Nu Online
Momenteel zijn er 299 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Voorbereiding

Liselotte
Saterday was a crazy day!
Dag Dames!   Met nog 95 dagen te gaan, zijn we eindelijke in actie geschoten!   Ik had zaterdag mijn proefkapsel en eerste pas... Ik had om 9u30 een afspraak bij de kapper en die had gezegd dat mijn haar in een half uurtje ging klaar z...
Voorbereiding Reacties: 3 21-3-2011 9:07:59

Aprilbruid
bedankjes
Dag bruidjes in spe Met nog 25 dagen op de teller begint de stress hier toch toe te nemen! Ik heb nog heel veel te doen! Maar ik plan nog veel te doen in de week voor de trouw, dan is het toch paasvakantie. Ik heb wel nog geen bedankjes. Wanneer g...
Voorbereiding Reacties: 6 21-3-2011 7:40:23

Kim
Cadeau's ouders/getuigen? ..
Ik lees hier dikwijls over cadeau's voor de ouders/getuigen, wat geven jullie zoal? En ook: wannéér geven jullie dat dan? Ik zou precies echt wel originelere dingen willen dan bloemen, bongo bonnen, kaarsen of balpennen .. Iemand ideetjes? ...
Voorbereiding Reacties: 9 20-3-2011 21:23:34

A.
Limoncello bedankjes
Beste bridezillas   Weet er toevallig iemand hoe je zelf lekkere limoncello kan maken??  Wie zo'n recept heeft mag het me altijd doorsturen. Willen namelijk iedereen een Limoncello bedankje meegeven en het lijkt me wel leuk om dit zelf t...
Voorbereiding Reacties: 2 20-3-2011 20:31:53

rosanne
Gastenboek
We willen iets anders dan gewoon een gastenboek neerleggen op ons feest. Heeft iemand leuke en orginele ideeen???
Voorbereiding Reacties: 8 20-3-2011 20:15:31

Sofie
Vervoer oma op trouwfeest?
Hallo iedereen,   Het begint al goed te korten, maar nu zit ik met een probleem. Mijn oma is vorig jaar 100 geworden, en had niet meer gedacht dat ze mijn trouw nog kon meemaken. Nu het zo dichtbij komt, merk ik echter wel dat ze haar zinnen ero...
Voorbereiding Reacties: 5 20-3-2011 20:00:35

Melodie
Mijn lieve papa is overleden
Vorige week vrijdag stond mijn wereld stil, toen kreeg ik het bericht dat mijn papa was overleden aan een hartaanval. Slechts 58 jaar ... en binnen een aantal weken mijn date om naar voren in de kerk te wandelen. Donderdag was zijn uitvaartdienst. nu...
Voorbereiding Reacties: 40 20-3-2011 19:51:28

evy
hoe ver staan julie?
op 27 augustus 2011 stappen wij in het huwelijksbootje, dit is wat er allemaal inorde is: *feestzaal ligt vast *gemeentehuis en kerk ok *trouwkleed mag ik  gaan passen op 10 april *trouwringen zijn besteld * eten ligt vast * we hebben...
Voorbereiding Reacties: 5 20-3-2011 19:12:28

Femke
Supertrouw.... Problematische wittebroodsweken...
Hallo bruidjes (in spé),   Een kleine maand geleden ben ik getrouwd. We hebben het in twee daagjes gedaan: vrijdags voor de wet en zaterdags de viering met de Goede Herder en onze feest. Het was echt relaxed om het op twee dagen te doen, we...
Voorbereiding Reacties: 8 20-3-2011 16:58:36

Sara
paniekaanvallen, stress, doodsangsten
Hey allemaal, tot over een weekje ging alles prima. De voorbereidingen schieten goed op. 2 april kleed gaan passen, kleding bruidskindjes gaan zoeken met hun, proefkapsel. Bijna alles is in orde, volgende week gaat mijn ventje voor zijn kostuum z...
Voorbereiding Reacties: 4 20-3-2011 14:33:15

roxanna
ringen voor sleutelhangers?
Hoi allemaal !   Wanneer de mensen de kerk verlaten krijgen ze van ons een aandenken aan de viering. Een figuurtje uit hout aan een sleutelhanger. Nu ben ik nog op zoek naar een winkel waar ik die ringetjes kan kopen waaraan we de figuren dan h...
Voorbereiding Reacties: 6 20-3-2011 14:05:22

Ellen
Moeilijk de slaap kunnen vatten??
Dag bruidjes   Hoe dichter we bij ons huwelijk komen, hoe meer ik ermee bezig ben in dat koppeke van mij. Na een dag ideeën sprokkelen lig ik 's avonds vaak nog na te piekeren, waardoor ik moeilijk de slaap kan vatten.   Wie herke...
Voorbereiding Reacties: 13 19-3-2011 16:39:05

Ellen
Wie wil effe lay out uitnodiging checken?
Hallo allemaal,   We kregen net de eerste ontwerpjes (enkel voorkant) van onze uitnodiging doorgestuurd. Mijn toekomstige is niet helemaal overtuigd, ik vind het mooi, mits nog een beetje aanpassingen qua kleuren.   Iemand die misschien...
Voorbereiding Reacties: 24 19-3-2011 11:54:56

tiffanie
Sparen, sparen en nog eens sparen!
Hallo iedereen,   Hebben jullie zo ook het gevoel dat alles in teken staat van het geplande huwelijk? Als jong koppel, dat enkel in de kledij gesponserd wordt door de ouders, moeten we natuurlijk héél veel centjes bijéén ...
Voorbereiding Reacties: 16 19-3-2011 11:41:22

joke
sinds gisteren mevrouw...
hey meiden,       wauw wat had ik gisteren een prachtige dag, we zijn in Frankrijk in de kazerne van mijn Man getrouwd het was supermooi, erna hadden we een hele leuke receptie met onze naaste familieleden die allen naar Frankrij...
Voorbereiding Reacties: 10 19-3-2011 9:36:57
Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...