Nu Online
Momenteel zijn er 337 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

stephanie
trouwboog
Hey bruidjes,   Graag zou ik voor onze viering in de tuin een trouwboog maken? Iemand een idee hoe ik dit zou kunnen aanpakken of waar we zoiets kunnen huren? bedankt!
Voorbereiding Reacties: 3 27-3-2011 12:04:11

dagmar
gastenboek dilema
hey bruidjes omdat de zwart wit regelmatig terug komt in ons huwelijksfeest speel ik nu  met het idee om met een zwarte gastenboek te gaan werken ik zou er dan van die witte stiftjes bij leggen heeft er iemand van jullie hier al ervaring ...
Voorbereiding Reacties: 4 27-3-2011 1:15:21

Kim
Weer een fijne dag :)
Vanmorgen mocht ik mijn kleedje nog eens aan doen (2de pas). Het kleedje wordt achteraan "ingesnoerd" en deze keer hadden we het "plat stuk" achteraan er tussenuit gelaten zodat je mijn rug wat kon zien door het lint. Echt veel mooier! Een paar keer ...
Voorbereiding Reacties: 4 26-3-2011 21:20:57

ans
hulp met getuige kiezen----het vervolg!
hey  wou jullie op de hoogte houden ennneuh   Heb jullie raad gevolgd en gisteren mn broer gevraagd  als getuige. Hij viel echt uit de lucht, er was mss zelfs een klein traantje bij hem te zien( bij mij uiteraard meerdere traantjes, ma...
Voorbereiding Reacties: 4 26-3-2011 21:11:44

ans
weight watchers
Hey bruidjes, zou graag een beetje gewicht verliezen, en vroeg me af of  hier mensen zijn die ervaring hebben met wieght watchers. Heb net eens de website uitgepluisd, op het eerste zicht lijkthet me wel wat. Maar vroeg me een aantal dingen af -...
Voorbereiding Reacties: 11 26-3-2011 20:58:12

Mieke
misboekje
Hallo,   Zijn er mensen die een voorbeeld van een misboekje zouden willen doorsturen naar mij? Heb geen idee hoe ik er moet aan beginnen...   Grts, Mieke
Voorbereiding Reacties: 0 26-3-2011 18:11:17

liesbeth
trouwringen FDO
We zijn deze ochtend naar Fede Di Oro geweest voor onze trouwringen!! En we hebben onze goesting gevonden, dus deze zijn besteld!! Zoveel keuze! maar ons eerste gedacht was het goeie... Ben zoooo content!!!  En de prijs valt héél goed ...
Voorbereiding Reacties: 4 26-3-2011 14:34:56

Claudia
Lint met ijzerdraad
Hoi allemaal,    Ik ben op zoek naar lint met ijzerdraad in, dit om mooie strikken te kunnen maken. Iemand een idee in welke winkel ik dit zou kunnen vinden?   Groetjes, Claudia 
Voorbereiding Reacties: 3 26-3-2011 14:31:53

heidi
huwelijksdansfeest
hallo, mijn zus geeft een huwelijksdansfeest, met een bruidstaart en om 12uur wat broodjes, zouden we nu best voor iedereen een plaats aan tafel voorzien of lijkt dit overbodig... ??? we hebben alles al overwogen...mensen zouden moeten kunnen zitten ...
Voorbereiding Reacties: 9 26-3-2011 7:15:48

Veerle
menu- en naamkaartjes
Hallo iedereen   Ik ben volop de details voor de trouw aan 't plannen, maar af en toe twijfel ik over de kleinste, stomste dingen ... Zoals het volgende: eigenlijk is het een rare vraag, maar hoe groot moeten naam- en menukaarten zijn? Vooral we...
Voorbereiding Reacties: 3 25-3-2011 20:47:58

Lindsay
Cadeau ouders en getuigen
Lieve medebruidjes,   ik weet dat deze vraag al meerdere malen is gesteld op dit forum maar ik zit echt met de handen in het haar. Ik wil graag een mooi, origineel cadeau om tijdens de misviering te overhandigen aan mijn ouders, schoonouders e...
Voorbereiding Reacties: 6 25-3-2011 20:45:14

sylvia
dagplanning
Dag bruidjes,   Wat vinden jullie van onze dagplanning... Om 11 u trouwen wij voor de wet. Rond 12.30u bij ons thuis receptie met verassingsbrood en cava. Daarna gaan wij met fotograaf op locatie voor de foto's. De getuigen en familie gaan dan n...
Voorbereiding Reacties: 3 25-3-2011 20:27:37

Sharon
Morgen 1ste pas :)
Nog 56 dagen te gaan en morgen mag ik mijn 1ste pas gaan doen! 'k Vind het toch wel spannend hoor. 'k Ben bang dat ze misschien de verkeerde maat of zo besteld hebben zodat het te klein is. 'k Hoop dat het past. De zenuwen beginnen nu toch al te kome...
Voorbereiding Reacties: 2 25-3-2011 16:50:11

nele
iemand ervaring met het dieet citro-cure?
Hallo allemaal,   zoals waarschijnlijk 99% van de toekomstige bruidjes wil ik graag nog een paar kilo's verliezen. Heeft er iemand van jullie al gehoord of zelf ervaring met het citro-cure dieet? Het zou op basis van citroensap zijn ... Kan iema...
Voorbereiding Reacties: 6 25-3-2011 14:26:27

Nele
aftellen!!!
Hallo bruidjes,   Op de teller staat nog 41 dagen... spannend!! Het mag er van mij al zijn.   Alleen zit ik nog met 1 ding in mijn maag. Mijn mama en stiefpapa hebben al meer dan  5 weken ruzie.. het gaat niet zo goed meer.. en het...
Voorbereiding Reacties: 2 25-3-2011 12:53:55
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...