Nu Online
Momenteel zijn er 373 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Kirsten
tafelkaartjes
Hey allemaal,   voor de tafelkaartjes gaan we (op aanraden van feestzaal) de familienamen schrijven. Nu heb ik een aantal vraagjes daarvoor:   - wat doe je met bijvoorbeeld een oma waarvan haar man al tijd gestorven is: zet je dan dubbele f...
Voorbereiding Reacties: 2 1-4-2011 11:34:52

Julie
Trouwkleed afhalen
Joepieeeeee vandaag nog maar 14 dagen te gaan.  En ik mag mijn kleed en schoenen gaan afhalen, spannend!  En dan de schoenen maar inlopen en dansen dan he, we moeten nog heel goed oefenen voor onze openingsdans!   Voor de rest is...
Voorbereiding Reacties: 1 1-4-2011 11:26:37

Nathalie
Stress, moeilijk kunnen slapen, nachtmerries, ...
Dag bruidjes,   Sinds een week begint de stress naar boven te komen. Nu nog 91 dagen op de teller. De laatste twee dagen zelfs nachtmerries. Dat ik daar stond in mijn kleed, dat iedereen zich vergist had van datum. Dat ik mijn uitnodigingen ha...
Voorbereiding Reacties: 7 1-4-2011 8:41:14

A.
Ontvangst genodigden?!
Bij de binnekomst van de genodigden hoe ontvangen jullie deze dan?!   1. Bruid / bruidegom 2. Bruid / bruidegom / ouders bruid / ouders bruidegom 3. Bruid / bruidegom / ouders bruidegom / ouders bruid 4. Bruidegom / bruid / ouders bruidegom...
Voorbereiding Reacties: 10 31-3-2011 22:20:58

Mieke
Een feel-good berichtje!
Morgen kan ik eindelijk zeggen.. Ik trouw 'deze maand'!! Na een jaar en een half verloofd te zijn, beginnen de weken plots voorbij te vliegen..!! Dus wees gewaarschuwd als je denkt "pfff nog 150dagen"..   Er moet nog vanalles geregeld worden: - ...
Voorbereiding Reacties: 7 31-3-2011 20:00:26

Nathalie
Tafelindeling of niet !!!
Beste mede-bruidjes, even een dilemma. We waren van plan om de plaatsen op het avondfeest toe te wijzen. Nu zegt onze traiteur van dat best niet te doen, omdat je daardoor mensen verplicht op een bepaalde plaats, bij bepaalde mensen te zitten di...
Voorbereiding Reacties: 18 31-3-2011 15:44:00

Kim
Nog maar 50 dagen !! :)
Alles begint zo'n beetje in orde te geraken, 'k heb gisteren nog eens een lijstje gemaakt van wat er nog moet gebeuren.   Eén ding daar geraken we voorlopig écht niet uit: de namen voor de tafels! We moeten kaartjes maken waar de na...
Voorbereiding Reacties: 6 31-3-2011 15:17:33

Selena
Paar vraagjes!!
Helluw iedereen! Vraag nr1!- Wat laten jullie graveren in jullie ringen? Het graveren is namelijk in de prijs, en ik zou iets 'originelers' willen dan gewoon de namen of enkel de datum?! Hebben jullie ideëen? Mss in een andere taal? Vraag nr 2!-...
Voorbereiding Reacties: 13 31-3-2011 13:19:36

Lynn
Verhuisdozenfobie !!!
En het is zover, morgen verhuizen mijn vriend en ik naar ons appartementje in Lier! Kan het maar niet geloven, het is allemaal zo snel gegaan ineens ... ik kijk er gigantisch naar uit, MAAR het voelt toch heel erg raar om het ouderlijke nest na 21 pr...
Voorbereiding Reacties: 4 31-3-2011 13:02:01

Anneleen
voorbeelden voorblad misboekje
Hey wij trouwen op 13 augustus 2011. Het misboekje is klaar maar we vinden maar geen orgineel voorblad. Ook omdat ons zoontje gedoopt word. We willen daarom niet alleen iets voor de trouw op de voorkant. Kan iemand ons helpen? Het begint s...
Voorbereiding Reacties: 2 31-3-2011 12:43:14

Hilde
wettelijke trouw - nog geen bevestiging van de gemeente !
Onze wettelijke trouw is op donderdag 23 juni 2011. Tijdens de kerstvakantie zijn we de datum en het uur gaan vastleggen en dit stelde geen enkel probleem. Ze gingen ons dan contacteren als de geboorteaktes er waren en het dossier volledig klaar was....
Voorbereiding Reacties: 10 31-3-2011 12:02:15

Ellen
Eerste nachtmerrie :-)
En ja hoor, ook hier...de 1e nachtmerrie is een feit En het ging dan nog over het feit dat mijn zus geen kleedje vond (op de dag zelf stonden we tot 's avonds in de winkel), dat ik 2 fotografen had die allebei te laat waren, mijn vriend die ik niet...
Voorbereiding Reacties: 7 31-3-2011 11:25:23

jill
Vrijgezellefeest discussie
Hoi Bruidjes en gommekes,   Natuurlijk is het vrijgezellenfeest ter sprake gekomen ook al staat de teller nog op 456 dagen, maar heel mijn schoonfamilie kan over niets anders praten als de trouw :)   Ik en mijn vriend hebben gezegd dat ...
Voorbereiding Reacties: 10 31-3-2011 9:37:22

Stephanie
Glazen vazen
Om de tafelstukjes voor ons avondfeest te maken, zou ik een aantal grote glazen vazen nodig hebben. Uiteraard zou ik deze zo goedkoop mogelijk willen kopen...Waar halen jullie dit? bedankt!
Voorbereiding Reacties: 10 31-3-2011 1:05:54

Stephanie
De Huwelijksnacht...tips voor bed&breakfast in Antwerpen?
dag bruidjes,   Aangezien wij de nacht van ons huwelijk niet in ons eigen bedje kunnen slapen wegens te ver, zijn we op zoek naar een leuke bed&breakfast of hotel waar we liefst een late checkout kunnen regelen en vervolgens een ontbijt ku...
Voorbereiding Reacties: 2 30-3-2011 20:49:48
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...