Nu Online
Momenteel zijn er 245 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

jeff
Lage prijzen/toevoeging
Nog vergeten : Rue de Brabant   Neem voldoende cash geld mee....weinig winkels werken er met Bancontact!!
Voorbereiding Reacties: 0 12-4-2011 21:19:33

jeff
Lage prijzen/budgetten
Hallo   Ik zie geregeld topics verschijnen van mensen die het een en het ander zoeken aan goede priijzen.   Ik ga geregeld "shoppen" in het noordkwartier van Brussel. Rue de Brabant, 1030 Brussel. Een straat met allemaal Turkse, Marrokaanse...
Voorbereiding Reacties: 5 12-4-2011 21:15:33

roxanna
Tule en linten
Hoi Allemaal!   Weten jullie waar ik in het Antwerpse witte en rode tule en linten kan kopen?    Alvast bedankt!    Roxanna 
Voorbereiding Reacties: 6 12-4-2011 20:49:40

Evi
vrijgezellendag
Vraagje aan de reeds getrouwde bruidjes... Wat deden jullie op jullie vrijgezellendag? Of voor de toekomstige bruidjes die al iets meer weten... Wat gaan jullie doen op jullie vrijgezellendag?  
Voorbereiding Reacties: 9 12-4-2011 19:18:05

Ellen
80 dagen
Met nog 80 dagen op de teller begint het toch wel te korten. Onze uitnodigingen zijn dit weekend geschreven en liggen klaar om rond te doen.  Ben wel eens benieuwd voor de reacties.
Voorbereiding Reacties: 5 12-4-2011 19:08:41

samira
Muziek avondfeest
Hallo iedereen   Ik ben al volop bezig met dromen over onze grote dag. Mijn vriend en ik zouden graag voor alle gasten op het avondfeest iets speciaals willen doen. Wij dachten aan een bandje, klein optreden, dragqueen, enz. Heeft iemand een ide...
Voorbereiding Reacties: 1 12-4-2011 18:02:21

Evelyn
Gemeentehuis vastleggen wanneer?
Hey !! Ik vroeg me af vanaf wanneer je je trouwdatum kan gaan vastleggen op het stadhuis. Heb al gelezen pas vanaf 6 maand op voorhand, andere zeggen 1 jaar... Hopelijk kunnen jullie me helpen ! PS Wij trouwen in Kortrijk.   groetjes, &n...
Voorbereiding Reacties: 10 12-4-2011 17:46:48

julie
Vragen voor de praatpaal
Hoi, Hoi,   Wij hebben vorig jaar de praatpaal besteld. Vandaag kreeg ik een mail met mogelijke vragen die wij bij de praatpaal kunnen zetten. Wij kunnen de vragen nog aanpassen en/of weglaten en/of bijvoegen. Ik vind de meeste nogal clich...
Voorbereiding Reacties: 3 12-4-2011 17:12:01

Leen
Wat is "mijn" feestteam nu toch van plan?!
Ik kwam juist thuis van het werk en vond volgende brief in de brievenbus:   Liefste Leen   Begin je maar voor te bereiden, want op 30/04/2011 is het zover: jouw vrijgezellendagje! Om 8u komt iemand je oppikken en vanaf dan alleen maar ...
Voorbereiding Reacties: 17 12-4-2011 16:22:56

vanessa
plaatsaanduidingen
Hallo allemaal,   De planningen voor onze trouw lopen volgens mij volgens plan, maar er is 1 ding waar ik echt niet uit geraak... Wij geven een dansfeest met dessertenbuffet en frietzakjes 's nachts, maar ik wil wel graag dat de mensen een ta...
Voorbereiding Reacties: 6 12-4-2011 14:09:52

Kendra
Cadeautjes kindjes
Hallo,   Voor het buitenkomen van de kerk hebben zij snoepjes voorzien moesten er kindjes aanwezig zijn. We zouden zo`n 20 zakjes voorzien, we hebben niet veel familie en kennissen met kindjes dus dat zou voldoende moeten zijn.   Nu zei er ...
Voorbereiding Reacties: 5 12-4-2011 13:46:04

Evi
Rivella
Dag bruidjes,   Sinds kort ben ik consulente bij Rivella (verzorgingsproducten).   Nu dat onze trouw dichterbij komt merk ik wel dat ik meer en meer schoonheidsproducten aan het gebruiken ben om er zo mooi mogelijk uit te zien op onze d...
Voorbereiding Reacties: 1 12-4-2011 12:56:59

Kim
Mensen plaats toewijzen op avondfeest of niet?
Ik heb hier vroeger al wat over gelezen en heb maanden geleden al min of meer beslist van dit niet te doen. De mensen dus wel een tafel toewijzen maar aan hun tafel geen vaste plaats. Nu begon mijn vriend gisteren over de tafelindeling en hij zou dit...
Voorbereiding Reacties: 19 12-4-2011 10:55:37

Kim
Nog 2 maand
Gisteren was het exact nog 2 maand! Vandaag dus nog 59dagen :)   Tis een beetje een dubbel gevoel, langs de ene kant begin ik ongeduldig te worden en kan het niet rap genoeg vooruit gaan, langs de andere kant als ik mijn to do lijstje bekijk l...
Voorbereiding Reacties: 4 12-4-2011 10:24:03

Liselotte
Help!
   Dag dames!   Ik zal meteen met de deur in huis vallen: ik heb stresspuistjes! Ik heb nooit last gehad van puistjes, zelf niet in m'n puberteit en al heel de week zie ik puistjes te voorschijn komen op mijn voorhoofd! Ik word...
Voorbereiding Reacties: 11 12-4-2011 8:33:35
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...