Nu Online
Momenteel zijn er 373 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

dagmar
spray tan - zonnebank
hey bruidjes , zoals ik al eens hed gemeld moet ik binnenkort een operatie laten doen bu wou ik normaal 2 maand voor ons huwelijk beginnen met zonnebanken maar nu met die operatie weet ik niet of het wel verstandig dat ik ga zonnebanken ik ben...
Voorbereiding Reacties: 5 3-4-2011 13:43:55

Evelyn
Feestzaak ok nu nog fotograaf
Hallo,   we trouwen op 8 juni 2012 en hebben zopas de feestzaal vastgelegd. Nu zijn we nog op zoek naar een fotograaf voor onze grote dag. Iemand aan te raden? Liefst regio Kortrijk.   Groetjes en alvast bedankt !!
Voorbereiding Reacties: 3 3-4-2011 13:08:21

Anika
wat drinken in de ochtend?
Hallo allemaal!   Met nog 5 dagen op de teller, begint het hier allemaal heel snel af te korten! Nu heb ik een klein en onnozel vraagje, maar die moeten er ook zijn natuurlijk!    De suite komt bij ons thuis samen om half 10. Om kwart ...
Voorbereiding Reacties: 11 3-4-2011 10:53:51

Claudia
Danslessen en een vraagje
Hoi allemaal,   Wij hebben vandaag onze eerste les gehad voor de openingsdans. Wij hebben gekozen voor Michael Bublé die Everything zingt en het ging echt goed! In het begin wat stuntelig, maar het was echt enorm leuk :) Na drie lessen zou ...
Voorbereiding Reacties: 8 2-4-2011 21:56:35

heidi
anulering zaal
hallo, wegens problemen voor het huwelijk van mijn zus wordt alles uitgesteld, nu had ze echter al een zaal vastliggen (met of zonder catering dat kan je zelf nog kiezen), is er iemand dat nog voor 2011 een zaal zoekt regio Aalst/Afligem mag alvast e...
Voorbereiding Reacties: 0 2-4-2011 20:47:27

Carlin
Verrassing
Hey iedereen, Ik zou graag 's avonds iets speciaal doen voor mijn vriend maar heb geen idee wat ik kan doen. Heeft er iemand een leuk idee? Kwestie van hem te verrassen!   Grtjs x
Voorbereiding Reacties: 1 1-4-2011 21:45:39

birgit
Op zoek naar een bruidstaart !
Hallo allemaal,   Wij trouwen op 2juli 2011 en we zijn nu op zoek naar bruidstaart. weet er iemand die een bruidstaart kan maken of iemand die een goede bakker weet? Liefst in de buurt van Oost-vlaanderen of west- vlaanderen. Help ons aub !! ...
Voorbereiding Reacties: 4 1-4-2011 20:14:56

liesbeth
geen geduld
Ik heb zooo weinig geduld...  Nog 126 dagen, en ik ben iemand die qua organisatie maar op het laatste moment in gang schiet... de grote dingen liggen al vast, zoals kleren, de zaal, de ringen, eten, uitnodigingen, ... maar voor de details zoals...
Voorbereiding Reacties: 2 1-4-2011 19:02:52

Liselotte
Bruidegom in het gips!
   Bah! Mijn vriend heeft een cyste op zijn hand en heeft er de laatste tijd enorm veel last van! Hij werkt in den bouw en kan de laatste week bijna niets meer doen met dat hand. We zijn net terug van de dokter en maandag wordt hij geopere...
Voorbereiding Reacties: 3 1-4-2011 18:43:06

Jolien
wie zet ik waar aan de eretafel?
Hallo,    Ik zit met een groot probleem aan de eretafel... De grootouders van mijn vriend en de getuige van mijn vriend (zijn lievelingsnonkel) komen niet overeen en willen niet naast elkaar zitten, maar willen ook niet in elkaars bord kijk...
Voorbereiding Reacties: 8 1-4-2011 17:04:45

Orily
De tijd gaat vlug, nog 35 dagen te gaan .....
Hallo iedereen   Met nog 35 dagen op de teller begint het nu allemaal vlug in te korten. De eerste bevestigingen komen al binnen ... en alles is nu bijna geregeld. Dinsdag komt de ceremoniemeester de hele dag bespreken en een draaiboek opmaken...
Voorbereiding Reacties: 2 1-4-2011 16:00:36

evy
uitnodigingen
:) de eerste uitnodigingen zijn buiten en de eerste bevestigingen ook al binnen... :) tis echt een telle hoeveel gaste bevestige en een vreugdekreetje als er volk bij komt.   contract is goedgekeurd en ook door kunne we verder bedankingkjes ...
Voorbereiding Reacties: 2 1-4-2011 14:23:41

Kelly
Vrijgezellen: eerste instructiebrief toegekomen
AAARG SPANNEND:   Kelly Nog 9 weken te gaan, alvorens de dag dat je voor het altaar zal staan! De spanning begint te stijgen, nog een paar weken om alles in orde te krijgen. Maar voor de grote dag, komt er nog een dag dat alles kan en al...
Voorbereiding Reacties: 7 1-4-2011 14:09:04

tamara
menukaartjes
hallo beste bruidjes,   als eten hebben wij: eerst aan tafel geserveerd soep, daarna warm-en koud buffet en dan dessertenbuffet. nu wou ik van jullie weten of jullie menukaartjes zouden maken, of is dat in dit geval een te zotte kost?  ...
Voorbereiding Reacties: 10 1-4-2011 12:44:11

Julie
1 april
Hallo allemaal,   Ik dacht op 1 april kan dat wel...ik ben zo benieuwd naar de anderen hun leuke ervaringen met hun aanstaande schoonfamilie en in het bijzonder de schoonzussen...   Is dat bij iedereen even leuk?     Een ...
Voorbereiding Reacties: 5 1-4-2011 12:16:53
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...