Nu Online
Momenteel zijn er 287 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Ellen
Af, ze zijn af!! :-)
Hey allemaal, onze uitnodigingen zijn eindelijk af! Ik vind ze super...Nu naar de drukker. Iemand die eens wil kijken of ik toch niks over het hoofd gezien heb qua tekst?   (de adressen van kerk en co steken we erbij op een apart kaartje). &...
Voorbereiding Reacties: 28 14-4-2011 21:33:36

Ann
datum en uur wet liggen vast
Hey,   Even mijn vreugde delen met jullie :) Net naar het gemeentehuis geweest en onze datum en uur kunnen vastleggen voor onze trouw. Aangezien ik hier al vanalles gelezen had dat het maar bij de meeste gemeentes 6 maand op voorhand kon,was...
Voorbereiding Reacties: 8 14-4-2011 20:44:58

Ine
Intiem trouwfeest
Hey!   We zijn er nog steeds niet uit of we een heel intiem trouwfeest willen met onze familie (ouders, grootouders en broers en zussen) of ook vrienden en collega's zouden vragen .... Het intiem gedeeltje telt al 34 mensen...   We zijn...
Voorbereiding Reacties: 2 14-4-2011 18:44:29

katrien
Zoekt busjes on te huren.
Hallo, voor onze vrijgezellenavond zijn wij op zoek achter busjes die je kan huren. De vrouwen zijn met 9 pers en de mannen met 12 eventueel Twee busjes van 6 à 7 personen voor de mannen. Liefst in de regio Ieper-Kortrijk (West-vlaanderen). Hoe ...
Voorbereiding Reacties: 2 14-4-2011 17:05:37

Evi
verhaal eerste lezing
Hallo bruidjes,   Ik ben nog hopeloos op zoek naar een leuke tekst voor de eerste lezing. Liefst een kinderverhaal aangezien het door kinderen wordt voorgelezen. Hazeltje is pas nog door iemand in de familie gebruikt. Saartje en één...
Voorbereiding Reacties: 8 14-4-2011 17:00:59

Bruidje
Trouwvervoer... Keuze? HELP!
Hoi lieve bruidjes, Aangezien ik hoor dat trouwvervoer vaak ook snel gaat, wil ik ook graag ons vervoer voor 2012 snel gaan vastleggen. Kent er iemand een leuk bedrijf die mooie (en niet te dure!) oldtimers, Beetle-wagens, Fiatjes, ... verhuurd? Su...
Voorbereiding Reacties: 14 14-4-2011 15:59:05

Darline
uitnodigingen, probleem met kleding
hallo, Ben gisteren de uitnodigingen gaan halen en ze zijn mooier dan verwacht. Nu moeten we beginnen de enveloppe schrijven en iedereen uitnodigen.   We hebben nog een groot probleem. We wilden de volledige suite en bruidegom dezelfde plas...
Voorbereiding Reacties: 6 14-4-2011 13:49:19

renske
huifkar
joepie!!! ons trouwvervoer ligt juist vast het word een witte huifkar met bruine paarden met witte manen dit kost ons 300euro voor 5uurtjes bij het karrewiel in grobbendonk is een jeugd en gezinsboerderij ook. veel keuze, er was een perfect...
Voorbereiding Reacties: 6 14-4-2011 12:15:43

Filipa
99 dagen!
Hoi bruidjes en gommetjes,   Nu heb ik pas kriebels gekregen! Ik keek vandaag op de teller en wat staat  er op? Jawel, nog maar 99 dagen! Eindelijk van 3 naar 2 cijfertjes gegaan... Ik heb nog wel veel te doen, maar ik ben zeker dat het go...
Voorbereiding Reacties: 11 14-4-2011 11:34:35

jeslov
yoepieeeeeeeee
Eind volgende week krijg ik mijn uitnodigingen binnen.Vandaag heb ik mijn bedankjes bestelt trouwschoentjes van kaars   En hoe gaat het met jullie voorbereidingen ?   Laat iets weten   Groetjes    jeslov  ...
Voorbereiding Reacties: 5 14-4-2011 11:23:28

eve
Thema/inrichting? Twijfel alom!
Hoi iedereen!   Met nog een kleine 6 maandjes te gaan begin ik stilletjesaan toch na te denken over de details! En hoe meer ik erover nadenk, hoe harder ik twijfel over de ideeën die ik al in mijn hoofd heb... typisch zeker!   Eers...
Voorbereiding Reacties: 10 14-4-2011 10:55:20

tine
tafelschikking dessertbuffet
Nog een maandje en het is zover... De voorbereidingen verlopen goed, alles zit op schema. Nu had ik nog een kleine twijfel: Ik maak een tafelschikking voor het avondfeest, met de bijhorende naamkaartjes. Vanaf 22.u komen er nog mensen toe voor he...
Voorbereiding Reacties: 4 14-4-2011 7:38:19

Anke
datakaartjes
Hallo bruidjes,   onlangs kocht ik een groupon-bon van Vistaprint ter waarde van 20 euro en ik heb hier vandaag "datakaartjes" (mits opleg welliswaar) met besteld voor ons huwelijk. Wij trouwen pas 26 mei 2012 maar krijgen vaak de vraag wannee...
Voorbereiding Reacties: 7 13-4-2011 22:24:14

Evelien
Traiteur
 Gezien het huwelijk voorzien is op 4 mei 2012 ben ik voorzichtig aan het kijken om alles te regelen. Feestzaal ligt vast. We gaan gezellig vieren in 't Tof Steedje in Hooglede. Maar nu ben ik op zoek naar een goeie traiteur. Ik stootte op de we...
Voorbereiding Reacties: 4 13-4-2011 22:17:53

Anne
Catering aan huis
Hey hey,   Op onze trouwdag willen we dat niemand als een kip zonder kop rondloopt (alée, we gaan dat proberen hè). We willen dus graag iemand aan huis laten komen om de ontbijttafel te dekken. Ik zie niemand 's morgens nog naar de ba...
Voorbereiding Reacties: 7 13-4-2011 21:28:13
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...