelijk ...
Voorbereiding Reacties: 8 25-4-2011 11:33:02

elien
man man man...
goeie morgen allemaal   ik heb heel de nacht gedroomd van voorbereidingen voor de trouw. amai...echt alles sloeg tegen. pfff wa een nacht. Ik zou graag al concreet beginnen met voorbereiden. maar mijn ventje wil alles nog wa uitstellen en ik...
Voorbereiding Reacties: 5 25-4-2011 9:45:56

natje
thema liefde is....
hey medebruidjes,   ik weet niet of iemand dit al gepost heeft op forum, maar ik wou graag als thema voor de tafels werken met het thema liefde is... van kim casali. heb al 2 dagen op google zitten surfen maar buiten de tekeningen met de teks...
Voorbereiding Reacties: 10 25-4-2011 9:00:28

Stephanie
boompjes aan de kerk
Hallo,   Wij zoeken boompjes aan de kerk: Waar huren jullie die? Wat voor boompjes zijn dit en hoeveel betalen jullie?   Thanks!
Voorbereiding Reacties: 6 25-4-2011 4:42:11

Caroline
Verloofd!
Hallo allemaal,   Ik moet het hier toch even kwijt... Wij gaan trouwen! Ik ben zo super blij! Eindelijk is het zover. Onze datum en feestzaal liggen al vast: 23 juni '12. Volgende week leg ik de kerk en het gemeentehuis vast. Maar dan is het wac...
Voorbereiding Reacties: 10 24-4-2011 23:12:31

VICKY
nog paar dagen
Nu wordt het écht wel spannend!!!! Wij trouwen Vrijdag!!!
Voorbereiding Reacties: 9 24-4-2011 21:34:29

elien
getuigen
hallo   in hoeverre zijn ze strikt in de leeftijd van de getuigen? ik zou graag mijn zus als getuige willen maar die zal nog maar 17 zijn. ze wordt wel 18 in het jaar da we zouden trouwen?
Voorbereiding Reacties: 11 23-4-2011 23:19:35

elien
hoe beginnen
hallo iedereen   ik ben nog maar pas nieuw hier. maar ik stelde mij een aantal vragen...vorige week ben ik ten huwelijk gevraagd (eindelijk na 10jaar  en 1 kindje samen). Mijn grootste vraag is...hoe begin je aan het in elkaar steken v...
Voorbereiding Reacties: 15 23-4-2011 22:11:26

ann
genodigden feest
hey allemaal, Misschien een gekke vraag,maar wat doen jullie met genodigden waarvan je op voorhand al weet dat ze niet kunnen komen?geef je hen sowieso toch een uitnodiging?? wij hebben 2 koppels van wie we weten dat ze dan op reis zijn....geef je ...
Voorbereiding Reacties: 12 23-4-2011 20:49:19

liesbeth
Bedankjes, is dit nodig of niet?
Er wordt hier zoveel gesproken over bedankjes om mee te geven aan de gasten, maar ik wist zelf niet dat dit gedaan wordt. Zijn er onder jullie personen die dit niet doen?  Ik zelf weet niet wat ik moet doen...  Ik ben nog nooit op een trou...
Voorbereiding Reacties: 16 23-4-2011 20:11:00

Claudia
Willen jullie mijn huwelijkstaart bekijken?
Hoi allemaal,   Vorige week heb ik hier ergens gepost dat ik mijn huwelijkstaart zelf wil proberen te maken. Vanmiddag heb ik de drie bovenste lagen proberen te maken. Willen jullie jullie meningen geven aub? Je kan hem zien op:  http://www...
Voorbereiding Reacties: 34 23-4-2011 16:52:15

Sofie
de zenuwen beginnen toe te slaan. Is dat bji jullie ook het geval?
Nog 35 dagen en het is zo ver! Ik begin stilletjes aan wel zenuwen te krijgen. Ik ben druk bezig aan het wachten op de bevestiging van de mensen. We hebben gekozen voor een zaal zonder catering. Dus moet ik nog uitkienen hoe ik mijn tafels ga decorer...
Voorbereiding Reacties: 4 23-4-2011 15:45:46
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...