Nu Online
Momenteel zijn er 198 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Roxanne
Voor wie graag wil trouwen op 10 september 2011
spijtig genoeg kan ik niet meer mee doen omdat we in juni trouwen ... maar voor alle andere koppetjes die 10 september 2011 trouwen las ik het volgende op goudengids.be   Goudengids.be is op zoek naar koppels die op het punt staan om te trouw...
Voorbereiding Reacties: 1 18-4-2011 20:15:48

julie
Misboekje
Hallo   Kan er mij iemand paar voorbeelden doorsturen van een misboekje. Ik zou het wel persoonlijk willen maken. Je mag mij gerust doorsturen via email : juliestijn@live.be
Voorbereiding Reacties: 1 18-4-2011 16:57:30

Kelly
2 vrijgezellefeestjes!!
Heb sinds gisteren gehoord dat ik dus 2x mijn vrijgezelle zal vieren. Gingen het eerst klein houden. Mijn getuigen organiseren mijn vrijgezelle maar deze zijn beide zwanger, tegen dan 8 en 7 maanden. Dus een zwaar feestje gaat dit niet worden, wat...
Voorbereiding Reacties: 2 18-4-2011 16:36:39

Nele
busje gezocht
Hoi iedereen   wij zijn nog op zoek naar vervoer voor onze suite (een 25tal man) voor 16 juli. Al die speciale busjes vinden we veel te duur. We zijn dus op zoek naar iets betaalbaars. Dat mag gerust een gewoon busje zijn zonder al te vee...
Voorbereiding Reacties: 3 18-4-2011 16:31:15

Kirsten
bedankingstekst ouders
Hey,   wij zijn op zoek naar een mooie en zinvolle (maar niet al te lange) bedankingstekst voor onze ouders voor tijdens de speech. Liefst een tekst die zinvol is en eventueel wat symboliek bevat. Heeft iemand zo'n tekst liggen?  Je mag alt...
Voorbereiding Reacties: 8 18-4-2011 15:31:05

Bianca
draaiboek
Hoe 'lijmen' jullie alles aan elkaar? Stadhuis, kerk en dan receptie. Wanneer neem je foto's? Ik had gedacht om 11h iedereen bij ons thuis te vragen voor een drankje en dan terwijl de foto's te nemen. Daarna samen naar stadhuis tegen 14h en dan 15h3...
Voorbereiding Reacties: 4 18-4-2011 14:49:46

Tineke
nog 5 keer slapen...
whaaa nog 5 keer slapen en dan is onze grote dag er. het weer ziet er al goed uit... zon zon zon gelukkig heb ik deze week verlof om zo de kleine dingen nog inorde te brengen nog een zonnnebankje doen, valies maken, paardje mooi maken... want d...
Voorbereiding Reacties: 3 18-4-2011 13:44:40

kristel
check
met nog 74 dagen op de teller kan ik alweer iets afvinken op het lijstje. alle uitnodigingen zijn de deur uit, en nu nog wachten op het antwoord van de laatste 25 personen (op 116 is dat zeker niet slecht). de misboekjes zijn gedrukt, ben er nu de ...
Voorbereiding Reacties: 4 18-4-2011 11:21:06

Kirsten
cadeau ouders
Hey medebruidjes en bruidegommen,   ondertussen staan er nog 24 daagjes op de teller. Absoluut niet veel meer dus. We zijn aan het denken wat we aan onze ouders zouden geven. We willen geen super groot cadeau, eerder een cadeau met veel betekeni...
Voorbereiding Reacties: 13 18-4-2011 11:08:55

Stephanie
Gewone minivans of busjes??
bruidjes, we hebben dan toch maar besloten om een busje te huren voor de suite. We wilden eerst eigen vervoer regelen voor hen, maar het is toch een heel gedoe en geregel. Dus mijn vraag is: waar huren jullie goedkoop gewone busjes of minivans? Zeke...
Voorbereiding Reacties: 1 18-4-2011 2:01:21

Kirsten
wijn op menukaart
Hey medebruidjes,    ik heb een vraagje. Hoe noteren jullie de wijnen op de menukaart? Of noteren jullie die er niet op? Welke info zet je er eigenlijk allemaal op van de wijn?   groetjes, Kirsten
Voorbereiding Reacties: 7 17-4-2011 17:09:11

Wendy
Lijstje?
Hallo, Ik ben nieuw op dit forum en ik ben eigenlijk opzoek naar een lijst waar dus alles opstaat om te regelen, zodat ik niets vergeet. Ik ben altijd enorm gestresseerd dus ik heb graag alles op een lijst. Kan ik hier zoiets vinden?   Groe...
Voorbereiding Reacties: 15 17-4-2011 14:49:31

vanessa
muziek intrede kerk
Hallo allemaal,   Onze misviering zit eindelijk in elkaar.  Het boekje is klaar om aan de pastoor af te geven.  Eindelijk! Maar ik ben er tevreden over. Enkel over het intredelied twijfel ik nog.  Nu hebben we 'Heaven' van Do ...
Voorbereiding Reacties: 8 17-4-2011 11:13:44

Nathalie
Vrijgezellenavond deel 2
Hier het beloofde verslag van de vrijgezellenavond gisteren. We kwamen allemaal samen rond 4 uur. Ik moest in het wit komen, de anderen waren helemaal in het zwart.  Onmiddellijk kreeg ik al een sluier opgezet en een t-shirt aangedaan waarop sto...
Voorbereiding Reacties: 2 17-4-2011 11:03:40

larissa
niet weten waar te beginnen
ik ben sinds kort verloofd!!! mijn vriend heeft me gevraagd in venetie dit is iets wat ik al heel lang wilde maar nu weet ik echt ni waar te beginnen zou ik een weddingplanner moeten nemen of beter toch ni welke ervaringen hebben jullie??? ik wo...
Voorbereiding Reacties: 8 16-4-2011 18:57:12
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...