Nu Online
Momenteel zijn er 267 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Anika
Het is bijna zo ver!!
Beste bruidjes!   Al heel lang al kijk ik uit naar het moment waarop ik dit bericht kan posten. De dagen in mijn aftelbalk zijn met de noorderzon verdwenen. Er staan nu nog welgeteld 15 uur,  14 minuten en 31 seconden te pronken. Morgen is ...
Voorbereiding Reacties: 38 8-4-2011 8:45:30

Kim
Post van "het vrijgezellenteam" :)
Waaaah, 'k word er helemaal zenuwachtig van! :) Kreeg net een brief van "het vrijgezellenteam".   Liefste Kim,   Je kijkt waarschijnlijk vol spanning uit naar je vrijgezellen! Je hebt je misschien ook al vaak afgevraagd wat we jou allemaal ...
Voorbereiding Reacties: 9 7-4-2011 21:39:57

Evelyn
Trouwbeurs
Hallo bruidjes,   Zouden er in het kort nog trouwbeurzen zijn in West-Vlaanderen?   Alvast bedankt
Voorbereiding Reacties: 3 7-4-2011 20:51:36

Aprilbruid
Nog 8 dagen
Hallo Bruidjes Nog 8 dagen hier! Wie nog? Hoe staan jullie ervoor? Ik had nooit gedacht dat ik zenuwachtig zou zijn, want wij zijn al 6 jaar samen en hebben al twee kindjes, maar nu begint het toch spannend te worden. Hoe zal de dag verlopen, zal i...
Voorbereiding Reacties: 4 7-4-2011 17:08:28

Lindsay
Joepie !!! Nog 99 dagen...eindelijk van die 100 af!!!
Hoi bruidjes   ik wil even mijn geluk kwijt. Na zolang te moeten wachten en af te tellen ben ik eindelijk verlost van die 1 voor mijn aantal dagen. Ik heb nu echt het gevoel dat het begint te korten. Denk dat het vanaf nu ook wel een pak snell...
Voorbereiding Reacties: 4 7-4-2011 16:42:04

Claudia
Hoe bloemen vastmaken aan (kerk)stoelen?
Een vraagje voor de creatievelingen onder ons: Wij hebben voor de kerkdienst houten roosjes besteld. We willen die bundelen per drie en dan aan het binnenpad aan elke stoel hangen. Ik wil ze dus eerst samendoen met een klein elastiekje, maar dan wat?...
Voorbereiding Reacties: 12 7-4-2011 16:02:26

Claudia
Uitnodigingen versturen
Hallo allemaal,   Ik vroeg me af wanneer de bruidjes van juli en augustus hun uitnodigingen versturen? Wij trouwen op 12 augustus en normaal is dat toch 6 à 8 weken op voorhand, maar met verlofperiode enzo... Wat doen jullie? 
Voorbereiding Reacties: 11 7-4-2011 16:00:42

Tinnie
wendbaarheid Limousine
Heyhey medebruidjes,   Binnen 8 dagen is het zover!!!! We zijn de puntjes wat aan het overlopen en nu zit ik toch wel met een vraag i.v.m. de wendbaarheid/draaigrootte van een limousine   We hebben een limousine gehuurd van meer dan 10 mete...
Voorbereiding Reacties: 3 7-4-2011 15:53:18

kelly
boekje voor de trouwmis
Beste lezertjes, Ik ben opzoek naar mooie gepaste teksten om in men mis boekje te verwerken Wie kan mij hier bij helpen ? Trouwboekjes altijd welkom!!   Trossaertkelly@hotmail.com
Voorbereiding Reacties: 0 7-4-2011 14:52:01

Charlotte
Frustratie reactie op uitnodigingen...
Ola!   Ik heb het hier al bij sommigen mogen lezen en hier is het nu dus ook een feit: de uitnodigingen zijn van maandag de deur uit (hetzij per post, hetzij gebust) en tot op dit moment hebben er welgeteld 5 mensen koppels / mensen gerea...
Voorbereiding Reacties: 20 7-4-2011 14:13:50

kelly
volgorde om binnen te gaan in de kerk
Hallo, Kan iemand mij de volgorde doorsturen om binnen te gaan in de kerk? Wil dat het volgens de regels is want heb nogal wat perfecionisten in de familie.   lieve groetjes en alvast bedankt!   Trossaertkelly@hotmail.com
Voorbereiding Reacties: 2 7-4-2011 9:57:24

Filipa
Help - kunnen jullie kijken of ik op schema zit?
Hoi iedereen,   Ik begin te twijfelen en wilde toch even jullie mening horen... Wij trouwen op 23 juli 2011 en ik vroeg mij af hoe we ervoor staan met de planning... Ik ben ook bang dat ik iets over het hoofd zie, dat wij belangrijke dingen ve...
Voorbereiding Reacties: 17 7-4-2011 9:02:16

Liselotte
@ Ineke (& Sven) -- vervolg bruidegom in het gips :)
   Hoi Ineke (en andere lezeressen)   Zo lief van je dat je je afvraagt hoe onze fotoshoot is gegaan! Eerst en vooral: ik schrijf dat hier omdat als ik op u 'profiel' wil gaan mijn pc een fout op de pagina geeft en ik het grof ...
Voorbereiding Reacties: 8 7-4-2011 8:21:16

hanne
bruidsmagazines
Hey,   voor de nieuwe bruidjes, ik heb mij de voorbije maanden wat laten gaan en heb een aantal bruidsmagazines gekocht of gekregen. Zij die geïnteresseerd zijn, ik geef ze weg :-) Ik doe liever iemand een plezier, dan ze bij h...
Voorbereiding Reacties: 4 6-4-2011 21:33:07

Evelien
Even mijn vreugde delen!
Hallo medebruidjes en -bruidegommetjes!   Ik wil even met jullie mijn vreugde delen! Hebben immers net, dankzij mijn ventje, supergoed nieuws gekregen!   We wouden graag op een bepaald uur voor de wet trouwen maar dit was normaal gezien...
Voorbereiding Reacties: 8 6-4-2011 20:25:33
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...