Nu Online
Momenteel zijn er 322 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Ellen
Tip bruidstaart
Hallo brides to be...   Dit wou ik effe met jullie delen...Voor zij die nog op zoek zijn naar een bruidstaart die niet veel kost... Ik stapte gisteren puur uit nieuwsgierigheid (want onze taart ligt al vast) een Marokkaanse bakker binnen (Off...
Voorbereiding Reacties: 12 4-4-2011 17:58:10

Marlies
schoonmoeder wat te doen?
Beste bruidjes,   Even mijn hartje luchten. Ik noch mijn aanstaande hebben reeds een proficiat mogen ontvangen van mijn toekomstige schoonouders . We vinden dit beiden uiteraard héél erg want we zijn erg gelukkig samen.   Mij...
Voorbereiding Reacties: 13 4-4-2011 14:42:00

Marjannie
Honeymoon suite Antwerpen
Heeft er iemand van jullie ervaring met een hotel in Antwerpen waar ze honeymoon suite's hebben? Zo ja, was je tevreden en welk hotel was het?   Het idee kwam plots bij ons op om één of twee overnachtingen te doen in een honeymoon suit...
Voorbereiding Reacties: 3 4-4-2011 10:47:52

Tinneke
the battle of the kilos
Dag meiden,   Ik heb gezien dat er heel wat onder ons bezig zijn met een of ander regime. Ik dacht misschien af en toe eens een update te houden om elkaar een hart onder de riem te steken en elkaar te motiveren als het even wat minder gaat. Ik b...
Voorbereiding Reacties: 19 4-4-2011 10:35:55

Nathalie
Nog 66 dagen ... weer veel geregeld ... Knellende schoenen
Beste mede-bruidjes,   Ik wil even mijn vreugde delen. Nog 66 dagen tot ons huwelijk. Het kort echt af en maar goed ook. We kijken er ongelofelijk naar uit. Vorige vrijdag was het nog 10 weken. Dan zijn we gezellig gaan eten. Zaterdag is mijn ...
Voorbereiding Reacties: 2 4-4-2011 10:01:20

Virginie
Wie trouwt er in augustus of september?
Wij hebbe nog 151 dagen op onze teller staan en ik denk dat wij redelijk goed mee zijn.  Volgende dingen zijn al geregeld of zo goed als   * gemeentehuis * fotograaf * feestzaal * dj * uitnodigingen * auto * trouwringen * trouwklee...
Voorbereiding Reacties: 9 4-4-2011 9:24:50

Sharon
Rozenblaadjes strooien
Dag bruidjes en gommetjes,   we hebben een kindje dat voorloopt en met rozenblaadjes gooit bij de mis. Nu vroeg ik mij af of die rozenblaadjes gestrooid worden bij het binnengaan of het buitengaan van de kerk. Of beiden?   Bedankt. 
Voorbereiding Reacties: 3 4-4-2011 9:17:30

bruidje
hartje luchten - wat zouden jullie doen?
Er moet me even iets van het hart. een tijdje geleden heb ik een super vrijgezellen gehad met vriendinnen. Onder die vriendinnen was er ook een vriendinnengroepje. Daar was iedereen enthousiast ivm trouw en ze gingen allemaal komen. Het vriendinnen...
Voorbereiding Reacties: 7 4-4-2011 9:07:48

Aurelie
Vrijgezellen!!
Dag iedereen,   Dit wou ik jullie niet ontzeggen ... Ik heb mijn vrijgezellen gehad zaterdagavond en aan al degene die stressen, gewoon ondergaan is het beste ...   Hier eerst thuis aperitiefke genomen, dan kwamen ze af met "verkleden". Ik...
Voorbereiding Reacties: 8 4-4-2011 8:04:08

Marlies
Trouwartikelen
Hallo ik ben opzoek naar een 'echte' winkel (geen webshop) waar ze trouwartikelen verkopen zoals gastenboeken, ringkussens, rozen blaadjes, enz... weet iemand z'n winkel???
Voorbereiding Reacties: 4 3-4-2011 20:52:32

Evelyn
wagen?
Hallo iedereen   Zijn er mensen die iemand kent met zo'n oude auto's? liefst met open dag. Ik heb zo'n oude geit gezien in de buurt, maar zag nergens de bestuurder....   Indien jij iemand kent, of zelf zo'n wage heeft en kan rijden op ...
Voorbereiding Reacties: 3 3-4-2011 19:51:12

Tinneke
fantastisch nieuws gehad dat me eventjes vleugels gaf dit weekend
Helaba,   Ik heb al een paar keer gezien dat meisjes hier leuk nieuws kwamen delen, en heb even zin om dat ook eens te doen. Ik heb een vreugde in mij die er niet genoeg aan heeft om ze te delen met mijn omgeving. Ik denk trouwens dat ze mijn ex...
Voorbereiding Reacties: 7 3-4-2011 16:51:46

karen
Producten nuxe - mooie teint
Meisjes, heeft er iemand van jullie ervaring met de producten van nuxe? Ik las dit weekend dat ze een goeie soort zelfbruiner hebben en ook producten die je huid een "zonnige gloed" geven. Dat klinkt mooi, maar dat is altijd zo in die artikels. Miss...
Voorbereiding Reacties: 0 3-4-2011 16:09:28

Lien
Intrede & uittrede ceremonie
Heb terug wat raad van jullie nodig: Ik had graag het liedje She van Elvis Costello als liedje gebruikt tijdens de intrede van onze ceremonie. Maar nu vraag ik mij af, moet er voor de suite een ander liedje gespeeld worden? Hoe komen jullie je cerem...
Voorbereiding Reacties: 2 3-4-2011 15:55:58

Eveline
"lotgenoten" gezocht
Hallo iedereen! Wij trouwen op 23 juni 2012. De feestzaal en dj zijn al geregeld. Eerstdaags gaan we ook het gemeentehuis vastleggen. In juli mag ik alvast m'n kleed gaan kiezen en voor het maken van foto's/film en vervoer zijn ook al reeds afspraken...
Voorbereiding Reacties: 24 3-4-2011 15:37:19
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...