Nu Online
Momenteel zijn er 333 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Evi
Trouwstress
Met nog 33 dagen op de teller begin ik meer stress te krijgen. Ik denk altijd dat ik nog zoveel te doen heb, maar als ik mijn lijstje bekijk zit ik perfect op schema. Ik heb ook zoveel schrik dat ik iets over het hoofd zie of dat er op de dag zelf di...
Voorbereiding Reacties: 7 28-3-2011 10:03:25

Tinneke
proteïnedieet
Hallo!   Deze post heeft niet direct iets met onze trouw te maken, maar indirect eigenlijk wel... ;-) Ik ben begonnen met het proteïnedieet en leef de komende weken op shakes en speciale koekjes. Nu moet ik 's middags en 's avonds daar w...
Voorbereiding Reacties: 21 28-3-2011 10:01:22

joke
ben ik wel op schema,
Wie van jullie trouwt ook in augustus en wil eens nakijken of ik op schema ben of dat ik hopeloos achterloop ten opzichte van jullie??? A ja wettelijk huwelijk is pas achter de rug dus dit gaat enkel over kerkelijk huwelijk en avondfeest. reeds ge...
Voorbereiding Reacties: 5 28-3-2011 9:49:14

kristel
we gaan vooruit
hey,   met nog 95 dagen op de teller heb ik dit weekend nog een en ander kunnen afvinken.   mijn toekomstige heeft zijn kostuum, en alles wat erbij hoort, eveneens heeft mijn schoonvader zijn kostuum en mijn schoonma haar kledij. de ui...
Voorbereiding Reacties: 2 28-3-2011 9:45:19

Nathalie
Fantastisch weekend ... tips nodig ivm schoenen uitrekken
Beste medebruidjes,   Wij hebben juist een fantastisch weekend achter de rug. We hebben weer wat kunnen schrappen van onze 'to do'-lijst. Juweeltjes zijn besteld (volledig in de kleuren van mijn kleedje) en schoenen gevonden. Je raad het nooit...
Voorbereiding Reacties: 3 28-3-2011 9:27:39

Kim
Weer iets aangevinkt
Vrijdag mijn uitnodigingen gaan halen :). Ben er echt superblij mee en krijg leuke reacties.   Vant weekend al een heel deel uitgedeeld. Iedereen wist het wel al, maar toch maakt dit het nog wat officiëler ;).   Sebiet tijdens mijn...
Voorbereiding Reacties: 3 28-3-2011 9:17:07

Kelly
Nog 89 dagen, vertraging jurk.
Nog 89 dagen op de teller, dus het komt allemaal wat dichter bij nu!! Enkel 1 negatief nieuwtje gehad, mijn trouwjurk heeft vertraging. In plaats van in april kan ik pas eind mei gaan passen, nu begint de stress toch wel een beetje..   ...
Voorbereiding Reacties: 4 28-3-2011 9:13:58

kat
Nog maar 11 dagen!!
Aaaaaaaaaaaaaargh nog maar 11 dagen en het is zover! De laatste dingen beginnen nu toch echt geregeld te geraken. Natuurlijk is er de laatste week nog veel werk, want we doen alles zelf :) dus versiering, materiaal halen enz moet in de laatste dagen ...
Voorbereiding Reacties: 3 28-3-2011 9:13:33

sandra
Bruidskindjes
Hallo bruidjes,   Ik vraag mij eigenlijk af of de bruidskindjes met bloemenblaadjes of papieren hartjes mogen gooien bij het butienkomen van het gemeentehuis ? Wij trouwen enkel voor de wet. Iemand een idee ? ;-)    
Voorbereiding Reacties: 3 27-3-2011 22:34:47

Kim
Wat is het leukste: losse kaarten met telkens 1 vraag of een fliche met meerdere vragen?
Hoi hoi, we zouden liever niet met een traditioneel gastenboek werken en aangezien ik grafisch vormgever ben kan 'k wel iets anders in elkaar steken :) Ik had eerst een A5 fiche gemaakt met volgende vragen op:   Laat ons even je naam weten! Welk...
Voorbereiding Reacties: 6 27-3-2011 21:44:10

liesbeth
Wenskaarsen op tafel
Ik had in een boek een kaarsenset gezien van salt & pepper.  Dat waren gewone witte brede kaarsen waar een kaartje aan hing waar wish op stond. Met de bedoeling om de gasten er iets op te laten schrijven voor het bruidspaar.  Nu zou ik ...
Voorbereiding Reacties: 2 27-3-2011 21:29:50

liesbeth
rozenboog
Nu ik buiten van het zonnetje lig te genieten valt het mij eigenlijk te binnen dat ik graag een rozenboog zou hebben om aan de voordeur te plaatsen op onze trouw, maar overal waar ik kijk spreken ze van 100 euro!! Vind dit toch een beetje veel geld.&...
Voorbereiding Reacties: 5 27-3-2011 16:01:05

Lesley
Schieting: toelating gemeente nodig? Benodigdheden voor schieting?
Hoi hoi,   Zoals het hoort, zouden we 2 dagen voor ons huwelijk een schieting houden. Kan iemand me vertellen of je hiervoor toelating nodig hebt van de gemeente en wat je hiervoor precies allemaal nodig hebt?   Alvast bedankt!  ...
Voorbereiding Reacties: 7 27-3-2011 13:57:06

Cindy
voor en na foto's!
Hey iedereen. Ik had het al langer beloofd, maar ik krijg de voor en na foto's (28kg lichter) niet op dit forum. voor zij die het eens willen zien, ze staan op onze persoonlijke website : www.geertencindy.onzetrouwpagina.com Ben beetje trots. Gro...
Voorbereiding Reacties: 7 27-3-2011 13:12:44

kim
vraagje gastenboek
Nog 467 dagen op de teller maar een deel van de belangrijkste zaken liggen al vast! De datum + uur bij gemeente, de feestzaal, onze droombus...   Ons thema wordt Amerika, omdat we daar zot van zijn. Maar iemand ideetjes voor een gastenboek m...
Voorbereiding Reacties: 5 27-3-2011 12:51:47
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...