Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

ilse
Wie wil ons helpen?
Wie wil ons helpen aan ons droomhuwelijk... gelieve te stemmen: http://challenge.goudengids.be/Couple/Detail?participantId=3692   dank u wel....  
Voorbereiding Reacties: 0 21-4-2011 8:38:35

Kelly
Wie wilt ons helpen?
Hey! Wie wilt ons helpen met het winnen van de "gouden trouw"? Dit is gewoon de ultieme droom... Je vindt de link om te stemmen op http://challenge.goudengids.be/Couple/Detail?participantId=1046 Alvast bedankt aan iedereen die voor ons wilt stemmen! ...
Voorbereiding Reacties: 1 20-4-2011 23:50:07

jeff
opsporing -)
Wij zoeken "patricia", jij trouwt ook in de rozerie in aalst op 2/6/2012   Jij reageerde op osn zoekertje, fotograaf gezocht. Ik wou je een berichtje sturen, maar het lukt niet via de site hier.... Stuur jij naar mij, of anders geef email;  ...
Voorbereiding Reacties: 1 20-4-2011 22:39:10

Cynthia
Willen jullie meehelpen aan onze droombruiloft???
  Hey lieve toekomstige bruidjes, zouden jullie aub allemaal 1 minuutje de tijd willen nemen om voor ons te stemmen zodat wij kans maken om een droomhuwelijk te winnen? Dat kan door te stemmen bij onderstaande link op Nick en Cynthia. Daar vind...
Voorbereiding Reacties: 2 20-4-2011 17:24:03

Nath
gescheiden ouders
Hallo allemaal,   Ik heb even een vraagje en wil gewoon puur sec horen hoe jullie dat zouden oplossen. Ouders zijn gescheiden en kunnen absoluut niet met elkaar overweg, als ze elkaar nog maar zien ontstaat er al een luidkeelse ruzie. Dan heb j...
Voorbereiding Reacties: 17 20-4-2011 16:37:15

Kirsten
cd wedding music
Hey medebruidjes,   omdat we op onze trouwdag toch wel wat in de auto gaan zitten om van de ene locatie naar de andere locatie te rijden, denk ik eraan om een cd (of meerdere) te maken met leuke trouwliedjes om op te zetten. Ik heb wel al een aa...
Voorbereiding Reacties: 4 20-4-2011 14:25:28

deddy
Picknick als lunch?
Ik had graag een picknick in het stadspark gegeven over de middag. Heeft iemand hier ervaringen mee? Ik stel me vooral de vraag hoe het juist verloopt met de oudere gasten (grootouders, mensen moeilijk te been...). Hen laten zitten op een stoel ...
Voorbereiding Reacties: 5 20-4-2011 13:13:15

Nathalie
Misboekje traditioneel huwelijk
Lieve bruidjes,   Maandagavond naar de pastoor geweest om de viering voor te bereiden. Een hele uitleg gekregen. Wij trouwen in open lucht en blijkbaar heb je de keuze inzegening of een sacramenteel huwelijk. Bij een inzegening ontvang je ec...
Voorbereiding Reacties: 2 20-4-2011 12:43:00

Cynthia
Stem voor ons droomhuwelijk???
Hey lieve toekomstige bruidjes, zouden jullie aub allemaal 1 minuutje de tijd willen nemen om voor ons te stemmen zodat wij kans maken om een droomhuwelijk te winnen? Dat kan door te stemmen bij onderstaande link op Nick en Cynthia. Daar vind je oo...
Voorbereiding Reacties: 2 20-4-2011 12:12:49

joyce
kleed afhalen
hoi mede-bruidjes,   Met nog 9 (!!) dagen op de teller is vandaag eindelijk de dag aangebroken waar ik al zo lang op wacht. Deze middag mag ik mijn kleedje gaan afhalen! Ik ben zo benieuwd hoe het gaat staan na de retouches die ze in januari ...
Voorbereiding Reacties: 8 20-4-2011 10:19:57

Nathalie
Nog 50 dagen ... voorbereidingen lopen goed! TIPS!
Beste medebruidjes,   Met nog 50 dagen op de teller, wordt het echt wel spannend. De tijd gaat zo snel, ongelofelijk. De voorbereidingen lopen vlot. We hebben volgende afspraken:   Vrijdag 22/4 VM: eerste pas kleed (ik was superbli...
Voorbereiding Reacties: 6 20-4-2011 9:36:18

eline
ehbo-kit
Hey meiden wat zit er in jullie trouw-ehbo-kit?   -kam + haarlak + speldje -lenzen + vloeistof + spiegeltje -ontschminker + watje -inlegkruisje -witte ballerina's -zakkendoek  -plakkers -pilletjes tegen hoofdpijn/slechte maag...
Voorbereiding Reacties: 7 20-4-2011 7:48:53

Kim
Drukke week :)
Met 31 dagen op de teller zijn we terug wakker geschoten :) Deze week staat er heel wat op het programma dat te maken heeft met de trouw.   Gisteren heb ik een dagplanning opgesteld en een lijst met belangrijke telefoonnummers, aantal mensen opn...
Voorbereiding Reacties: 2 19-4-2011 22:21:50

davina
nog 16dagen
   hey, met nog 16dagen op de teller hebben we vandaag onze bedankjes toegezonden gekregen, wij hebben gekozen voor persoonlijke m&m's en we zijn super tevreden, vorige week maandag besteld en vandaag thuis gekregen, ook mochten w...
Voorbereiding Reacties: 3 19-4-2011 21:57:24

Nele
opening alternatief gastenboek
Hallo iedereen ons thema is zon zee strand, waarin zowat alles met postkaarten is verwerkt (uitnodigingen, tafelschikking, bedankingen). Nu is ons idee om ook ons gastenboek met postkaarten te doen. Zo kunnen de gasten hun ding kwijt op de achterka...
Voorbereiding Reacties: 3 19-4-2011 21:55:06
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...